Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare drum comunal DC67, km 12+250 ? 15+500,Ticvaniu Mare - Ticvaniu Mic?


Detaliu pentru invitatia numarul 356068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Ticvaniu Mare
Numar invitatie: 356068/27.11.2013
Denumire contract: ?Reabilitare drum comunal DC67, km 12+250 ? 15+500, Ticvaniu Mare - Ticvaniu Mic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Ticvaniu MareCod fiscal: 3227254, Adresa: Ticvaniu Mare, str. Principala, nr. 1, Caras-Severin, Ticvaniu Mare, Telefon: 0255577100, Fax: 0255577100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ticvaniu Mare, str. Principala, nr. 1, Caras-Severin, Ticvaniu Mare, Romania, cod postal: 327395, telefon: +40 255577100, fax: +40 255577100, persoana de contact: Aurel Jivan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ticvaniu Mare, str. Principala, nr. 1, Caras-Severin, Ticvaniu Mare, Romania, cod postal: 327395, telefon: +40 255577100, fax: +40 255577100, persoana de contact: Aurel Jivan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare drum comunal DC67, km 12+250 ? 15+500, Ticvaniu Mare - Ticvaniu Mic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Reabilitare drum comunal DC67, km 12+250 ? 15+500, Ticvaniu Mare - Ticvaniu Mic?, includ : a) Lucrari de constructie drumuri si poduri: VALOAREA MAXIMA 4.128.619, 68 lei REPREZINTA CU VALOAREA PROCEDURII CU DIVERSE SI NEPREVAZUTE (capitolul ?diverse si neprevazute? 200.294, 00 lei fara T.V.A ? 5, 00%)b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de24 - 60 luniDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 928, 325.68 - 4, 128, 619.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 78.500, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si se poate constitui si prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO47TREZ18724510220XXXXX, deschis la Trezoreria Oravita.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90, 00 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model Formular nr.1)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, conform art 278^1 alin. 1 si alin. 2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.708, 32 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model Formular nr2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertelePentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Aurel Jivan ? Primar;Ioana Camelia Fistea ? Viceprimar;Ana Florica Sabau ? Contabi;Ionela Luminita Bercean ? Secretar;Damaschin Dacica ? consilier local;Paunita Simu ? consilier local;Nicolae Vuc Smac ? consilier local;Achim Molin ? consilier local;Liliana Marincoiu ? consilier local;Margareta Marincoiu ? consilier local;Alin Dumitrana ? consilier local;Florin Moater ? consilier local;Maricel Tirla ? consilier local;Ion Birou ? consilier local. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 7.856.651, 00 lei.Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.7A, ANGAJAMENTUL FERM CONFORM ART. 186 ALIN .2) DIN OUG 34/2006 MODIFICATA PRIN OUG NR. 77/2012, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.7B.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularele nr.4 si nr.6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract sau max. doua contracte similare de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 3.900.000, 00lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea ceirntei., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? statie de preparat beton;? statie de mixturi asfaltice;? laborator de incercari (de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru mixturi asfaltice si betoane, pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;? statie sortare agregate;? escavator, autobasculante, buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, repartizator pentru asternerea asfaltului, perie mecanica, autobetoniera., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal(de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator (manager) de proiectb) Responsabil calitatec) Inginer de drumuri si podurid) Sef santiere) RTE constructii de drumuri si podurie) Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)f) Responsabil (manager) protectia mediului, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform art 190 alin 2) din OUG 34/2006 modificata prin legea de aprobare a OUG nr 77/2012 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.8B.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.4 si 6. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer