Achizitie publica - Reabilitare drumuri, comuna Costache Negri, judetul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 339479
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339479/14.11.2012
Denumire contract: Reabilitare drumuri, comuna Costache Negri, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Costache Negri (Primaria Comunei Costache Negri , jud Galati)Cod fiscal: 3126772, Adresa: com.Costache Negri;jud Galati, Costache Negri, Telefon: 0236/825810, Fax: 0236/825886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Costache Negri;jud Galati, Costache Negri, Romania, cod postal: 807095, telefon: +40 236/825810, fax: +40 236/825886, persoana de contact: Emilia Niculescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Costache Negri
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri, comuna Costache Negri, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drumuri, comuna Costache Negri, judetul Galati conform proiect tehnic atasat
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 700, 924 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?30.000 lei (in cazul IMM-urilor 50%). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.9256/2006 actualizata: - prin virament bancar in contul RO17TREZ3065006XXX004933 la Trezoreria Galati; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10, - In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. Perioada garantiei de buna executie acordata va fi de minimum 24 luni. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul Comunei Costache Negri ? Stefan Luca, Viceprimarul Comunei Costache Negri ?Han Florin, Secretarul Comunei Costache Negri ? Maxim Claudia; consilieri locali comisia buget-finante: Vartosu Viorel; Iamandi George; Han Florin; Constantin Cristian; Marin Petru (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor;, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataCerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Cifra de afaceri globala va fi egala sau mai mare decat :3.000.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz., Cerinta nr. 2 Experienta similara -Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA pentru executantul de lucrari.Perioada de 5 ani pentru dovedirea experientei similare de executie se va raporta la data limita de depunere.Se vor depune in acest sens in copie conform cu originalul, certificari de buna executie, (procesul verbal de receptie partiala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala) si Recomandarea/rile beneficiarului, pentru contractul similar de executie lucrari(Formular 6 ) (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ), Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la dotari tehnice Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere ladispozitie: autocisterna; autogudronator;repartizor/ finisor mixturi asfaltice;incarcator frontal; autogreder; instalatie de preparat mixturi asfaltice, cu autorizatie de mediu pentru locatia unde este amplasata; Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Se solicita rapoarte de inspectie tehnica a utilajelor si echipamentelor de constructii eliberate de un organism abilitat in conformitate cu prevederile Ordinului 177/2005; cf. legii 10/1995 actualizata ; Directiva8, Cerinta nr.4 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrari : -responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii-angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractuluiPentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la data depunerii ofertelor si copii conform cu originalul dupa angajamentul de participare. (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ), Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantiiNota : In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , se solicita , la incheierea contractului de achizitie publica , prezentarea contractelor legalizate, intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.subcontractantii si specializarile acestora, Cerinta nr.6 Informatii privind asociatii Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr.2 Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 14:13