Achizitie publica - ?Reabilitare drum judetean calamitat DJ 571C, Intersectie DJ 571C ? Petrilova ? Vama Naidas, Sector
Detaliu pentru invitatia numarul 165569
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Denumire invitatie: ?Reabilitare drum judetean calamitat DJ 571C, Intersectie DJ 571C ? Petrilova ? Vama Naidas, Sector
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitie publicade lucrari pentru obiectivul ?Reabilitare drum judetean calamitat DJ 571C, Intersectie DJ 571C ? Petrilova ? Vama Naidas, Sector km 0+000 ? km 3+000, (intersectie DJ 571 ? Petrilova)?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.08.2008 12:41
Data limita de depunere a ofertelor: 25.08.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras?SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, secretariat.
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.08.2008 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras?SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/20064.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal5.Certificat constatator emis de O.R.C.6.CUI7.Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si înregistrat de organele competente8.Fisa de informatii generale9.Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani10.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani11.Experienta similara12.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic13.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere14.Informatii privind subcontractantii15.Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 900116.Certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001
DADPP C?S, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, camera 6, cu o înstiintare în prealabil prin fax la nr.: 0255/228863.Costul pentru obtinerea documentatiei de atribuire: 250 lei.