Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM FORESTIER PURCELU - D.S. VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 356245
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356245/03.12.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER PURCELU - D.S. VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER PURCELU - D.S. VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitatre Drum Forestier Purcelu , O.S.Dumitresti , jud.Vrancea - 8, 05 Km .Valoarea estimata totala a contractului este de 3.572.912 lei fara TVA este formata din : - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de 3.398.892 lei fara TVA si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (4, 72 % din suma capitolelor 1.2, 1.3, 2, 3, si 4 din devizul general aprobat) , astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general :174.020 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 572, 912 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 50.983 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86, alin.1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul "Scrisoare de garantie" instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei de participare in contul Regiei Nationale a Padurilor: cont: RO68RZBR0000060000681176 - Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare(OP, etc.) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit "Garantie de participare" impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda echivalenta se va face la cursul BNR, LEI/ALTA VALUTA din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .2012 . Garantia de participare se va retine in conditiile art.278^1 , alin.1, lit.b din OUG 34/2006 este de 7.178, 89 lei .Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile art.87 din HG 925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare : Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art.88 , alin.1, 2, 3 din HG nr.925 / 2006 in contul IBAN declarat i formularulINFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin.4 din HG 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant inCerereade restituire a garantiei de participare .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului . Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90, alin. 1 din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul , ,Scrisoare de garantie de buna executie ", instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare(incadrarea in una sau mai multe situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 .Cerinta nr.2 - Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 di OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) ;Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181din OUG nr. 34/2006 ;
- Certificat de atestare fiscala care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
- Certificat de taxe si impozite locale, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr. 3- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) .Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 . Persoane de decizie definite conform OUG 34/2006 : in cadrul Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva : Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu , Gheorghe Dima , Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Ielita Alamaie, Adrian Musuroi , Bogdan Dumitrescu, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloianu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian; in cadrul D.S.Vrancea : Zamfir Lucian, Oancea Verginica, Panta Ghita, Olteanu Gheorghita, Popovici Marian, Mohorea Roxana , Temelie Cosmin .Cerinta nr. 4 - Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta .Documente obligatorii : Certificat de participare la procedura cu oferta independenta .Cerinta nr. 5 - Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigure ca ofertantii nu aunt in situatiile prevazute de art.46 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Documente obligatorii : Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Informatii generale . Cerinta nr. 1 - Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente obligatorii : Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5.370.2049 lei. Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2010, 2011, 2012 atat in lei cat si in euro.Pntru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual Lei/Alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in considerare , in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin un contract, lucrari similare in valoare de 3.398.892 lei. Documente obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; Fisa de informatii privind experienta similara ; Cerificari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor . Certificarile vor indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta nr. 2 - Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care pot dispune ofertantii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Documente obligatorii : Declaratie privind utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, conduce la descalificarea automata a operatorului economic : macara pe pneuri, motocompresor mobil de joasa presiune, ciocan pneumatic, electropompa monoetajata de joasa presiune , pompa hidraulica de beton cu conducta, autogreder, buldozer pe senile , betoniera cu cadere libera actionata electric , betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic, vibrator de interior actionat electric, vibrator universal cu motor termic, malaxor pentru mortare actionat electric, compactor autopropulsat , motopompa apa monoetajata de joasa presiune, autocisterna cu dispozitiv de stropire, tractor pe pneuri.Cerinta nr. 3 - Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de laboratoare de incercari a materialelor, autorizate in conformitate cu ordinul nr.1497 din 13 mai 2011. Documente obligatorii : prezentare certificat de autorizare pentru laborator propriu de grad minim III sau in cazul in care nu exista laborator propriu , se va prezenta un contract sau precontract incercari de laborator cu un laborator autorizat de grad II precum si certificatul de autorizare al acestuia .Cerinta nr.4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului. Documente obligatorii: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere CV-urile cadrelor de conducere , Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului , respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ. Diploma de inginer / subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef de santier , insotita de o copie a contractului de munca sau angajamente/declaratii de disponibilitate. Certificatul de atestare tehnico profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere , drumuri, poduri, tunele ( conform ord.nr.777 din 26.05.2003) pentru responsabilul tehnic cu executia , valabil la data limita de depunere a ofertelor insotit de o copie a contractului de munca sau angajamente/declaratii de disponibilitate . Copiea contractului de munca sau angajamente/declaratii de disponibilitate pentru persoanele care sunt atestate CQ. Angajament de participare la derularea contractului din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia , in cazul in care ofertantul nu are angajat/ angajati pe baza de contract.Cerinta nr. 5 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documente obligatorii : Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr.1 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii: Certificatul ISO 9001 sau echivalent .Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare , urmand a se elibera certificatul.Cerinta nr. 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu , in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001). Documente obligatorii: Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare urmand a se elibera certificatul .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia , pe propia cheltuiala , a defectelor calitative aparute din vina sa. Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni ( sub care oferta va fi declarata neconforma). Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare ) este de 60 luni, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer