Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM FORESTIER CHITOC D.S. Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 356244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356244/02.12.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER CHITOC D.S. Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER CHITOC D.S. Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Chitoc - 8, 2 kmValoarea estimata totala a contractului ?Reabilitarea drumului forestier Chitoc in suma de 1974529lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :1877451 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5.2%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 97078 lei, fara T.V.A. .Nota: Valoare estimata a lucrarilor in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 1974529 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 974, 529 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 37548, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 , urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare?.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006 este de 5657 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Este necesara pentru cunoasterea situatiei ofertantului pe baza unor documente oficiale, fiind solicitata prezentarea formularelor privind ?Informatii generale?, ?Declaratie privind eligibilitatea? si ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34/2006 ?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, din OUG 34/2006? Persoane care aproba documentele aferente procedurii sunt : Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian; D.S. Vaslui -Popoiu Dumitru, Sirbu Vasilica, Sandu Sorina, Idriceanu Catalin, Epure Paul. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.a) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .b) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalc) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Ultimul bilant contabil depus-pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri.b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei an sa aiba valoarea fara TVA de cel putin 3750 000 leiOfertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatilor banesti, a unor resurse reale negrevate de datoriipentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, pentru minimum 2 luni de derulare a contractului, in cuantum de minim 106.000 lei. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului doar in cazul ofertei castigatoare, respectiv la momentul semnarii contractultuiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: macara pe pneuri, motocompresor mobil , ciocan pneumatic, buldoexcavator , grup electrogen mobil, pompa hidraulica de beton cu conducta, autogreder, buldozer pe senile, incarcator frontal pe pneuri, betoniera motor termic, vibrator de interior actionat electric, vibrator universal cu motor termic, mai mecanic cu motor termic, compactor autopropulsat, compactor static autopropulsat, motopompa apa monoetajata de joasa presiune, autocisterna , tractor pe pneuri, echipament defrisator b. Se va prezenta certificatul de autorizare pentru laborator Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinte obligatorii: 1.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind personalul implicat in derularea contracului . 2.Se va prezenta Diploma de inginer sau subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri, pentru persoana desemnata ca sef santieriii. 3.Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare). 4.Se vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractului. 5.Angajament de participare al persoanei sau persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane).Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare cumulata de minim 1877450 lei.Pentru respectarea principiului tratamentului egal si o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei privind cifra de afaceri se va lua in calcul cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR respectiv: -pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei-pentru anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: Timpul de mobilizare al executantului ? respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce sepot produce in timpul executiei sau in perioda de garantie a lucrarilor.
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer