Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum comunal DC 37 A Cetariu-Uileacu de Munte - Comuna Paleu, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 109011
Autoritate contractanta
COMUNA PALEU
Cod de identificare fiscala: 15304644
Adresa: LOCALITATEA PALEU NR.18, Paleu
Telefon: 0259/451007
Fax: 0259/451007
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare drum comunal DC 37 A Cetariu-Uileacu de Munte -Comuna Paleu, judetul Bihor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC 37 A Cetariu-Uileacu de Munte -Comuna Paleu, judetul Bihor
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.12.2007 14:19
Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Paleu, localitatea Paleu, nr. 18, Judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2007 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Paleu, localitatea Paleu, nr. 18, Judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 aniSe va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.200.000 RON.
Costul documentatiei de atribuire este de 300 Ron si se poate obtine de la sediul autoritatii contractante. Persoana de contact: Schmidt Allaga Andrea, tel :0259/451007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer