Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUMURI COMUNA CIUCEA ? ULITA SURDUCA SI ULITA PESTE VALE


Detaliu pentru invitatia numarul 326936
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ciucea
Numar invitatie: 326936/15.05.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUMURI COMUNA CIUCEA ? ULITA SURDUCA SIULITA PESTE VALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CiuceaCod fiscal: 4485359, Adresa: Str. Principala Nr.9, Ciucea, Telefon: 0264259001, Fax: 0264259001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUMURI COMUNA CIUCEA ? ULITA SURDUCA SIULITA PESTE VALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii la obiectivul de investitii: REABILITARE DRUMURI COMUNA CIUCEA ? ULITA SURDUCA SIULITA PESTE VALE . In cadrul acestei proceduri sunt cuprinse lucrari de reabilitare a strazilor Ulita Surduca siUlita peste Valein comuna Ciucea jud, .Cluj. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru sistemul rutier al drumului, precum si toate aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la executia de lucrari, sunt cuprinse in Proiectul tehnic si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari, anexa la caietul de sarcini si care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 629, 647 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
32.500 lei sau 16.250 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o sociatate bancara sau societate de asigurari, care se va prezenta in original? conform Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO57 TREZ 2215 006X XX00 0947, deschis la Trezoreria Hiedin, cod fiscal 4485359. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie sau o parte din acesta, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurarioriprin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executiese va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta. De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Formularul nr. 5 atasat Angajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.De asemenea in situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006modificata prin Legii nr. 279/2011, atasatAngajamentului ferm de sustinere.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatiile prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.NOTA : Ofertanti care vor prezenta certificatele constatatoare solicitate cu datorii, indiferent de natura acestor datorii, fie ca sunt la bugetul general de stat consolidat sau bugetele locale, vor fi exclusi din pocedura, iar oferta declarata inacceptabila.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul are subcontractansi declarati, acestia NU vor prezenta documentele mentionate.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, va fi prezentata de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta.5.Acord de asociere (daca este cazul, conform Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare.Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Ioan Popa avand functia de Primar al Comunei Ciucea, Abrudan Radu Florin avand functia de Viceprimar al Comunei Ciucea , Rosu Damian avand functia de Secretar al Comunei Ciucea, Pop Olimpia avand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Ciucea, Pop Florina avand functia de Contabil in cadrul Primariei Ciucea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atasat Angajamentului ferm de sustinere.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei;
- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.Note: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul. 2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 3.000.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operator economic daca prezinta oferta singur).Se va prezenta: 1.Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani, conform Formular nr. 13 - Informatii generale Sectiunea Formulare;2. Prezentarea bilanturilor contabile sau extrase din bilanturi, pe ultimii 3 ani, bilanturi contabile inregistratepotrivit legislatiei in vigoaresau alte documentele disponibile ale operatorilor economici pentru demonstrarea cifrei de afaceri.Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR. 2. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cifra de afaceri se ia in procent de 50% din valoarea solicitata., Angajament ferm de sustinere privind capacitatea economica si/sau financiara ? cifra de afaceri in forma autentica la notarul public (daca este cazul).Se va prezenta: 1. Formular nr. 18.1 din Sectiunea formulare2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 modificata prin Legea nr. 279/2011 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Un contract de lucrari finalizatconform prevederilor art. 14 (1) din ordinul 509/2011 a Presedintelui ANRMAP, in ultimii 5 ani, pentru lucrari de construire/modernizare/reabilitare de drumuri, in valoare de cel putin 1.600.000 lei, fara TVA. Se va prezenta: 1. O Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati, ? Formular nr. 14, din Sectiunea Formulare. 2. Copii conform cu originalul dupa paginile din contract care cuprind informatiile relevante. 3. Copie conform cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesul verbal dereceptie finala. 4. Recomandari din partea beneficiarilor cu privire la indeplinirea contractelor pentru contractele prezentate ca similare., 2.Personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii de drumuri si poduri; - Responsabil cu calitatea (CQ); - Responsabilul cu protectia muncii, sanatatea muncii; - Sef de santier cu pregatire in domeniul constructii de drumuri si poduri; - Inginer/subinginer topograf. Se va prezenta: 1.Declaratie referitoare la personalul de specialitate care va fi utilizat pentru pentru executia lucrarilor conform art. 188, alin.3 litera b din OUG 34/2006 - Formular nr. 15;2. CV-urile pt. pers. nominalizate; 3. Copii conform cu originalul dupa: - Diplomele de studii, Cert. de atestare tehnico- profesionala + LEGITIMATIE in termen de valabilitate pentru RTE in domeniul constructii de drumuri si poduri; - Doc. de numire ca responsabil cu calitatea, Cert. pentru atestare profesionala in SSM, - Diploma de ing sau subing in domeniul cons de drmum pt sef de santier, Diploma de inginer sau subinginer in domeniul topo/cadastru, 3. Asigurarea de catre ofertant a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - Instalatie de preparate a mixturilor asfaltice; - Centrala de betoane; - Repartizor pentru mixtruri asfaltice; - Autogreder - Buldoexcavator- Excavator pe senile - Autobasculanta - Incarcator frontal (vola) - Buldozer - Vibrocompactor; - Compactor pe pneuri ; - Macara pe pneuri; - Autospeciale pentru transportul betonului (Autobetoniere) ?; - Laboratorul de inercari gradul II. Se va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului- executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006, Formular nr. 16, 2. Autorizatie de mediu valabila pentru Instalatie de preparate a mixturilor asfaltice si Centrala de betoane 3. Autorizatia valabila pentru laboratorul de inercari cu anexa, 1. Angajament ferm de sustinere privind capacitate tehnica si profesionala ? experienta similara, in forma autentica la notarul public (daca este cazul)Sau /si2. Angajament ferm de sustinere privind capacitate tehnica ? utilaje/echipamnete si/sau personal, in forma autentica la notarul public (daca este cazul).Se va prezenta: 1. Se va prezenta Formular nr. 17.1 din Sectiunea formularesau/si Formular nr. 17.2 din Sectiunea formulare 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 modificata prin Legea nr. 279/2011 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006., 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2.Acord de subcontractare (daca este cazul)Se va prezenta: 1. Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare; 2. Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare (daca este cazul); 1.Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructii de drumuri sau Certificate si/sau documente echivalente. Se va prezenta: 1. Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, in domeniul constructii de drumuri sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri; Nota: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabiltate si sunt emise pentru domeniul sus mentionat. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare asistemului cu exceptia situatiei in care procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat certificatul in cauza. In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate., 2. Certificat ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor de drumuri sau Certificate si/sau documente echivalente. Se va prezenta: Certificatului ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, in domeniul constructiilor de drumuri. Sau Certificate si/sau documente echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru acest sistem, in domeniul constructiilor de drumuri;Nota: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabiltate si sunt emise pentru domeniul sus mentionat. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare asistemului cu exceptia situatiei in care procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat certificatul in cauza. In cazul prezentari unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer