Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drum Vicinal Bolovanu - Serafinesti, Comuna Podeni, judetul Mehedinti


Detaliu pentru invitatia numarul 334832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PODENI (Consiliul Local Podeni)
Numar invitatie: 334832/04.09.2012
Denumire contract: Reabilitare drum Vicinal Bolovanu - Serafinesti, Comuna Podeni, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODENI (Consiliul Local Podeni)Cod fiscal: 4484477, Adresa: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Telefon: 0252388390, Fax: 0252388390
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Romania, cod postal: 227355, telefon: +40 0252388390, fax: +40 0252388390, persoana de contact: ROATA MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Podeni, Judetul Mehedinti, Podeni, Romania, cod postal: 227355, telefon: +40 0252388390, fax: +40 0252388390, persoana de contact: ROATA MIHAI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drum Vicinal Bolovanu - Serafinesti, Comuna Podeni, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pietruire drum vicinal in sat Bolovanu, Comuna Podeni, judetul Mehedinti, conform proiectului tehnic aprobat
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 8.750 lei. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ4632145020401XXX, cod fiscal 4484477, deschis la Trezoreria Administratia Finantelor Publice Orsova. 4. Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art.278A1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4274, 8 lei.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA 2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta b) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. 3.Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/2006 4. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 - completare Formularul 3;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neinadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 - completare Formularul 2; 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completare Formular 7; 4. Certificatului de participare cu oferta independenta- completare Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69A1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: Roata Mihai- primar; Rogobete Ilie ? viceprimar; Duta Alin Cosmin - secretar; Turlui Ion - contabil; Paulescu Iulian, Ursu Nicolae, Patrulescu Gheorghe, Trailescu Gheorghe, Vijaica Gheorghe, Muica Ionel, Daescu Vasile, Serafin Maruioara - consilieri locali. Completare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator 6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara cel?ei in care se depun opfertele. 7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun opfertele. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, respectiv lucrari drumuri.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 988.000 lei (exclusiv TVA);In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul 9 din Sectiunea Formulare, Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 si aleart. 181 lit. a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de unul sau mai multe contract / contracte de executie lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 494.000 lei. Copii dupa parti relevante ale contractului prezentat in formularul nr.15 in scopul dovedirii experientei similare. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16, cerinta fiind indeplinita prin cumul.2.Procesul verbal la terminarea lucrarilor, in copie.3.Recomandare din partea beneficiarului, saucertificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat inconformitate cu prevederile art. 97^1 din HG nr.925/2006., 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic si Caietul de sarcini ., 3. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Cerinte minimeObligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal, pentru care se prezinta (CV, diplome, atestari, contracte de munca sau angajament de participare): - un sef de santier, inginer, specializarea drumuri- un responsabil tehnic cu executia, atestat, domeniul drumuri;
- un responsabil cu protectia muncii;
- un responsabil cu controlul calitatii (CQ), desemnati prin decizie interna decatreofertant, 4. Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul".- se va completa Anexei nr. 18 - Model declaratie subcontractanti cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., 5. Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.- In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.Anexa nr.44- Model de acord de asociere din Sectiune Formulare, 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu prevederile art.190, alin (2). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Certificat sistemul propriu de management al calitatii ofertantului, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent)., Informatii privind masurile pentru protectia mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, certificarea sistemului de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Certificat sistemului de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara =(pret minim * 70 / pret ofertat ), in care : ?pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; ?pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Termenul de executie al lucrarii
30
Descriere: Termenul de executie al lucrarii =(t minim * 30 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile . Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? t minim este termenul de executie cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30 de puncte; ? t ofertat este termenul de executie al ofertei evaluate. ? Oferta cu un termen de executie mai mare de 180 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 45 de zile nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer