Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "REABILITARE DRUM COMUNAL DC62 REMETEA MARE - IANOVA, JUD.TIMIS"


Detaliu pentru invitatia numarul 339554
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Remetea Mare
Numar invitatie: 339554/16.11.2012
Denumire contract: "REABILITARE DRUM COMUNAL DC62REMETEA MARE - IANOVA, JUD.TIMIS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Remetea MareCod fiscal: 2512511, Adresa: Remetea Mare, nr.112, judetul Timis, Remetea Mare, Telefon: +40 0256230201, Fax: +40 0256230288
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Remetea Mare, nr.112, judetul Timis, Remetea Mare, Romania, cod postal: 307350, telefon: +40 0256230201, fax: +40 0256230288, persoana de contact: CAMELIA MARIA CRAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA REMETEA MARE, NR.112, JUDETUL TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "REABILITARE DRUM COMUNAL DC62REMETEA MARE - IANOVA, JUD.TIMIS"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "REABILITARE DRUM COMUNAL DC62REMETEA MARE - IANOVA, JUD.TIMIS"
II.1.6) CPV: 44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita stabilita de primire a ofertelor).Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita in conf.cu preved.art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Virament bancar in contul A.C.: RO89TREZ62124510220XXXXX ? Trezoreria Timisoara , cod fiscal 2512511 (se va prezenta copie lizibila dupa ordinul de plata), scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr ? se prez in original;un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original;Garantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanii din categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garanii conform legii nr. 346/2004 art. 16 alin.(2) cu modificrile icompletrile ulterioare.Pentru a beneficia de aceast facilitate in plicul exterior se va depune o declaraie pe propria rspundere privindindeplinirea condiiilor cumulative prevzute in art.3 alin.(1) din Legea 346/2004 privind stimularea infiinrii si dezvoltrii inteprinderilor mici simijlocii. AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 alin. lit a-c;precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv .procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278indice1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% (2, 5% IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Cf art. 90 (1) HG 925/2006 cu mod. si complet.ult.Se vor aplica prevederile art 91 si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, iar ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform dispozitiilor H.G. 1045/2011 . Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: este de 24 luni de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa in conformitatecu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Nota: legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie dedecizie in cadrul prezentei proceduri: Golubov Ilie ? Primar aproba procedura, Serban Liviu Samoila presedinte, Membrii : Bososchi Vasile Adrian, Draghia Emilian , Lapuste Emilia, Cioplea Adrian; Membrii supleanti : Stan Paul, Mihai Petre ; Expert cooptat : Ing. Zima Andrei; Consilieri locali : Draghia Emilian , Serban Liviu Samoila, Cioplea Adrian, Lapuste Emilia , Popescu Adina Maria , Stan Paul, Bososchi Vasile, Toma Constantin, Mircea Ioan , Mihai Petre, Mane Alexandru - Se va completa in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare.? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor deStat -Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care sedepune oferta; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? Se vaprezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depune oferta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Se va completa in conformitate cuFormularul Q din Sectiunea Formulare ?in original; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. In original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: AC nu va limita dreptul nici unui operator economic de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista o sentinta a judecator lui sindic de intrare in faliment.**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile incheiate pe anii 2008, 2009, 2010. Pentru of.nerezidenti, bilanturile vor fii insotite de raportul auditorilor financiari si contabiliautorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a val. reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, Declaratie privind media cifrei de afaceri care vizeaza act din ultimii treiani , in functie de informatile si documentele disponibile ale operatoruluieconomic. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economicade mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilorcorespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalenteise va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR , http: //www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit, 2. Of. trebuie sa faca dovada, cel putin, a unei lucrari simil. ex.si dusa la bun sfarsit in val. de minim 133700 lei, insotit de pv de receptie finala a lucr.care se va prezenta in copie, contr. sau parti relevante ale contr. si pv la terminarea lucrarii, recomandare-Se admite si doar prezentarea de lucrari insotite de P-VR la terminarea lucrarilor, recomandare, 3. Decl pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic despecial.de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutde catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, 4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5. Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 6. Declaratie pe propria raspundere privind proportia (partea) in care Contractul de lucrari ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si Specializarea acestora 1. Certificat ISO 9001 sau echivalent pe domeniu de activitate corespunzator prezentei proceduri, 2. Certificat ISO 14001 sau echivalent pe domeniu de activitate corespunzator prezentei proceduri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN FORMAT ELECTRONIC DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer