Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare drumuri comunale si stradale, in satele Cetatuia, Gaujani si Pietrisu?


Detaliu pentru invitatia numarul 340685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gaujani (Primaria Gaujani Giurgiu)
Numar invitatie: 340685/07.12.2012
Denumire contract: ?Reabilitare drumuri comunale si stradale, in satele Cetatuia, Gaujani si Pietrisu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gaujani (Primaria Gaujani Giurgiu)Cod fiscal: 5026630, Adresa: COM. GAUJANI, Gaujani, Telefon: 0246250822, Fax: 0246250822
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUMA GAUJANI, JUDETUL GIURGIU, Gaujani, Romania, cod postal: 087090, telefon: +4 0246250822, fax: +4 0246250822, persoana de contact: DUMITRU MARCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gaujani, Comuna Gaujani, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare drumuri comunale si stradale, in satele Cetatuia, Gaujani si Pietrisu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ?Reabilitare drumuri comunale si stradale, in satele Cetatuia, Gaujani si Pietrisu?1. Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.2. Executia lucrarilor
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 093, 577 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 80.000lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati..Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Fiecare asociat/ sustinator/subcontractant trebuie sa prezinte aceste doc.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati..Persoane juridice /fizice straine.Vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Fiecare asociat/subcontractant, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: Marcu Dumitru, Secretar: Dunare Aurica, Contabil: Barascu Niculina, Consilieri locali: Anghel Stela, Blaga Lucica Mihaela, Bunea Mihai, Chiosea Vasile Nelu, Geadau Liviu Marian, Gheta Adrian Petrisor, Musca Stefan, Radu Ionel Eduard, Soare Marin, Taranu Victor, Turmac Mihaita Razvan Daniel.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP.Se va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pt terti conform noilor modificari aduse OUG 34/2006 prin L 279/2011 - art 13, 19, 20 , trebuie sa prezinte : declaratia privind neincadrarea in art.69^1OUG34/2006, declaratia de eligibilitate, declaratia conform art. 181, art a, c indice 1 si 2. Tertul sustinator va prezentadeclaratie de neincadrare la art.180;declaratiede neincadrare la art.181 lit a, c indice 1 si d/OUG34; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind. 1 din OUG nr 34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea de certificate/documenteemise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat initial certificate in copie conform cu originalul va avea obligatia, la solicitarea autoritatii contractante sa prezinte documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privind situatia economico-financiara: Se va completa si prezenta Formularul nr. 6 - fisa de , ,Informatii generale?- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim: 16.000.000lei.Informatii privind accesul la resurse financiare: se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare/alte doc care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea posibilitatea accesarii de linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 3.300.000 lei sau echivalent in euro, pentru a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni pt per de executieDoc prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumirea operatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada de valabilitate., Se vor prezenta copii cu mentiunea?conform cu originalul? ale oricarui document care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.Nota: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv.Pt op. ec. care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii 3 ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in lb rom, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat., Daca o asociere de op ec depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alc exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persfizice sau juridice romane sau straine.Se vor atasa declaratii bancare corespunzatoare care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, va avea posibilitatea accesarii de linii de credit de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 3.300.000 lei sau echivalent in euro, pentru a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Informatii privind capacitatea tehnica. Se va completa si prezentaForm. nr 7? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa si prezenta Form. Nr 8. ? Experienta similara.Exp. similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, resp 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuripentru minim 130.000, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim 7.900.000lei, fara TVA.Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa includa ambele componente similare cu ob contr si prin prez de ctr distincte pt fiecare componenta similara cu ob contr.Ultimii 5 ani/ resp 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Se vor prezentaparti relevante dupa contr. de executie/certificari eliberate de aut contr/benef privat care certifica experienta similara, insotit de PV de receptie la terminarea lucrarilor/si sau PV de receptie partiala a lucrarilor/ si sau PV de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate.Certificatele/doc trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.5 ani/ resp 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor, Nota: Pt calculul val. exp. similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in certif/documente, prezentate ca dovada.Oper econ nerezidenti (straini): vor prezenta contr/certificatele respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb rom.Pt calculul pretului contr. exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pt anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta 2- Se va completa Form. nr.9? Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru : Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru :1. Statie producere mixturi asfaltice;2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica3.cilindru compactor asfalt4. cilindru compactor terasamente5. Incarcator frontal;6. Autobasculante;7. Autobetoniere;8. Laborator de gradul II;9. Autogudronator;10. Autogreder., Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului pentru: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Cerinta 3-Informatii privind resursele umane.a)Se va completa si prezenta Form.nr11 -Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect licentiat al unei al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect., 2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Exp. prof.in contracte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.3. Responsabil Tehnic cu Executia ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L 4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii - diploma de inginer/subinginer.5. Responsabil SSM, Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.6. Manager al sistemelor de management de mediu.7. Proiectanti ? inginer licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP, Ofert. va prezenta in copie lizibila certif. pt conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contr individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contr. de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si pers. respective sau angajamente de participare, a.i. sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa ctr de munca/colab/prestari servicii, are oblig sa dea initial o decl pe propria rasp prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie ctr cu pers desemnate pana la semnarea ctr de achizitie publica., -diplome privind specializ. pers.- autorizatii/certificate de atestare prof. si legitim. aferente(aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pt pozitia respectiva si doc./documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pt acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).- CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prev. referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, decl. care sa demonstreze disponibilitatea pers. pt functia propusa in executia contr., In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatii. Se va prezenta Form. nr. 12 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantul va prezenta Form. 4? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontract, In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Form. nr. 13, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante.In cazul sustinerii tehnice sau profesionale Se va completa Formularul nr. 10 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara.Punctajul (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 75de puncteb) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 75.Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de proiectare si executie - P2
25
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 25 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 25. Durata de proiectare si executie se va exprima in luni calendaristice.Ofertele cu o durata de proiectare si executie peste 12 vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de proiectare si executie mai mica de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2, unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cele doua criterii mai sus mentionate. Oferta cu valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer