Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUM SATESC NR.3, INTRAVILAN, SAT CALDARUSANCA, COMUNA GLODEANU SARAT, JUDETUL BUZAU


Detaliu pentru invitatia numarul 354488
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GLODEANU SARAT (PRIMARIA)
Numar invitatie: 354488/07.10.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUM SATESC NR.3, INTRAVILAN, SAT CALDARUSANCA, COMUNA GLODEANU SARAT, JUDETUL BUZAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GLODEANU SARAT (PRIMARIA)Cod fiscal: 3724385, Adresa: GLODEANU SARAT, Glodeanu Sarat, Telefon: 0238580700, Fax: 0238587702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GLODEANU SARAT, Glodeanu Sarat, Romania, cod postal: 127255, telefon: +40 238580700, fax: +40 238587702, persoana de contact: CORINA CAZACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUM SATESC NR.3, INTRAVILAN, SAT CALDARUSANCA, COMUNA GLODEANU SARAT, JUDETUL BUZAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare de drumuri cu valoare estimata de 535.257 lei fara TVA, din care : -Capitolul 4 «Cheltuieli pentru investitia de baza », Subcapitolul 4.1. « Constructii si instalatii» - 532.595 lei fara TVA (444.138 lei fara TVA ? ELIGIBIL; 88.457 lei fara TVA ? NEELIGIBIL);
-Procent de cheltuieli diverse si neprevazute de 0, 5% - 2662 lei fara TVA (cheltuieli NEELIGIBILE).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 10.650 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO22TREZ1705006XXX02023 deschis la Trezoreria Orasului Pogoanele, jud. Buzau (C.I.F. :3724385). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In situatia respingerii unei contestatii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantul se obliga fata de Comuna Glodeanu Sarat, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru un ofertant care va prezenta garantia de participare in alta moneda decat "leu", echivalenta "leu/alta valuta" se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Instrument de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul" (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul E1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Glodeanu Sarat are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu indeplinesc graficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Se vor prezenta situatiile obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevezut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevezut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat la data limita de depunere a ofertelor. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul? oricarui solicitant?.b. Sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevezut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata. Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. Operatorii economici care figureaza cu datorii in certificatele mai sus mentionate, vor fi descalificati.Cerinta nr. 4-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E3 completat.Cerinta nr. 5-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte Certificatul de participare cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul E4 completat.Cerinta nr. 6- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E5. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Primar Stoica Neculai; - Viceprimar Rusu Marin ; - Contabil Costea Marian; - Secretar Cazacu Corina; -Responsabil achizitii publice Postelnicu Iuliana Valentina ?Consilieri Locali: Rusu Marin, Simion Marin, Simion Ionel, Triscas Nicolae, Ivascu Petre, Duta Florin, Jipa Cornel, Platica Constantin, Globasu Aurel, Davidoiu Marius, Voicu Emilian, Caraman Mihai, Musatoiu Ionel. Cerinta nr. 1Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al procedurii de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) - din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al achizitiei publice.Pentru persoane juridice /fizice straine, se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada realizarii unei cifre de afaceri medii globale in ultimii 3 ani de minim 1.065190 lei- Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani incheiati. Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri in valoare minima de 532.595 lei fara TVA. Documente doveditoare: lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, certificari de buna executie. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul T1 si Anexa), insotita de fisa de experienta similara (completarea Formularului T2), certificari de buna executie., Cerinta nr. 2Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrari Declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc.Se va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, bazele de productie de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu Formularul T3., Cerinta nr. 3Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor. Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal cu urmatoarele atributii si competente: a) Sef santier executie (inginer absolvent al unei facultati de profil- CFDP) cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;b) Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri ;c)Responsabil cu asigurarea controlului calitatii lucrarilor ;Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri(cu exceptia persoanei desemnate ca si responsabil tehnic cu executia)intocmite conform Formularului T5, T7, declaratie de disponibilitate, diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru Responsabilul tehnic cu executia se va prezenta doar atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta informatii referitore la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor in conformitate cu Formularul T4.Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul T6., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia dea prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Cerinta nr. 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent- care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor.Ofertantii vor face dovada detinerii, implementarii si mentinerii unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) specific domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata, valabila la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Cerinta nr. 2Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent.Ofertantii trebuie sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de protectie a mediului pentru activitatile de executie de lucrari specifice domeniului de interes legate de investitia care urmeaza a fi contractata - certificare ISO 14001 sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer