Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM COMUNAL DC 78, CIZER-PRIA, KM.0+000-4+500, JUD. SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 345942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIZER (PRIMARIA)
Numar invitatie: 345942/26.04.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC 78, CIZER-PRIA, KM.0+000-4+500, JUD. SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIZER (PRIMARIA)Cod fiscal: 4495069, Adresa: CIZER.NR277.JUD. SALAJ, Cizer, Telefon: 0260625401, Fax: 0260625543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 277, Jud. Salaj, Cizer, Romania, cod postal: 457075, telefon: +4 0260625401, fax: +4 0260625543, persoana de contact: BOB COSMIN SILVIU. Program de lucru: 08:00 - 16:00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 277, Jud. Salaj, Cizer, Romania, cod postal: 457075, telefon: +4 0260625401, fax: +4 0260625543, persoana de contact: BOB COSMIN SILVIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC 78, CIZER-PRIA, KM.0+000-4+500, JUD. SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare drum comunal DC 78, Cizer-Pria, km.0+000- 4+500, jud. Salaj.Valoarea estimata a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute) este de 1.289.870 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 289, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert va cons o GP elib in num ofert in cuant de 25.790 lei care va fi emisa de catre o soc banc/soc de asig. Per de val a GP este de 90 zile de la data lim a dep ofert.In cazul dep de ofer in asociere, GP tb cons in num asoc si sa ment ca acop in mod solidar toti memb grup de op ec. GP se cons prin viram banc in contul AC desch la TREZ ZALAU, cont RO92TREZ5615006XXX000189, cu condit confir de catre banca emiten si a efect viram pana la term de desch a ofert (paraf lizib a bancii emit si semnat autoriz)sau printr-un instr de garant (F19)emis in cond leg de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc. GP se va ret de catre AC cf cu prev art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.278¹ alin.(2) din OUG 34/2006 cu toate mod si com ulter.Ofert va dep in acest sens o adresa de solic priv restit acesteia, insot de o copie a doc de const.In sit in care in cadr proced de atrib a ctr de achiz publica este resp o contest de catre CNSC potr prev art.278^1 din OUG 34/2006? cu mod si com ult, (1)In mas in care Consiliul resp contest, AC va ret contestat din GP in rap cu val estim a ctr urmat sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv-4.200 lei+0, 1% din ceea ce depas 420.001 lei;? AC va ret GP suma de 5.069, 86 lei.Ofert care se prez la proc de achiz in cal de IMM, vor prez dov cons GP in cuant de 50% din val integr a acesteia, insot de Decl priv incadr intrepr in cat IMM ? F6 si F6A, daca este cazul. Ofert care nu sunt insot de dov cons GP in cuant si pt per de valab solic mai sus, decl/declaratiile privind incadr in cat IMM (daca este cazul), vor fi resp in sed de deschid a ofert. In cazul in care ofert este o asociere, pt a putea benef de red cu 50% a cuant GP este neces ca fiec op ec asoc sa se incadr, in mod indiv, in cat IMM.Nota: In caz in care GP se const in alta valuta, cursul de refer leu/alta val care se va avea in ved pt echival, este cursul anun de BNR in data pub invit de part in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se completeaza Formular nr. 20.Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 14-Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular nr. 1); Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte; Certificat de cazier judiciar al societatii.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (model - Formular nr. 2) Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat in parte;
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru sediul social si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale;(certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident)Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 22);Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant / ofertant asociat in parte.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3;Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant / ofertant / asociat / subcontractant / tert sustinator).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: FARCAS LIVIU-NICOLAE ? Primar, PATCAS IOAN ? Viceprimar si Consilier local, PESTEANVERONICA ? Referent Contabil, POP SALONICA ? Secretar, PISCOI DORINA-FLORICA ? Inspector-operator ROL, BOB COSMIN SILVIU ? Consilier in aparatul de specialitate al primarului, CRISTE IOAN, CRISTEA NICOLAE, CRISAN VASILE, FARCAS FELICIAN-IOSIF, FARCAS IOSIF, GAIDOS PAVEL, HULUBAN TUDOR-FLORIN, PASCALAU MARIA-EUGENIA, ROSCA NICOLAIE-GHEORGHE, TURCAS MARIAN-VIOREL ? Consilieri locali.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOrice operator economic, indiferent de nationalitate, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat, sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere (Formular nr. 13A)Documente de calificare: - Formular nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Formular nr. 13 - Informatii despre Asociere si Formular nr. 13A - Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere;Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei;
-actionarii / asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului;
-forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul);
-atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata;
-ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Informatiile cuprinse in Certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, dupa caz.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal / secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru a grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie din ultimii 3(trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putinegala cu 2.579.000 lei.Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr. 23b)Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate si inregistrate de organele competente si / sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar sicontabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin carecandidatul / ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara.Pentru anul 2012, autoritatea contractanta nu impune prezentarea bilantuluicontabil, lasandu-se la latitudinea operatorului economic documentele carevor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cerinta nr. 2Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara pentru executie, dintr-un contract avand ca obiect lucrari in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare minima de cel putin 1.289.870 lei fara TVA, lucrari executate in ultimii 5 ani.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?. In cazde neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din H.G. 925/2006, declaratie initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere sau unangajament de punere la dispozitie/contract prestari servicii, contract de furnizare, declaratia va fi contrasemnata de catre locator.Ofertantii vor prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documentele de provenienta (facturi, declaratii vamale, contract de inchiriere, contract de leasing, contract prestari servicii, contract de furnizare)., Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut), considerat minim necesar in executia contractului: a)Sef de santier - inginer/subinginer CFDP;b)Responsabil tehnic cu executia - Atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in conf. cu prevederile Ordin MLPTL nr.777/2003, cu modificarilesi completarile ulterioare;c)Responsabil privind controlul calitatii (CQ)numit prin decizie interna.Certificate/documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formular nr. 10), iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor valabile, mentionate in CV (dupa caz);
- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)Pentru personalul propus se vor prezenta copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de I.T.M./dovada inregistrarii contractului individual de munca in R.E.V.I.S.A.L si/sau din carte de munca si/sau contract de prestari servicii.Formularul nr. 10 ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Declaratie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 9, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata a ofertantului ?Formular nr. 11.Nota: 2. Aceeasi persoana nu poate fi nominalizata ca personal cheie de catre doiofertanti diferiti pentru o pozitie in cadrul contractului, chiar daca respectivapersoana este angajata part-time la fiecare dintre ofertanti.3. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse., Cerinta nr. 4Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) siart.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 5 (daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestoraOperatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului., Cerinta nr. 6 (daca este cazul)Informatii despre asociere. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate licitat.In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, certificatul trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare. Totodata, vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate licitat.In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, certificatul trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de certificare. Totodata, vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in altalimba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer