Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM COMUNAL DC29 DN13-ROADES IN LOCALITATEA BUNESTI,JUDETUL BRASOV


Detaliu pentru invitatia numarul 353647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BUNESTI (PRIMARIA COMUNEI BUNESTI)
Numar invitatie: 353647/12.09.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC29 DN13-ROADES IN LOCALITATEA BUNESTI, JUDETUL BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUNESTI (PRIMARIA COMUNEI BUNESTI)Cod fiscal: 4801389, Adresa: BUNESTI 58, Bunesti, Telefon: 0745315825, Fax: 0268248710
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUNESTI 119, Bunesti, Romania, cod postal: 507035, telefon: +40 731029969, fax: +40 268248710, persoana de contact: GHEORGHE DAN SPATARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUNESTI 119, Bunesti, Romania, cod postal: 507035, telefon: +40 731029969, fax: +40 268248710, persoana de contact: GHEORGHE DAN SPATARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL DC29 DN13-ROADES IN LOCALITATEA BUNESTI, JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC29 DN13-Roades in localitatea Bunesti, judetul Brasov, conform caietului de sarcini anexat la prezenta.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 3.613.700 lei / total contract , Valoarea estimata aferenta procentului de diverse si neprevazute este 175.100 lei, respectiv 4, 85% din valoarea totala estimata
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 613, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura este in valoare de: 15.000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile calendaristice de la data limita depunerii ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO49TREZ1335006XXX000048, deschis la Trezoreria Rupea, Cod fiscal Com. Bunesti: 4801389, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.218, 60 lei, conform art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei, in alta valuta, este cursul BNR din data de 18.06.2013.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea fara TVA a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile alineatului (3) al art. 90 din HG 925/2006 ( caz in care ofertantul castigator are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/11/2011 ) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;5. Certificat de cazier fiscal ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6. Cazier judiciar al administratorului sau administratorilor, asa cum sunt acestia declarati la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunerea ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 - in original.8. Declaratie neincadrare in prevederile O.U.G. nr. 34/2006 , Art. 69.1*) - in original; Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul acestuia din care sa rezulte nume complet, sediul/sediile, punctele de lucru, persoanele autorizate/imputernicite (administrator/administratori) precum si faptul ca are in obiectele de activitate corespondentul pentru lucrarile solicitate in prezentul contract, informatiile trebuind sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, este obligat sa prezinte certificatul constatator in original/ copie legalizata, in caz ca prezentat in oferta sad oar copie conform cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata si legalizata in limba romana).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri , globala, pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 6.800.000lei. Valorile vor fi exprimate in lei si alta valuta, cursul mediu anual raportat la BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 . Cerinta privind cifra medie anuala de afaceri este obligatorie, dar se poate demonstra si prin luarea in considerare cumulataa tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor sau sustinatorilor .LA EXPERIENTA SIMILARA pentru echivalenta se va folosi cursul mediu anual lei/ valuta raportat la BNR pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, B. Nivelul lichiditatii generale calculate la data de 31.12.2012 sa fie de minim 100%., C. Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) lista principalelor lucrari similar executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita de depunereaofertelor), b) experienta similara: - pentru executia lucrarilor se solicita ? certificari de buna executieemise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar prin care se confirma executia de lucrari similar prin cel putin un contract de lucrari de constructii de aceeasi natura si complexitate cu obiectul contractului, in valoare CUMULATA de minim 3.400.000 lei fara TVA.Cerinta legata de experienta similara se considera indeplinita si daca ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documente din care sa reiasa ca au derulat contracte al caror obiect a cuprins executia de lucrari similare, in valoare CUMULATA de minim 3.400.000 lei fara TVA.In cazul contractelor in alta valuta, valorile vor fi exprimate in lei si alta valuta, pentru echivalenta se va folosi cursul mediu annual lei/ valutaraportat la BNR pentru anii 2010, 2011, 2012, c)informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor., d)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal cheie: Pentru executie :1 manager de proiect ? absolvent studii superioare1 sef santier studii superioare CFDP1 RTE atestat in domeniu, 1 responsabil SSM, 1 responsabil CQOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune depersonal necesarpentru: -indeplinirea partii de executie prin personal cu pregatire si vechime de minimum 3 ani in domeniu.Conditia vechimii in domeniu nu se aplica pentru RTE si manager de proiect.La expertul RTE nu se va solicita CV , ci doar atestatul pentru domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, in conformitate cu prevederile Ordinului 777/2003 a MLPTL., e)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie necesar realizarii lucrarilor., f)declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original., g)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original.Utilaje minime necesare: Statie de mixture asfaltice1 autogreder1 repartitor de asfalt1 cilindru compactor ? lis ? lis1 cilndru pneuri terasamente2 autobasculante1 buldoexcavator1 buldozer1 excavator1 autogrudonatorOperatorul trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, angajament de punere la dispozitie, h)informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie., i)informatii privind asociatii, OBSERVATII TEHNICE Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
PROPUNERE TEHNICA
35
Descriere: PROPUNERE TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer