Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM COMUNAL DC 72, COMUNA NICORESTI, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 340202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NICORESTI (CONSILIULLOCALNICORESTI)
Numar invitatie: 340202/28.11.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC 72, COMUNA NICORESTI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICORESTI (CONSILIULLOCALNICORESTI)Cod fiscal: 3878767, Adresa: SATFANTANI, COMUNANICORESTI, JUDETULGALATI, Nicoresti, Telefon: 0236867021/021867127, Fax: 0236/867103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SATFANTANI, COMUNANICORESTI, JUDETULGALATI, Nicoresti, Romania, cod postal: 807215, telefon: +40 236867021, fax: +40 236867103, persoana de contact: GHIORGHI GRADINARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA NICORESTI, COMUNA NICORESTI, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC 72, COMUNA NICORESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARE DRUM COMUNAL DC 72 DE LA KM 0+000 LA KM 6+020.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 060, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
180.000 RON, VALABILITATE MINIM 60 DE ZILE DE LA DATA LIMITA A DEPUNERII OFERTEI. CONSTITUIREA SE FACE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE EMISA DE O UNITATE BANCARA/ SOCIETATE DE ASIGURARI SAU PRIN VIRAMENT CU O.P. IN CONNTUL AUTORITATII CONTRACTANTE NR. RO 77 TREZ 3075006XXX000105, DESCHIS LA TREZORERIA TECUCI.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI EXCLUSIV TVA ( 2, 5% PENTRU IMM-uri ) CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE EMISA DE O UNITATE BANCARA/SOCIETATE DE ASIGURARI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 DIN O.U.G. NR. 34/2006;2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181. DIN O.U.G. NR. 34/2006 ( DOVEZI PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL );3.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;4.CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA;5. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN O.U.G. NR. 34/2006FACTORI DE DECIZIE DE LA NIVELUL AUTORITATII CONTRACTANTE IMPLICATI IN ELABORAREA SI /SAU APROBAREA DOCUMENTATIEI SI ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA: BOGHIU IONEL - PRIMAR;VLAVIAN GURMEZA MARIA- SECRETAR U.A.T.;GRADINARU GHIORGHI - SEF COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE;CIOLAN SIMONA- MEMBRU COMISIE EVALUARE;PUFU MIHAELA - MEMBRU COMISIE EVALUARE;BLEJERU TATIANA - SPECIALIST COOPTAT IN COMISIA DE EVALUARE;BALAN AUREL - CONSILIER LOCAL;CLOPOTARU CORNEL - CONSILIER LOCAL;CULBECI AUREL - CONSILIER LOCAL;GARLEANU GABRIEL CORNELIU - CONSILIER LOCAL;IACOBOAIE TOADER - CONSILIER LOCAL;MELINTE TIBERIU - CONSILIER LOCAL;PANAGHIA GHEORGHE - CONSILIER LOCAL;PADURE JANA - CONSILIER LOCAL;POPA MIHAI - CONSILIER LOCAL;VECINU VERONICA - CONSILIER LOCAL;VIRLAN TINCA - CONSILIER LOCAL CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C.CU CEL MULT 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI/AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE DIN CARE SA REZULTE OBIECTUL DE ACTIVITATE SI CODUL CAEN.PENTRU PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE SE VOR PREZENTA DOCUMENTE EDIFICATOARE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA D.P.V. PROFESIONAL CONFORM PREVEDERILOR DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. INFORMATII GENERALE;2. INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI ( MINIM O MEDIE DE 18.000.000 RON ). PENTRU STABILIREA ECHIVALENTEI IN EURO SE VA AVEA IN VEDERE CURSUL MEDIU ANUAL LEI/VALUTA , COMUNICAT DE BNR;3.BILANTUL CONTABIL PE ULTIMUL AN VIZAT SI INREGISTRAT.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE CERTIFICATE DE BUMA EXECUTIE PENTRU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI;3.CEL PUTIN O RECOMANDARE/DOCUMENT CONSTATATOR/PROCES VERBAL DE RECEPTIE;4.DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE, UTILAJELE, INSTALATIILE FOLOSITE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI;5.INFORMATII REFERITOARE LA RESURSELE UMANE, PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE/SAU AL CARUI ANGAJAMENT A FOST OBTINUT DE CATRE OFERTANT PRECUM SI STRUCTURA DE MANAGEMENT;6.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII;, SE VA FACE DOVADA INDEPLINIRII IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN UN CONTRACT SAU CEL MULT 3 CONTRACTE CARE AU AVUT CA OBIECT EXECUTAREA UNOR LUCRARI SIMILARE CU VALOARE EGALA SAU MAI MARE DE 9.000.000 RON SAU ECHIVALENT EURO.PENTRU ECHIVALENTA SE VA AVEA IN VEDERE CURSUL MEDIU ANUAL LEI/VALUTA COMUNICAT DE BNR., RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA AUTORIZAT, CV-uri PERSONAL RESPONSABIL CU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, INFORMATII REFERITOARE LA PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE A PERSONALULUI TEHNIC SI DE SPECIALITATE SI DE ASIGURARE A CALITATII., DECLARATIE REFERITOARELA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI. CERTIFICAT ISO 14001:2004 SAU ECHIVALENTCERTIFICAT ISO9001:2004 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN S.E.A.P. SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer