Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drumuri comunale ,comuna Balabaneati,judetul Galati.


Detaliu pentru invitatia numarul 330080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Balabanesti (Primaria Balabanesti)
Numar invitatie: 330080/21.06.2012
Denumire contract: Reabilitare drumuri comunale , comuna Balabaneati, judetul Galati.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balabanesti (Primaria Balabanesti)Cod fiscal: 4499303, Adresa: str.Principala nr.22, Balabanesti, Telefon: 0236348625, Fax: 0236348508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.22, Balabanesti, Romania, cod postal: 807010, telefon: +40 0236348625, fax: +40 0236348508, persoana de contact: Dorin Codreanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local al Comunei Balabanesti, judetul Galati, str.Principala nr.22, Balabanesti, Romania, cod postal: 807010, telefon: +40 0236348625, fax: +40 0236348508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri comunale , comuna Balabaneati, judetul Galati.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare drumuri comunale , comuna Balabaneati: 1550 ml
II.1.6) CPV: 45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3607 leiPerioada de valabilitate a garantiei 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Maodaliatatea de constituire : conform art.86 alin. (1)din H.G. nr.925 /2006
Garantie de buna executie
-modalitatea de garantie de buna executie se face conform art.90 alin.(1)din H.G. nr.925 /2006-cuantumul garantiei va fi de10 la suta din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180Cerinta minima : completare Declaratie 1A. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale -in original , copie legalizata sau conform cu originalul(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat -in original, copie legalizata sau conform cu originalul(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta referitor la certificatele fiscale : se solicita ca din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Art. 181completare Declaratie 1B (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)1) - Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copieegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), lit. c)si lit. d) din OUG 34/2006, atrage excluderea de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.2) prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta3) Se va prezentarea ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).: primar : Codreanu Dorin, comisie licitatie : Presedinte : Tamasanu Maricica?secretar al comuneiBalabanestiMembri : Balaban Geta- contabil la PrimariaBalabanestiNeamtu Grigore? referent la Primaria BalabanestiCodreanu Ovidiu - referent la Primaria BalabanestiDorvos Lucica- referent la Primaria Balabanesti - pentru persoanele juridice romane: - 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achzititiei publice.b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei(original , copie legalizata sau copie conform cu originalul)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)- pentru persoane fizice romane: autorizatie de functionare /altele echivalente- pentru persoanele juridice /fizice straine: - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publiceDocumentele vor fi prezentate in traducere legalizataNota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A)Informatii privind situatia economico-financiara : Cerinta minima numai pentru persoanele juridice : se vor prezenta bilanturile contabile la 30.12.2010vizate si inregistrate de organele competente ( copie legalizata sau copie conform cu originalul )(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ), Informatii privind cifra globala de afaceri: -cerinta minima numai pentru persoane juridiceDeclararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani: -cerinta minima : media cifrei globala de afaceri va fi de 360.000 lei., Referitor la cifra globala de afaceri, aceasta se va raporta la cursul leu/euro iar pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani : se precizeaza completarea formularelor anexate- tabele, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz.Se va completa Formular 4Experienta similara. Completare Formular 5 - Fisa experienta similara: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unuicontract sau cel mult doua contracte a caror obiecte a fost executia de lucrari de natura similara-cod CPV 45230000 - cu o valoare insumata de minim180 000leifara TVA.Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar /client din Romania trebuie sa fie insotita de copia contractului, de procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor sau de procesul verbal de receptie finala si de recomandarea (Formular 6 din partea beneficiarului/clientului respectiv.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularUtilajeCompletare Formular 7Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de trans, UtilajeAsigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa detinaurmatoarea dotare tehnica proprie / inchiriata /contracte/angajamente de furnizare : -1 autogreder-1 compactor-autobasculante ? 2 buc(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )Nerespectarea acestor conditii obligatorii duce la declararea oferteica inacceptabila.Toate actele privind utilajele solicitate se vor prezenta in copii legalizate sau copii conform cu originalul., Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Formular 8 -inclusiv Declaratia pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal;
-Asigurarea de catre ofertant a personalului despecialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : - responsabil tehnic cu executia, cu atestat- responsabil cu controlul tehnic de calitate, cuatestat-responsabil ssm( snatate si securitate in muinca), Pentru personalul de specialitate care va participa laindeplinirea contractului se vor atasaCV-uri, copii dupaatestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la deschiderei ofertelor si copii dupa cartea de munca sau contractul de prestari servicii(copii conform cu originalul.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul., B)Lista cuprizand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractareSolicitare valabila in cazul in care lucrarea se realizeaza prin subcontractantiPrezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract.Pentru partea/partile subcontractate devizele respective vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractanti. A) Standardele de asigurare a calitatii : Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie legalizata sau copie conform cu originalul- ISO 9001/2008 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei.B) standarde de protectie a mediuluiCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, copie legalizata sau copie conform cu originalulSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2005 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, asocierea va fi legalizata, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicareoffline
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer