Achizitie publica - Reabilitare Drum Forestier Valea Mare -Sohodol -DS BIhor
Detaliu pentru invitatia numarul 353746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353746/16.09.2013
Denumire contract: Reabilitare Drum Forestier Valea Mare -Sohodol -DS BIhor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Drum Forestier Valea Mare -Sohodol -DS BIhor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii - Drum Forestier Valea Mare -Sohodol- Valoare estimateC+M -3408392leifara TVA- Diverse si neprevazute -166867leifara TVA (ProcentulDiverse si neprevazute este de 4, 9%din valoarea estimata a contractului (fara cheltuieli Diverse si neprevazute, din C+M)si s-a calculat conform HG 363/2010 art.2e.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 575, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 68000 lei .Daca se constituie in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei , din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire : Garantia de participare va fi constituitaprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:7188lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul :5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, .Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor. -Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta insotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu George, Margarit Marcela, Jerloeanu Viorica, Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian;DS Bihor; Adrian Florescu, Ionel Popa, Zoltan Szijjarto, Cosmin Mangra, Liviu Judea, Gheorghe Roman, Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, ?informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliv) atestat conform O.M. nr. 718/2011 pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sauexecuta lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvice sau echivalent, domeniul executie, grupa de lucrari b
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5625749lei.Se va completamedia cifrei de afaceri in formularul: ., , Media cifrei de afaceri"Se va declara cifra de afaceri pe anii2010 si 2011 si 2012in lei sauin, , alta moneda''. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/, ,alta moneda'' comunicat de BCE: Media Cifrei de afaceripe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de426049 , 00 lei pentru perioada de2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare..Suma solicitata s-a obtinut prin urmatorul calcul : fara diverse si neprevazuteValoarea estimata a contractului(3408392, 00 lei) / termenul de executie a lucrarii (16 luni) X perioada de sustinere a lucrarii (2 luni) = 426049 , 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte minim 1 sau MAI MULTE CONTRACTE executate in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari similare si a caror valoare CUMULATA sa fie de cel putin 2625303, 1 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte1.Se va completa formularul Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei(2.Pentru contractele care sustin indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea de certificari de buna executie., Cerinta nr. 2Cerinte pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;i.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. .Necesarul minim de utilaje;1Motocompresor aer mobil;2 Ciocan ;3 Buldozer pe senile ;4Betoniera cu cadere libera actionata cu motor ;5Betoniera cu amestec fortat actionata electric ;6Vibrator de interior pentru beton;7Vibrator universal cu motor termic;8Compactor static autopropulsat ;9Malaxor mecanic de safalt ; 10 Autocisterna cu dispozitiv de stropit; 11;.Macara pe pneuri ;;12Tractor pe pneuri.13. ESCAVATOR PE SENILE ., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se va prezenta CV-ul persoanelor ., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor respDocumente obligatorii: i.Se va prezenta completat formularul Declara?ie privind personalul implicat in derularea contraculuiii.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santieriii.CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinierea contractuluiiv.Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane)v.Se va prezenta atestatul MLTPL ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare)a persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului . pentru RTE nu se solicita CV., Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta completat formularul Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.ii)Se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006iii) In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?. Cerinta nr. 1;Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: -precizam ca in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat , autoritatea contractanta are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului (mentionam ca un document in care sa se precizeze ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa , poate constitui dovada in sensul celor prevazute la art 196 din OUG 34/2006), Cerinta nr. 2;Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent.Nota: -precizam ca in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat , se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului (mentionam ca un document in care sa se precizeze ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa , poate constitui dovada in sensul celor prevazute la art 196 din OUG 34/2006)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: Timpul de mobilizare al executantului ? respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce sepot produce in timpul executiei sau in perioda de garantie a lucrarilor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 13:07