Achizitie publica - Reabilitare drum comunal DC 81, L=3,615 km, comuna Breznita de Motru, judetul Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 323650
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323650/06.04.2012
Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC 81, L=3, 615 km, comuna Breznita de Motru, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI BREZNITA MOTRUCod fiscal: 11383661, Adresa: BREZNITA MOTRU STRADA PRINCIPALA, Breznita-Motru, Telefon: 0252374001, Fax: 0252374001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BREZNITA MOTRU STRADA PRINCIPALA, Breznita-Motru, Romania, cod postal: 227060, telefon: +40 0252374001, fax: +40 0252374001, persoana de contact: ALEXANDRU DRAGOS BORA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul PRIMARIEI BREZNITA MOTRU, comuna BREZNITA MOTRU, jud. Mehedinti, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC 81, L=3, 615 km, comuna Breznita de Motru, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC 81, L=3, 615 km, comuna Breznita de Motru, judetul Mehedinti - PROIECTARE SI EXECUTIE
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 510, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
16900 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? original ? Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.conform prevederilor art 86 alin (1) din HG 925/2006 Nota: In temeiul prevederilor art. 86 alin. 3 lit. a si b din HG nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Suma ce se va retine in cazul pierderii unei contestatii la CNSC sau Curtea de Apel este de 15109 lei in conformitate cu art 278 indice 1, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului ce urmeaza a fi incheiat, in maxim 3 zile de la semnarea contractului integral conf. art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa la contract. - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf HG 1045/2011;contul de disponibil va fi deschis, recomandabil, la Trezorerie. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Se va prezenta Formularul nr. 12 A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; -Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Se va prezenta Formularul nr. 12 B3. Cazier judiciar pentru operatorul economic. Cazier judiciar pentru actionari/asociati si administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent) precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie cazierul judiciar al operatorului economic precum si pentru actionari/asociati siadministrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator emis de O.R.C.precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 ? formulare tip emise de autoritatile competente cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor 4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Consiliul Judetean Mehedinti le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic. 5. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20106. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006 1.Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: Se va prezenta certificat constatator in copie conform cu originalul, copie legalizata sau in original, emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 2.900.000 lei., Demonstrarea accesului neconditionatla resurse financiare de minim 100.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte pe perioada derularii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada unei lucrari similare, executata si dusa la bun sfarsitin ultimii 5 ani (lucrari de drumuri).Valoarea contractului de lucrari prezentat drept experienta similara solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, pentru lucrari de drumuri, trebuie sa fie de minim 1.470.000 lei fara TVA., 2. Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele si utilajele pe care acesta o mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de echipamentele si utilajele descrise mai jos . Dotari minime: Statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii; Statie debetoane/ amestecuri stabilizate autorizata conform legii; Finisor ? repartizator mixturi asfaltice; - Autogreder;
- Compactor; -Autobasculante; Buldoexcavator; Incarcatorfrontal; Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa; Cisterna de apa cu dispozitiv stropire; Autobetoniera; Statie totala; Laborator autorizat (de minim gradul II)., 3. Ofertantul dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea contractului.Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: Pentru executie: 1 Responsabil de contract ? inginer CFDP ? angajat al ofertantului; 1Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer;1Responsabil tehnic cu executia ; 1Responsabil tehnic cu calitatea; 1Inginer topograf;1Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; 1Responsabil cu protectia mediului, 4. Informatii privind subcontractantii 1. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001, 2. Standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
50
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 10:27