Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM COMUNAL MANERAU DC 119; REABILITARE STRADA JOSANI ; REABILITARE DRUM VICINAL NANDRU


Detaliu pentru invitatia numarul 321771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PESTISU MIC (PRIMARIA PESTISU MIC)
Numar invitatie: 321771/14.03.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL MANERAU DC 119; REABILITARE STRADA JOSANI ; REABILITAREDRUM VICINAL NANDRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PESTISU MIC (PRIMARIA PESTISU MIC)Cod fiscal: 4374148, Adresa: Pestisu Mic, str. Principala, nr.44, Pestisu Mic, Telefon: 0254 - 735735, Fax: 0257 - 735735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pestisu Mic, str. Principala, nr.64, Pestisu Mic, Romania, cod postal: 337335, telefon: +40 254735735, fax: +40 254735735, persoana de contact: VOINA LEOREAN CASIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Pestisu Mic, str. Principala, nr.64, Pestisu Mic, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM COMUNAL MANERAU DC 119; REABILITARE STRADA JOSANI ; REABILITAREDRUM VICINAL NANDRU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul consta din reabilitarea drumului comunal DC119 Manerau comuna Pestisu Mic judetul Hunedoara in lungime de 2.716 m , reabilitarea drumului vicinal din localitatea Nandru comuna Pestisu Mic judetul Hunedoara in lungime de 406, 36m si reabilitarea a doua tronsoane de strazi in localitatea Josani comuna Pestisu Mic judetul Hunedoara , tronsonul 1 in lungime de 443, 52m si tronsonul 2 in lungime de 163, 16m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 890, 919 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 25.000 lei.Garantia de participare va fi constituita astefel: -virament bancar in contul RO32 TREZ 3675006XXX000978 a autoritatii contractante .-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 86 , alin. 3 din HG 925/2006.- depunere la caseria Primariei Pestisu Mic a sumei de 25000 lei.- ordin de plata sau fila CEC confirmate de banca pana la ora deschiderii ofertelor .- alte instrumente de garantare emise in conformitate cu legislatia in vigoare - in original.Garantia de participare trebuie sa fie: - irevocabila-sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor-sa fie valabila 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor-sa fie mentionata procedura pentru care este constituita.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Ofertantul va pierde suma ce reprezinta garantia de participare daca: Revoaca oferta in perioada de valabilitatea acesteia;Fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
- in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: ) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile lucratoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei-5% din pretul fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei se face prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asiguraricare devine anexa la contractdepuneri la caseria Primariei Pestisu Mic a unor sume in numerarretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate art.90, alin.3 din HG 925/2006Garantiase restituieastfel: 70% din valoarea garantiei in termen 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarii, daca achizitorul nu a formulat pana la acea data nici o reclamatie de executare a garantiei si cu conditia emiterii Certificatului de receptie la terminarea lucrarii30% din valoarea garantiei la emiterea procesului verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a formulat pana la acea data nici o reclamatie de executare a garantieiprocesul verbal de receptie final va fi semnat dupa o perioada de garantie tehnica de 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Scrisoare de inaintareFisa privind informatiile generale despre ofertantDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privindcalitatea de participant la proceduraImputernicireDeclaratia privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G 34/2006Persoane ce detin functii de decizie : Voina Leorean Casian ? primar ; Parlea Ion ? viceprimar , Harau Florentin , Popa Florin , Mures Ana , Bera Angela , Ivascanu Emilia.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010, emis de ANRMAP . Cerinta obligatorie: formular ? MODEL ANEXA NR.1 DIN ORIN 314/2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 :1.Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe razacaruiaoperatorul economicare sediul social, care sa ateste faptul ca organul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata , copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul ?- sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, 2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original , copie legalizata , copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul ?- sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: -Certificatul constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata, copie conform cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoane juridice straine : Cerinta obligatorie: Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti, se vor aplica prevedrile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii cu privire la: 1.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.2.. Bilant contabil la 31.12. 2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila), sau alte documente prin care se poate demonstra situatiaeconomica si financiara a ofertantului(fiecare fila va fi semnata si stampilata;Pentru documentele emise in alta limba decat cea romana se vor prezenta traduceri legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate conform art. 188, alin. 3 din OUG nr. 34/2006 in ultimii 5ani, ?privind lucrarile de constructii realizate in domeniul de constructii ;drumuri-Se solicita prezentarea a maxim 3 (trei) contracte de lucrari pentru executie , pentru care se vor prezenta si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru confirmarea datelor.-Ofertantul va prezenta in acest sens: -Contractele de lucrariin copie, semnate si stampilate pefiecare pagina, conform cu originalul, doar de pe partile relevante ale contractelor care au legatura cu obiectul licitatiei.-Recomandarile din partea beneficiarilor (in original, copie legalizata , copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul)trebuie sa cuprinda modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractelor respective.-Se solicita pentru fiecare documentatie prezentata, -Si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, 2. Va fi prezentata o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizare contractului, se vor anexe CV-urile acestora si copii dupa atestat/calificare/autorizatei care sa dovedeasca pregatirea profesionala a acestora, 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., 4.Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Standardele de asigurarea a calitatii : ISO 9001, ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer