Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum forestier Ciunget


Detaliu pentru invitatia numarul 357407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 357407/10.02.2014
Denumire contract: Reabilitare drum forestier Ciunget
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum forestier Ciunget
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare drum forestier Ciunget -10, 2km.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 391, 522.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare este de 45000.00 lei .? Echivalenta pentru garantia de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.? Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.? Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limitastabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul, in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva(RO 1590120, J40/450/1991) cont RO20BRDE410SV54016774100- BRD P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.?Cuantumul ce se va retine se va stabili in conditiile art. 278 indice 1 alin. 1, litera b din OUG 34/2006.? Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare este 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de participare in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantiade buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile cu prevderile art. 90 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul Scrisoare de garantie de buna executie, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru dacturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depine de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Mod de dovedire: Se va completa si prezenta formularul ?declaratieprivind eligibilitatea?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Mod de dovedire: Se vor prezenta urmatoarele: -formularul ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF si a certificatului de taxe si impozite localedin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite corfirmarea datoriilor la data solicitata se poate depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(incadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Persoanele de decizie definite conform O.U.G. nr. 34/2006: in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Jean Visan, Giurca Adrian;in cadrul D.S. Bacau: Viorel Ghelasa, Ion Tabacaru, Gheorghe Manaila, Carmen Dudas, Ioan Bitir, Animaria Caliap.Mod de dovedire: Se va completa si prezenta formularul ?declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006?.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale.Mod de dovedire: Se va completa si prezenta formularul ?Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 5Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigure ca ofertantii nu sunt in situatiile prevazute de art. 46 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se vor completa si prezenta: -formularul ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
- formularul , ,Informatii generale?. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul.Mod de dovedire: Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;Sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 4500000 lei.Mod de dovedire: Se va completa si prezenta cifra medie de afaceri in formularul ?Informatii generale?.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2011, 2012 si 2013. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de 375009, 39lei pentru perioada de2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Mod de dovedire: Acces sau resurse disponibile negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-ul flow-ul in suma de minim 375009, 39 lei pentru o perioada de 2 luni, (Scrisoare din partea bancilor, Declaratie notariala pe propria raspundere ca la momentul semnarii contractului operatorii economici dispun de resurse financiare (conform Legii notarilor publici 36/1995), etc).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 2250000, 00 lei. Acesta lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de certificari de buna executie.Mod de dovedire: Se vor completa si prezenta urmatoarele: -formularul ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?;
-formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?;
-certificari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceste certificari indica valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Mod de dovedire: Se va completa si prezenta: -formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: autocisterna, autogreder, buldozer, cilindru compactor, excavator, incarcator frontal, macara, motopompa apa, perforativ rotativ pneumatic, pompa beton, vibrator., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului.Mod de dovedire: Se vor completa si prezenta: - formularul ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? ;
-Cv-urile cadrelor de conducere;
- formularul ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul numit CQ;
-Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca si CV;
- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor deconstructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf.Ordinului nr. 777 din 26 mai 2003, M.O.nr.397 din9 iunie 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie, atestat;
- Prezentarea unui angajament, contract/ precontract, copie a contractului de munca si CV pentru persoanelor care sunt avizate CQ, numite decizie interna de catre conducatorul operatorului economic; decizia de numire (dispozitie interna);
-Angajament de participare la derularea contratului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr. 5
Ofertantul trebuie sa ofere informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Mod de dovedire: Se va completa si prezenta:
- formularul ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001).Mod de dovedire: Se va prezenta: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001).Mod de dovedire: Se va completa si prezenta: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: perioada de timp, exprimata in luni, cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia pe propria cheltuiala defectele calitative aparute din vina sa.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, exprimata in ore , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/sau garantie a lucrarilor pana la data inceperii lucrarilor de remediere, respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer