Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drumuri comunale DC 35A, tronson 1si DC 52, tronson 2 in comuna Baia de Fier, judetul Gorj?


Detaliu pentru invitatia numarul 327757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA DE FIER
Numar invitatie: 327757/24.05.2012
Denumire contract: Reabilitare drumuri comunale DC 35A, tronson 1si DC 52, tronson 2 in comuna Baia de Fier, judetul Gorj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA DE FIERCod fiscal: 4718896, Adresa: COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ, Baia de Fier, Telefon: +40 0253461202, Fax: +40 0253461012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ, Baia de Fier, Romania, Primaria, cod postal: 217030, telefon: +40 0253461202, fax: +40 0253461012, persoana de contact: Vlad Ghiorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ, Baia de Fier, Romania, Primaria, cod postal: 217030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri comunale DC 35A, tronson 1si DC 52, tronson 2 in comuna Baia de Fier, judetul Gorj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pe drumurile comunale DC 35A, tronson 1 si DC 52, tronson 2 au aparut deteriorari ale partii carosabile care duc la desfasurarea greoaie a circulatiei in zona. Pentru desfasurarea circulatiei in conditii de siguranta si pentru accesul eficient al tuturor mijloacelor de transport necesare fluxuluinormal de viata, este necesara refacerea partii carosabile.Executia lucrarilor de reabilitare presupune urmatoarele faze: I) Refacerea sistemului rutier la partea carosabila si acostamente;II)Refacerea sistemului de colectare apelor pluviale;III)Marcaje si indicatoare rutiere pentru siguranta circulatiei;
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 334, 917 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunstumul garantiei de participare este de 13350 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. garantia de participare va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se vor avea in vedere prevederile art. 86 din hg 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara tva.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. 1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr 34/2006-formularul nr. 1.2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - a)Se va completaFormularul nr. 2 din;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? si traducere autorizata a acestora in limba romana3. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va completa Formularul nr. 3;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)4. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006- formularul nr. 4.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihutescu Constantin ? Primar;Vasilache Laurentiu ?Viceprimar;Gutu Viorica - Secretar;Popa Vasile - Jurist;Vlad Ghiorghe ? InspectorVasiloiu Ion Florin, Mesteacan Irina Ada Gabriela- membri si membrii de rezerva ai comisiei de evaluare; A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate - B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie lizibila, semnata conform cu originalul, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.2 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati - B.2. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul 2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., A.2) Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 aniCerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2500000 Lei.Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraSe pot prezenta maxim 2 contracte similare prestate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.300.000 lei fara TVA.-Prezentare declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, insotita de lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani-Prezentare certificari privind lucrarile executate care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de executare si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente si utilajele necesare realizarii lucrarilor, adecvate, care sa cuprinda minim urmatoarele resurse- raspanditor de mixturi asfaltice- autobasculante- autogreder- cilindru vibrocompactor- statie preparare mixturi asfalticePrezentare declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului mentionat, -Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului.-Lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprinda: - un sef santier cu pregatire in domeniu si experienta minim o lucrare de aceeasi complexitate;
-un responsabil RTE cu experienta minim o lucrare de aceeasi complexitate.1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Copii dupa actele de studii si autorizatiile/atestatele profesionale ale persoanelor propuse in lista;3. CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;4. Angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Standarde de asigurarea calitatiiCertificatele care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 si ISO 14001 pentru lucrari de constructii drumuri, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
15
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
7.5
Descriere: algoritmul de calcul se regaseste in caietul de sarcini
Oferta tehnica
2.5
Descriere: algoritmul de calcul se regaseste in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer