Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum forestier Cerc ? Varful Dobrin


Detaliu pentru invitatia numarul 330570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)
Numar invitatie: 330570/26.06.2012
Denumire contract: Reabilitare drum forestier Cerc ? Varful Dobrin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)Cod fiscal: 5562115, Adresa: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Telefon: +40 741818360, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 50, Valea Ierii, Romania, cod postal: 407585, telefon: +40 374008010, fax: +40 364505104, persoana de contact: Gabriel Alexandru Duma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Principala, nr 50, Valea Ierii, jud. Cluj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum forestier Cerc ? Varful Dobrin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare ?i execu?ie , ,Reabilitare drum forestier Cerc ? Varful Dobrin??, proiect finantat prin PNDR masura 125b ? contract de finantare nr. C 125B011161300001
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 624, 550.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
112.000, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO67TREZ2195006XXX002152 deschis la Trezoreria Turda.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: Gabriel Alexandru Duma; Consilieri locali: Marcu Marcel, Bercia Iuliana, Duma Dan Radu, Virtan Maria, Culda Ioan, Teoc Elena, Burz Florentin, Petan Vasile, Ilea Gavril; Membrii comisie de evaluare: Giurgiu Ioan, Bodea Adela, Marinca Viorica, Varga Angela)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizat codul CAEN 4211 "Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor" si codul CAEN 7112 "Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea", corespunzator obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. Prezentarea Certificatului de atestare ca persoana juridica in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, emis conform Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009, cu viza anuala valabila la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati (2009, 2010, 2011) de cel putin 11.200.000, 00 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezentarea bilanturilor vizate de organele competente la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 in copie conforma cu originalul., Dovada disponibilitate resurse financiare pentru derularea contractului pe o durata de 90 de zile in valoare de cel putin 1.300.000, 00 lei. Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, respectiv durata intre 2 plati va fi de minim 90 de zile; 2. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea fin pentru sustinerea contractului pe o durata de 90 de zile sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care op. economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci). Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor acceptadocumente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - un contract de lucrari, in sistem proiectare si executie (design&build), avand ca obiect infrastructura rutiera cu o valoare totala executata de catre ofertant de minim 5.600.000, 00 lei fara TVA SAU un contract de proiectare avand ca obiect infrastructura rutiera cu o valoare totala prestata de catre acesta de minim 175.000, 00 lei fara TVA si un contract de execu?ie lucrari avand ca obiect infrastructura rutiera cu o valoare totala executata de catre acesta de minim 5.425.000, 00 lei fara TVA. Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, paginile relevante din contracte, p-v receptie proiect tehnic, p-v receptie partiala sau la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului., Dotarea tehnica, conform solutiei din studiul de fezabilitate. Se va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se vor prezenta documente care sa demonstreze dreptului de proprietate sau de deten?ie asupra dotarilor tehnice minime impuse prin studiul de fezabilitate pentru executarea lucrarilor, corelat cu graficul de execu?ie propus., Se va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere. Echipa de proiect - cerin?e minimale: 1. Servicii proiectare: a) 2 ingineri drumuri si poduri, dintre care minim 1 inginer atestat proiectare drumuri forestiere conform Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 576/2009; 2. Executia lucrarilor: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere, b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (?ef de ?antier), c) 1 responsabil cu calitatea drumuri, d) 1 responsabil SSM, e) 1 topograf autorizat OCPI; 3. Managementul proiectului: a) 1 manager de proiect autorizat. Pentru fiecare membru al echipei de proiect se vor prezenta minim urmatoarele documente: CV completat in format european datat ?i semnat; copie dupa diplomele, atestarile, autorizarile, legitima?iile care le permit sa ocupe pozi?ia propusa, valabile la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62). ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului, ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor fara TVA, se acorda Pfinanciar maxim = 70 puncte; 1.2 pentru alt pre? decat cel prevazut la pct.1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pretn) x 70; Pre?ul ofertei care se va compara este pre?ul total fara TVA.
Punctajul tehnic (termen de execu?ie)
30
Descriere: Punctajul tehnic (termen de execu?ie) se acorda astfel :2.1 pentru un termen de execu?ie mai mic sau egal cu 3 luni se acorda Ptehnic1 maxim = 30 puncte. 2.2 pentru alt termen decat cel prevazut la pct.2.1 punctajul se acorda astfel: Ptehnic n.=(termen de execu?ie minim/termen de execu?ien) x 30 puncte. Prin ?termen de execu?ie?, in scop de punctare, se in?elege durata cumulata de prestare a serviciilor de proiectare ?i de execu?ie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Ofertele care con?in un termen de execu?ie mai lung de 12 luni vor fi respinse ca neconforme. In scop de punctare, daca termenul minim de execu?ie ofertat este mai mic de 3 luni, acesta va fi considerat egal cu 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer