Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum comunal DC121, km. 0+000 - 4+135, comuna Valea Salciei, jude?ul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 341074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valea Salciei
Numar invitatie: 341074/17.12.2012
Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC121, km. 0+000 - 4+135, comuna Valea Salciei, jude?ul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea SalcieiCod fiscal: 3662460, Adresa: comuna Valea Salciei, judetul Buzau, Valea Salciei, Telefon: 0238/575201, Fax: 0238/575201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum comunal DC121, km. 0+000 - 4+135, comuna Valea Salciei, jude?ul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a drumului comunal DC121, km. 0+000 - 4+135, comuna Valea Salciei, jude?ul Buzau potrivit proiectului tehnic anexat
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 749, 037 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 80.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In aceasta situatie, pentru echivalenta se va utiliza cursul de referinta stbilit de BNR pentru ultima zi de vineri, anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Marian MUSAT ? Primar; Dorin GAVRILA ? Viceprimar; Maracineanu Aurel- Contabil, Ghizuroiu Gheorghe - Secretar, Consileri locali: Petrica UNTEA, Fanel ARGHIR, Gheorghita ICHIM, viorel UNTEA, Viorel PADURARU, Ionel STEMATE, Titi ALEXANDRICA, Ionel FANARU.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Pentru persoane juridice romane/straine - sa aibe in obiectul de activitate executarea de Lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata potrivit caietului de sarcini/proiectului tehnic anexat.Documente doveditoare: Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii. Pentru persoane juridice straine - documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza activitati de constructii edilitare in tara in care isi au sediul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin 8.000.000 lei. Documente doveditoare: - Completarea tabelului referitor la cifra medie de afaceri din Formularul B2 Informatii generale;, Cerinta: prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial. Documente doveditoare: - bilanturi contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 inregistrate la autoritatea fiscala/ORC competent teritorial.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documente doveditoare: - Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 4.000.000 lei. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Documente doveditoare: - Lista dotarilor/utilajelor si echipamentelor tehnice disponibile, Cerinta: Sa asigure pentru realizarea contractului minimal urmatoarele echipamente/utilaje: 1 statie de mixturi asfaltice, 1 repartizor/finisor de distributie a mixturilor asfaltice, 2 mijloace transport mixturi asfaltice, 1 autogreder, 1 incarcator frontal, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II.Documente doveditoare: - Fise tehnice, copii carti identitate/certificat inmatriculare., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, - 1 sef santier absolvent studii tehnice construc?ii de drumuri cu o vechime de cel putin 5 ani si cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar, - 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri, - 1 Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar, - 1 manager al sistemelor de management de mediu cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar ?i - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI cu experienta profesionala in cel pu?in 1 proiect similar., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantii, Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna.Documente doveditoare: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri(Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer