Achizitie publica - ?Reabilitare drum comunal DC 82, de la intersectia cu DJ 767 B ? Poiana Tasad ? Bucuroaia, comuna Copacel, judetul Bihor?
Detaliu pentru invitatia numarul 353796
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353796/17.09.2013
Denumire contract: ?Reabilitare drum comunal DC 82, de la intersectia cu DJ 767 B ? Poiana Tasad ? Bucuroaia, comuna Copacel, judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COPACELCod fiscal: 4883974, Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 176 A, Copacel, Telefon: +40 259313598, Fax: +40 259313598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 176 A, Copacel, Romania, cod postal: 417205, telefon: +40 259313598, fax: +40 259313598, persoana de contact: FLORIN DACIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 176 A, Copacel, Romania, cod postal: 417205, telefon: +40 259313598, fax: +40 259313598, persoana de contact: FLORIN DACIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare drum comunal DC 82, de la intersectia cu DJ 767 B ? Poiana Tasad ? Bucuroaia, comuna Copacel, judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie de lucraripentru obiectivul ?Reabilitare drum comunal DC 82, de la intersectia cu DJ 767 B ? Poiana Tasad ? Bucuroaia, comuna Copacel, judetul Bihor? Suma aferenta procentului ?5% - diverse si neprevazute? este de 239.241 leifara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 047, 985 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 96.167, 88 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006: a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul AC nr.RO89TREZ0765006XXX010719, deschis la Trez. Oradea, CIF AC: 4883974 Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8.040, 87 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, inoriginal -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Liviu Gurau, Viceprimar- Buda Dumitru Secretar ? Canta Silvia, Contabil ? Halas Ana, Consilieri Locali: Buda Constantin, Buda Dumitru Viorel, Flourut Viorel, Gheant Viorel, Gurau Nicolae Liviu, Gurau Silviu Costel, Hulea Ioan, Merce Adrian Petru, Petrita Silviu Ioan, Rugea Ioan, Moga Nicolae; Alte persoane care semneaza, contrasemneaza sau care ar pute fi implicate in procesul de evaluare a ofertelor pentru prezenta procedura: inspector de mediu ? Popa Catalin Ioan, inspector social ? Ciucioiu Gabriela, inspector asistent ? Popa Ana, referent Vlad Traian, referent ? Ghent Aurica.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B.Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general). Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primulloc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie deafaceri globala de cel putin 6.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Valoarea lucrarilor executate prezentate de operatorul economic ca dovada a experientei lui similare va fi de cel putin 1.900.000 de lei cu TVA. Valoarea se va obtine din un contract de lucrari similare, in acest sens urmand a fi prezentate certificari de buna executie pentru contractul respectiv. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., UtilajeDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari din care minim: - statie de preparat mixturi asfaltice.Autoritatea contractanta solicitaasigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inchirierii, se vor prezenta antecontractele de inchiriere, care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar pentru utilajele proprietate personala se vor prezenta documente doveditoare (facturi) pentru a demostra dreptul de proprietate. Se voraccepta de asemenea si declaratii de punere la dispozitie utilajelor mentionate, precum si prezentarea unui angajament., PersonalDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat incadrul indeplinirii contractului: - responsabil PSI, cel putin 1 persoana- inspector SSM, cel putin 1 persoanaPentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV. Pentru responsabil PSI se va accepta decizia interna de numire. Pentru inspector SSM, se va prezenta copia conform cu originalul certificatului valabil la data limita de depunere ofertelor, copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea laderularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus., CONTINUARE- responsabil cu controlul calitatii ? cel putin 1 persoanaPentru responsabil cu controlul calitatii, se vor prezenta in mod cumulat, urmatoarele: decizia interna de numire, copia conform cu originalul a cartii de munca/contractului individual de munca/contract de prestari servicii/acordul pentru participarea la derularea contractului ori alte documente relevante astfel incat sa rezulte experienta specialistului propus; copia conform cuoriginalul a diplomei de studii.Nota: Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nutrebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial. Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 -un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuitPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Termen de garantie acordat lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 10:17