Achizitie publica - REABILITARE DRUM COMUNAL DC7 SCORTENI;ETAPA II, COM SCORTENI,JUD. PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 216632
COMUNA SCORTENI (PRIMARIA SCORTENI)
Cod de identificare fiscala: 2843302
Adresa: SCORTENI, STR. PRINCIPALA, NR. 2, JUD. PRAHOVA, Scorteni
Telefon: 0244/355221
Fax: 0244/355221
Denumire invitatie: REABILITARE DRUM COMUNAL DC7 SCORTENI;ETAPA II, COM SCORTENI, JUD. PRAHOVA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare drum comunal DC7 Scorteni, Etapa II, com Scorteni, jud.Prahova
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.07.2009 09:20)
Data publicarii: 24.06.2009 13:39
Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sat Scorteni, com. Scorteni, str. Principala nr.2, sediul Primariei, tel/fax 0244355221, e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei, str. Principala nr.2, sat Scorteni, com.Scorteni, jud. Prahova, tel/fax 0244355221, e-mail: [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 1, 839, 547 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertele trebuie sa prezinte potentialul tehnic, financiar, organizatoric, care trebuie sa reflecte posibilitatea de a respecta obilgatiile din contract, respectiv Declaratie de eligibilitate, experienta similara, personal calificat, dotari cu utilaje, etc.
Achizitionarea caietului de sarcini se face de la sediul Primariei, str. Principala nr. 2, sat Scorteni, com. Scorteni, jud.Prahova
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: deoarecese constata abateri grave de la prevederile legislative care afecteaza procedura de cerere de oferta se impune anularea procedurii de achizitie, in conformitate cu art.209, alin. 1, lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, refacerea documentatiei de atribuiresireluareaproceduriilao dataulterioara, ce va fi comunicata in SEAP.