Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUMURI IN COMUNA CIUCEA: CIMITIR-PISCOIESTI-CALEA LATA, AMENAJARE ALBIE PARAU DUDE PE LUNGIMEA L=125ML


Detaliu pentru invitatia numarul 351667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ciucea
Numar invitatie: 351667/01.08.2013
Denumire contract: REABILITARE DRUMURIIN COMUNA CIUCEA: CIMITIR-PISCOIESTI-CALEA LATA, AMENAJARE ALBIE PARAU DUDE PE LUNGIMEA L=125ML
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CiuceaCod fiscal: 4485359, Adresa: Str. Principala Nr.9, Ciucea, Telefon: 0264259001, Fax: 0264259001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUMURIIN COMUNA CIUCEA: CIMITIR-PISCOIESTI-CALEA LATA, AMENAJARE ALBIE PARAU DUDE PE LUNGIMEA L=125ML
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii la obiectivul de investitii: REABILITARE DRUMURIIN COMUNA CIUCEA: CIMITIR-PISCOIESTI-CALEA LATA, AMENAJARE ALBIE PARAU DUDE PE LUNGIMEA L=125ML, respectiv reabilitarea a 783 ml, din care: 93 ml lungime tronson Ax acces din DJ 108A, 65 ml lungime tronson Ax acces din DJ 108A, 500 ml din tronson Ax km 1 drum Cimitir Piscoiesti ? Calea Lata, 125 ml in albie. Lucrarilecare se doresc a fi achizitionate sunt terasamente; podete tubulare, rigole transversale , canalizare, santuri pereate, rigola carosabila, amenajare vad; sistem rutier: Strat de baza din balast stabilizat la carosabil; Imbracaminte asfaltica realizata din strat de binder si strat de uzura la carosabil; Semnalizare rutiera, trotuar din beton, parapet metalic. Cantitatile totale a lucrarilor care trebuie excutate sunt cuprinse in Caietul de sarcini si Proiectul tehnic, Centralizatoarele pe obiectiv si categorii de lucrari, Listele cu cantitatile de lucrari pe categorii de lucrari si Planse desenate, ce face parte integranta din acesta documentatie. Valoare totala estimata este de 833.550lei fara TVA din care: valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute este de 37.494 lei fara TVA, reprezentand 4, 71% din valoarea estimata a contractului. Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este 796.056 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 833, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.920 lei sau 7.960 lei in cazul IMM-urilor. - Perioada de valabilitate a garantiei va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Modul de constituire: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3. 2. Dovada cu OP in conf. cu art. 86 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, ca a fost platita garantia de participare in contul AC RO57 TREZ 2215 006X XX00 0947, deschis la Trez. Huedin, CF 4485359. Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 de zile. Dovada constituirii garantiei de participare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) semnata electronic de catre reprezentantul ofertantului si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila (exceptie facand viramentul bancar care va putea fi prezentata numai in SEAP). Ofertantul pierde garantia in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa sau ofertantul renunta la contestatie, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondiionat/conditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform art. 278^1 alin. (1) si (2) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executiese va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Formularul nr. 5 atasat Angajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006modificata prin Legii nr. 279/2011, atasatAngajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertanti care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii, indiferent de natura acestor datorii, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, va fi prezentata de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.5.Acord de asociere (daca este cazul, conform Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu: Abrudan Radu Florin avand functia de Primar al Comunei Ciucea, Matis Petre avand functia de Viceprimar al Comunei Ciucea , Rosu Damian avand functia de Secretar al Comunei Ciucea, Pop Olimpia avand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Ciucea, Hasca Aurica referent taxe si impozite, Pop Florina avand functia de Contabil in cadrul Primariei Ciucea;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atasat Angajamentului ferm de sustinere.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatatorin original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul - emis de ONRC pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Note: 1. Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) de cel putin 1.590.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici). Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani, 2010, 2011, 2012.2. Prezentarea bilanturilor contabile sau extrase din bilanturi, pe ultimii 3 ani, bilanturi contabile inregistratepotrivit legislatiei in vigoaresau alte documente disponibile ale operatorilor economici pentru demonstrarea cifrei de afaceri.Note: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, iar pentru indeplinirea criteriului de calificare se vor cumula resursele tuturor asociatilor. 3. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri va fi in procent de 50% din valoarea solicitata., Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul). Ofertantul va prezenta in situatia in care are terti sutinatori: 1. Angajament ferm de sustinereprivind capacitatea economica si/sau financiara ? cifra de afaceri sau/si fonduri financiare. 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat o lucrare de constructii de drumuri, in ultimii 5 ani, conform prevederilor art. 14 (1) din ordinul 509/2011 a Presedintelui ANRMAP, cu o valoare a lucrarii de minim 790.000 lei fara TVA executate in ultimii 5 ani. 2. Certificari de buna executie pentru lucrarea/lucrarile prezentate sau copii de pe parti relevante ale contractului (contractelor) sau copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal de receptie finala sau recomnadare din partea beneficiarului. Respectivele certificari/documente vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu art. 188 lin.3 litera a din OUG 34/2006., Personal: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii de drumuri si poduri ;
- Responsabil cu calitatea (CQ); - Sef desantier cu pregatireindomeniul constructii de drumuri; - Topograf.Se va prezenta: 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi utilizat pentru executia lucrarilor, conform art. 188, alin.3 litera b din OUG 34/2006; 2. Copii conform cu originalul: - Diploma de studii si Certificat de atestare + LEGITIMATIE pt. RTE in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;Documentul de numire a Responsabilului cu calitatea (CQ), Diploma de inginer sau subinginer in domeniul constructi de drumuri si poduri pentru seful de santier si Diploma de inginer sau subinginer/atestat/certificat pentru topograf. Ofertantii vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabile., Ofertantul va face dovada ca dispune (din dotarea proprie, prin contractesau conventii de inchiriere, contracte de leasing, angajamente ferme de sutinere din partea unor terti sustinatori) a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte : - Autogreider - minim 1 buc; Buldozer - minim 1 buc; Excavator - minim 1 buc, - Autobasculante - minim 3 buc;Incarcator frontal - minim 1 buc; Autocisterna cu dispersie de stropit ? minum 1 buc; Reparizor de mixturi asfaltice ? minim 1 buc; Compactor autopropulsat cu rulouri ? minim 1 buc; - Compactor autopropulsat pe pneuri ? minim 1 buc; Perie mecanica pentru curatat? minim 1 buc; Autobetoniera - minim 1 buc; Laboratorul de inercari autorizat de catre ISC in conformitate cu Regulamentul de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005 (sau echivalemt pentruinstitutii similare din strainatate) - minim 1 buc, Instalatie de preparate a mixturilor asfaltice ? minim 1 buc si Statie de preparat betoane ? minim 1 buc. Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006. 2. Dovada detineri in proprietate a utilajelor si ecipamentelor (lista cu mijloacele fixe sau alte documente echivalente), pentru cele care sunt in proprietatea ofertanului, iar pentru acele utilaje care nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului/conventiei de inchiriere sau angajamente ferme de sustinere din partea unor terti sustinatori, din care sa rezulte ca ofertantulare cel putin drept de folosinta asupra utilajului sau ca acestea vor fi puse la dispozitie ofertantului de catre un tert sustinator. 3. Autorizatia valabila emisa de catre ISC pentru Laboratorul de incescari in cazul ofertantilor din tara sau de catre institutii simiulare pentru ofertantii straini. 4. Autorizatie de mediu valabila sau declaratie din partea operatorilor economici din care sa rezulte ca, daca sunt declarati castigatori, isi vor obtine autorizatie de mediu valabila, pentru Instalatie de preparate a mixturilor asfaltice si Centrala de betoane indiferent daca acestea sunt in proprietatea ofertantului sau sunt asigurate prin contracte/conventii/angajamente ferme de la alte societati sau persoane., 1 Angajament ferm de sustinere privind capacitatea tehnica ? personal si/sau utilaje echipamnte, in forma autentica la notarul public (daca este cazul) In acest caz se va prezenta: 1. Se va prezenta Angajamentul ferm de sutinere 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006., 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2.Acord de subcontractare (daca este cazul) Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructii de drumuri sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri., Certificat ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor de drumuri. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer