Achizitie publica - REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 N, km 2+820-3+520 si 4+700-6+600 LIM. JUDETUL CLUJ - PETRINDU
Detaliu pentru invitatia numarul 324784
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324784/23.04.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 N, km 2+820-3+520 si 4+700-6+600 LIM. JUDETUL CLUJ - PETRINDU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 N, km 2+820-3+520 si 4+700-6+600 LIM. JUDETUL CLUJ - PETRINDU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE DRUM JUDETEAN DJ 108 N, km 2+820-3+520 si 4+700-6+600 LIM. JUDETUL CLUJ - PETRINDULucrarilede reabilitare se compun din : scarificare si reprofilare a drumului, strat de fundatie din piatra sparta, strat de legatura din mixtura asfaltica, strat de uzura din mixtura asfaltica .
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 289, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 25.000 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la Registratura CONSILIULUIJUDETEAN SALAJ, str. P-ta 1 Decembrie 1918 nr.12, Zalau, jud. Salaj, in atentia Biroului de achizitii publicepanaladatasiora de deschidere a ofertelor mentionata in invitatia de participare . Ofertele prezentate in SEAP pentru care nu a fost depusa garantia de participare, panaladatasiora de deschidere a ofertelor mentionata in invitatia de participarevor fi respinse. Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractantaconf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata conf prev art. 278^1 din OUG 34/2006, AC va retine din garantia de participare suma de 5.069, 26lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator ).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator).Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.. Din certificatele depuse trebuie sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintelesolicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Ionescu Cristian, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, inspector de specialitate - Birou proiectarePop Nicolae, consilier - Biroul deachizitii publiceVultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publiceIepure Liliana, consilier juridic - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, consilier - Directia economica Opris Elena in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalulemis de ONRCcu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelordin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara ina care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri medie globala. Se va prezenta cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr. 2 -Se va prezenta documente relevante in acest sens ( bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierderein cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.) Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractuluide lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna., Cerinta nr. 2 - Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil.Personal minim obligatoriu.1 inginer/subinginer , ,cai ferate drumuri si poduri" coordonator de proiect- absolvent de studii superioarein specializarea , , cai ferate, drumuri si poduri"- experienta generala in dom. studiilor 5 ani- exp. profesionala specifica in coordonarea a cel putin unnui contractde investitii similare.1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul , , Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in in conformitate cu legislatia in vigoare .- atestat ca si responsabil tehnic cu executia pentru specializarea , ,Constructiirutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele" in conformitate cu legislatia in vigoare., Cerinta nr. 3 - Declaratie privind echipamentele tehnice.Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau inchiriate utilajele pentru indeplinirea contractului conform specificatiilordin caietul de sarcini., Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul unei ascieriop. ec.vaprezentaangajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara ptr. indepl. contr., Cerinta 5 - Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 aniSe va prezenta lista principalelorlucrariexecutatein ultimii 5 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari., Cerinta 6 - Lista cu experienta similara. Se va prezenta minim un contract- maxim 3 de lucrari de aceeasi natura si complexitate.Valoarea cumulate a contractelor prezentate trebuie sa fie de minim 1.280.000 lei fara TVA.Se va avea invedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelorprezentate in vedere demonstrarii experientei similare. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat. ., Cerina 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descrarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:32