Achizitie publica - REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA IAZULUI, O.S. MAGURA SIMLEU SILVANIEI, D.S. SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 353744
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353744/16.09.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA IAZULUI, O.S. MAGURA SIMLEU SILVANIEI, D.S. SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM FORESTIER VALEA IAZULUI, O.S. MAGURA SIMLEU SILVANIEI, D.S. SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reabilitare Drum Forestier Valea Iazului - 7, 0 km.Valoarea estimata totala a contractului ?Reabilitarea drumului forestier Valea Iazului ? este in suma de 2.243.161, 00 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :2.033.616, 00lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10, 3%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 209.545, 00 lei, fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 243, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP): 40.672, 00 lei. Perioada de valabilitate a GP este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb al BNR ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente GP constituita intr-o alta moneda va fi cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a GP: GP va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie? instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea GP prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii GP (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa, in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006 este de 5813, 62 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006.Modul de restituire a GP: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G.nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 2.100.000, 00 lei.Documente obligatorii: - Declaratie privind cifra de afaceri.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2010:4, 2122 lei/euro, 2011:4, 2349 lei/euro, 2012:4, 4580 lei/euro.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in considerare, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatoruleconomic care a depus oferta., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de 338.936, 00 lei pentru perioada de 2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente obligatorii: - Scrisoare/document din care sa reiasa ca ofertantul detin acces la finantare, in suma de minim 338.936, 00 lei pentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar in valoare de minim 2.033.616, 00 lei .Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, - Certificari de buna executie emise beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilaje, echipamente si instalatii de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului.Documente obligatorii: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: 1. macara pe pneuri, 2. motocompresor mobil de joasa presiune, 3. ciocan pneumatic, 4. pompa hidraulica de beton cu conducta, 5. autogreder, 6. buldozer pe senile, 7. excavator pe senile, 8. vibrator universal cu motor termic, 9. malaxor pentru mortare, 10. compactor autopropulsat, 11. compactor static autopropulsat, 12. motopompa, 13. autocisterna cu dispozitiv de stropire, 14. autobasculanta, Cerinta nr. 3 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de laboratoare de incercari a materialelor, autorizate in conformitate cu Ordinul nr. 1497 din 13 mai 2011.Documente obligatorii: - prezentare certificat de autorizare pentru laborator propriu de grad minim III, sau- in cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract sau precontract incercari de laborator cu un laborator autorizat de grad minim II, precum si certificatul de autorizare al acestuia., Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului.Documente obligatorii: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Cv-urile cadrelor de conducere, - Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ . - Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca si CV- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf.Ordinului nr. 777 din 26 mai2003, M.O.nr.397 din 9 iunie 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor insotit de legitimatie.- Copie a contractului de munca si CV pentru persoanelor care sunt atestate CQ.- Angajament de participare la derularea contracului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia, si/sau personalul atestat CQ in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr. 5 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Documente obligatorii: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului(ISO 9001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului(ISO 14001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, exprimata in ore , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/s-au garantie a lucrarilor pina la data inceperii lucrarilor de remediere, respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada de timp exprimata in luni cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa. Perioada de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni iar perioada de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional conform algoritmului de calcul prezentat mai jos
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:06