Achizitie publica - Reabilitare drum comunal Str. Bisericii Frumoasa jud. Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 348192
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348192/10.06.2013
Denumire contract: Reabilitare drum comunal Str. Bisericii Frumoasa jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMOASACod fiscal: 4246173, Adresa: STR. MIHAILENI NR.7, COM. FRUMOASA, JUD HARGHITA, Frumoasa, Telefon: 0266-325203, Fax: 0266-325203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAILENI NR.7, COM. FRUMOASA, JUD HARGHITA, Frumoasa, Romania, cod postal: 537115, telefon: +40 266325282, fax: +40 266325203, persoana de contact: ENIKO BECZE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI FRUMOASA, STR. MIHAILENI NR.7, JUD. HARGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum comunal Str. Bisericii Frumoasa jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea infrastructurii si supratructurii unei strazi comunale in lungime de 2, 8 km, inclusiv aplicarea straturilor de imbracamin?i asfaltice.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 557, 490 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 40000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO16TREZ3515004XXX000127 al Comunei FrumoasalaTrezoreria M.Ciuc .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria Primariei Frumoasa.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate Modalitatea de indeplinire Completare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat .2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara datei stabilita pentru depunerea ofertelor, care sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata. . In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociat Modalitatea de indeplinire Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele. - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele. Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul? In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora. 3 Evitarea conflictului de interese Incadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori terti in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Ferencz Tibor ? primar, Balazs Gaspar ? viceprimar, Cseke Istvan ? secretar comuna, Becze Eniko ? contabil sef responsabil cu achizitii, membrii consiliului local, Zakarias Istvan consilier, Bogos Arpad consilier, Pal Gabor, consilier, Gyorgy Istvan si Lukacs Peter experti cooptati. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 4 Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completare Formular nr. 5. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii de drumuri) Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??. In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata. Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani intregi 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim7.000.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: Bilantul contabil pentru anii 2009, 2010 si 2011, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parteIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: realizarea a cel putin unui contract similar sau cel mult 2 contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 3.500.000 lei. fara tva Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (socotiti de la data limita de depunere a ofertelor) Declaratia va prezenta perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, .Realizarea lucrarii va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie partiala, sau a PV de receptie la terminarea lucrarilor ori a PV de receptie finala din care sa rezulte valoarea de executie receptionata, 2 Capacitate profesionala - Informatii privind pers. de specialitate. Se solic. Lista personal de spec. de care poate dispune ofertantul. Informatii referitoare la studiile, si calificarea pers.responsabil pentru executia.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare de lunga durata, in specialitatea de constructii drumuri si poduri, cu experienta profesionala in domeniu.-Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru domeniul solicitat- Responsabil cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar intr-o pozitie similara- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativSe prezinta : diplome de studii si CV-uri pentru pers cheie, Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariIn caz de asociere cerinta se indeplineste prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lor 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor de drumuri in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., 1 Certificarea respectarii standardelor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul constructiilor de drumuri in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 09:04