Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare DRUM UZINAL 2 si modernizarea strazilor VASILE CARLOVA si NEGOIULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 330026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 330026/21.06.2012
Denumire contract: Reabilitare DRUM UZINAL 2 si modernizarea strazilor VASILE CARLOVA si NEGOIULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, Sala Ghiseelor, parter, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea-P-ta Unirii nr.1, sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare DRUM UZINAL 2 si modernizarea strazilor VASILE CARLOVA si NEGOIULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: ramforsarea carosabilului existent, largirea la doua benzi, trotuar pe o singura parte, semnalizare si marcaje rutiere, canalizare pluviala, accesele la imobilele existente;LOT 2: amenajare carosabil, trotuare noi sau reabilitarea celor existente, accese la proprietati, semnalizare rutiera si marcaje, asigurarea colectarii apelor pluvialeValoarea totala estimata fara TVA a achizitiei este in intervalul: intre 5.688.460 si 6.826.153RONdin care : pentru LOT 1: Valoarea estimata fara TVA este inintervalul: intre 4.768.530 si 5.722.234RONLOT 2: Valoarea estimata fara TVA este inintervalul: intre 919.930 si 1.103.919 RONNOTA: Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 826, 153 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Pentru LOT1 :80.000 lei ; Pentru LOT 2 :18.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea in conditiile respectariiprevederilor art. 86 alin(6) din HG 925/2006;b)-scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formular anexat, eliberata de regula de o banca din Romania , sau dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurarid) depunerea sumei in numerar la casieriaautoritatii contractanteInstrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari se va prezenta in original , in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zileNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantie de buna executie se poate face dupa cum urmeaza: Suma se va constituii integral prin una din variantele de mai jos: -a) in contul de garantii al ofertantului, contla dispozitia autoritatii contractante, b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiilesi certificatele fiscalevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelorla bugetul general consolidat - in original ;copielegalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local- in original ;copielegalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?OBS: Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Datoriile respective se considera achitate in masura in care se prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine: vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)siprin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ;
-copielegalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Florica Chereches- viceprimar;Rozalia Biro-viceprimar; Mircea Ghitea ?Director Tehnic; Tent Aurelia-dir. adj; Eugenia Borbei -director juridic;Marc Oltea Diana-sef serv juridic;Budurean Cristian-consilier; Junea Mariana-consilier;Pantis Erika-consilier;Kadar Iuliana -consilier; Adina Marge- sef birou achizitii publice;Dan Antoniu-consilier; Kocsis Iuliana-consilier;Doina Romocea -consilierOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.180, 181 si 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. Obiectulde activitate al ofertantului sa permita executia lucrarilor ce fac obiectul contractului : lucrari de drumuriPrezentarea de documente doveditoare: -Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor si caresa cuprinda in obiectul de activitate lucrarile solicitate in cadrul contractuluiPersoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoareOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali (2009, 2010 si 2011), sa fie de : LOT 1- minim 9.500.000 leiLOT 2 - minim 1.800.000 leiBilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali vizate si inregistrate la organele competente-Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 pentru LOT 1: -Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de constructie/modernizare strazi in valoare de minim4.700.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maxim 3 contracte de lucrariLista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarea solicitata, insotita decopie dupa contract(parti relevante din contract: parti contractante, nr si data , obiectul si pretul contractului , semnaturi), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sirecomandare de la beneficiar precumsi alte documente(dupa caz) din care sa rezulte executia lucrarilor similare solicitate si valoarea acestora, Cerinta nr.1 pentru LOT 2: -Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de constructie/modernizare strazi in valoare de minim900.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari.Lista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarea solicitata, insotita decopie dupa contract(parti relevante din contract: parti contractante, nr si data , obiectul si pretul contractului , semnaturi), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sirecomandare de la beneficiar precumsi alte documente(dupa caz) din care sa rezulte executia lucrarilor similare solicitate si valoarea acestora, Cerinta nr.2 pentru LOT 1 si LOT2-Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentrurealizarea contractului(dotare proprie, inchiriere) precum si obligativitatea : - asigurarii unei statii de mixturi asfaltice indotare proprie, In chiriere sau aunuicontract de furnizarepentrumixturi asfaltice.-asigurarii unuilaborator minim grad IIpentru verificarea capacitatii portante si amixturilor asfaltice si a betoanelor deciment, in proprietate sau chirie, sau uncontract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.-Documente care sa faca dovada indeplinirii cerintelor solicitateprivind utilajele, statia de mixturi asfaltice si laboratorul solicitat, Cerinta nr.3 pentru LOT 1Informatii referitoare la personalul de specialitatede caredispune executantul sau al carui angajamentde participare a fost obtinut si care sa cuprindaobligatoriu urmatorul personal de specialitate: -1 inginer de drumuri si poduri-1inginer instalatii tehnico-edilitare-Responsabili tehnici cu executia atestati in domeniul lucrari de drumuri si retele edilitare-Lista cu personalul de specialitate solicitat-CV-uri in original pentru personalul prezentat-copii de pe diplome de studii si atestate-Contracte de munca (prima si ultima pagina)sau contracte de colaborare si angajamente, sau angajamente privind implicarea in realizarea contractului, Cerinta nr.3 pentru LOT2Informatii referitoare la personalul de specialitatede caredispune executantul sau al carui angajamentde participare a fost obtinut si care sa cuprindaobligatoriu urmatorul personal de specialitate: -1 inginer de drumuri si poduri-1 inginer instalatii tehnico-edilitare- Responsabili tehnici cu executia atestati in domeniul lucrari de drumuri si retele edilitare.Lista cu personalul de specialitate solicitat-CV-uri in original pentru personalul prezentat-copii de pe diplome de studii si atestate-Contracte de munca (prima si ultima pagina)sau contracte de colaborare si angajamente, sau angajamente privind implicarea in realizarea contractului, Cerinta nr.4 pentru LOT 1 si LOT2Informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi-Declaratie cu subcontractantiisi datele solicitate referitor la acestia Informatii privind asigurarea calitatiiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii ofertelor pentru domeniulexecutie lucrari de drumuriIn cazul asocierii, asociatii vor prezenta certificat aferent categoriilor de lucrari pe care le vor executa in cadrul contractuluiInformatii privind protectia mediuluiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului , conform ISO 14001/2005 valabil la data deschiderii ofertelor pentru domeniul executielucrari de drumuri.In cazul asocierii, asociatii vor prezenta certificat aferent categoriilor de lucrari pe care le vor executa in cadrul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer