Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum Strada Mare comuna Oancea, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 332931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OANCEA (CONSILIUL LOCAL OANCEA GALATI)
Numar invitatie: 332931/01.08.2012
Denumire contract: Reabilitare drum Strada Mare comuna Oancea, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OANCEA (CONSILIUL LOCAL OANCEA GALATI)Cod fiscal: 3126420, Adresa: OANCEA - Galati, Oancea, Telefon: 0236-343104, Fax: 0236-343011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Nationala nr. 126 comuna OANCEA - Galati, Oancea, Romania, cod postal: 807235, telefon: +40 236343011, fax: +40 236343104, persoana de contact: Staicu Oana Loredana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Nationala nr. 126 comuna OANCEA - Galati, Oancea, Romania, cod postal: 807235, telefon: +40 236343011, fax: +40 236343104, persoana de contact: Staicu Oana Loredana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum Strada Mare comuna Oancea, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Strada Mare are lungimea de 1.315 metri ?i asigura accesul catre DN26 ?i DJ242E.?Solutiapropusa: Km 0+000 ? 1+225: - 4 cm strat de uzura BA 16m (beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri);
- 5 cm strat de legatura BAD 25;
- 12 cm strat de piatra sparta (artificiala);
- 12 cm strat de balast.-20 cm pamant (zestre existenta) stabilizat cu enzima (EARTHZYME).Km 1+225 ? 1+315: - 4 cm strat de uzura BA 16m (beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri);
- 5 cm strat de legatura BAD 25;
- repara?ii ?i plombari cu BAD 25.Tinand cont de traseul sinusoidal si de spatiul ingust dintre limitele de proprietati viteza de proiectare va fi de V=25 km/h, iar platforma strazii va fi alcatuita din: - partea carosabila;
- acostamente;
- rigole.Pentru captarea, dirijarea si evacuarea apelor meteorice de pe platforma drumului se vor realiza rigole pereate ?i trei pode?e tubulare cu diametrul de ΓΈ500 amplasate la urmatoarele pozi?ii kilometrice: 0+275 dreapta cu lungimea de 15, 00 m, 1+030 dreapta cu lungimea de 7, 50 m ?i km 1+165 dreapta cu lungimea de 5, 00 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 461, 185.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare ? 14.000, 00 LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei de de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Instrumentul de garantare se va prezenta la sediul AC odata cu depunerea ofertei. AC retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei in cond art 278^1 din OUG34/2006 ?suma de5241.18LEI5. Restituirea garantiei de participare: Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei..In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa 1 la Legea 346/2004) ? garantia se va constitui in procent de 50% din valoarea mai sus prezentata .(Anexa A)
Garantie de buna executie
1. Cuatumul garantiei de buna executie -5% din valoarea fata TVA a contractului si se constituie e constituie printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partileconvin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art 90 alin(3) din HG 925/20062. Durata de garantie a lucrarii -24 de luni de la data receptiei pentru finalizarea lucrarii , 3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: garantia de buna executie se constituie sub forma deretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent -formular 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAPNr. 314/2010)-formular 45. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-formular 5Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante responsabile cuorganizarea, derlarea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt urmatoarele: - primar - Victor Chiriloaie- consilieri locali : Codrescu Aurelian Ionut, Avadanei Pericle, Avadanei Aristotel, Adamita Neculai, Bogatu Niculina, Andronache Elena, Lazar Mircea, Rezmerita Lidiea, Roman Cleopatra.- consilier - Staicu Oana Loredana- contabil - Mocanu LaurentiuNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN corespondent codului CPV a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii generale-formular 6Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1.460.000, 00 lei (2011, 2010, 2009)In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa 1 la Legea 346/2004) ? acest indicator se va reduce la 50%Cerinta nr. 2Orice documente prin care sa dovedeascaexistenta sumelor disponibileOfertantul sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la credite sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow in valoare de minim 365.296, 31 lei pentru o perioada de 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita dovada executarii, in ultimii 5 ani cel mult doua contracte de lucrari de drumurisimilare a caror valoare cumulatasa fie cel putinde 2.900.000, 00 leiCerinta nr. 2Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 aniCerinta nr. 3Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispuneOfertantul va depune, lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari intocmita conform Formularului nr. 10, precum si modul de detineresi dispozitie al echipamentelor tehnice, utilajelor si instalatiilor necesare pentru realizarea investitiei.Autorizatia pentru statia de mixturi asfaltice va trebui prezentata in eventualitatea ca ofertantul este declarat castigator.Ofertantul va depune lista privind echipa propusa pentru indeplinirea contractului - Formular 10 Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001:2000(2008) sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara : Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat -65 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj A pentru oferta n = (pret oferta minim/pret oferta n) x 65 ;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de realizare a lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de realizare a lucrarii? se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de realizarea a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat- 15 puncte; b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Punctaj B pentru oferta n = (durata de realizare minima/durata de realizare n) x 15; Durata minima de realizare a lucrarii este 10 zile sub care ofertantul nu va fi punctat suplimentar iar durata maxima este 24 luni peste care ofertantul va avea o oferta declarata neconforma.
Durata de garantie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare?durata de garantie? , minim 1 an, maxim 3 ani se acorda astfel: a) pentru cea mai mare durata de garantie se acorda punctajul maxim alocat- 20 puncte; Punctajul pentru factorul de evaluare "garantia acordata lucrarilor" se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica de 1 an oferta se considera neconforma;b) pentru perioada de garantie acordata lucrarilor mai mare sau egala de 3 ani, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 puncte;c) pentru o alta perioada de garantie acordata lucrarilor decat cea prevazuta la alin. a), se acordapunctajul astfel : G= (perioada de garantie acordata lucrarilor MINIM ofertata / 3 ani) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia poate fi obtinuta din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer