Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 337920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LADESTI
Numar invitatie: 337920/22.10.2012
Denumire contract: ?REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LADESTICod fiscal: 2541487, Adresa: COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA, Ladesti, Telefon: 0250764524, Fax: 0250764524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA, Ladesti, Romania, cod postal: 247290, telefon: +40 0250764524, fax: +40 0250764524, persoana de contact: ENUTA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LADESTI, , SAT LADESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de Proiectare siExecutie a lucrarii de investitii: ?REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCALIN COMUNA LADESTI, JUDETUL VALCEA?Obiectivul principal al acestei achizitii consta in : -realizarea serviciului de proiectare fazele Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si Autorizatie de Constructie ( D_CU si D_ AC)+Proiectul Tehnic (PT) + Detalii de Executie(DE)+ Caiet de Sarcini(CS) + asistenta tehnica din partea proiectantului (AT)- modernizarea retelei de drumuri se afla in teritoriul administrativ al comunei, satele: Ladesti, Maldaresti, Chiricesti, Cermegesti, Ciumagi, Gageni, Pasculesti, pe o lungime de 6.160 km. Drumurile propuse pentru modernizare fac legatura corpurilor de sate cu drumul national DN65 C Horezu ? Craiova.Obiective specifice: -Imbracamintea rutiera existenta este alcatuita din patul drumului, compactat natural prin circulatie , si strat de forma din pamanturi necoezivein grosime variabila de 3-10 cm , cu defectiuni rutiere specifice acestui tip de drum, cu declivitate de max 12, latimea platformei de 7, 00-7, 50 m.Sistemul de colectare si scurgerea apelor pluviale este alcatuit din santuri de pamant si podete.Prin documentatie se va asigura: -sporirea capacitatii portante a sistemului rutier;
-aducerea drumului la o stare tehnica corespunzatoare desfasurarii circulatiei in conditii de confort si siguranta deplina.- mentinerea unei stari de ordine, curatenie si aspect estetic placut;
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 666, 837 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Ofert.va const.o garantie particip. in cuantum de 72.000 lei.In cazul ofert.din cat.IMM garantia de particip. se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atrib.2. Perioada de valab. a garantiei pentru articipare va fi cel putin egala cuperioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii ofertei.3.Garantia de particip. se const.: ? viram. bancar in contul RO94TREZ6825006XXX000605.? scrisoare de garantie bancara ( Formular nr. 1); ? scrisoare emisa de societate de asigurare.4.Scrisoare de garantie trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta in ORIGINAL si va fi depusa odata cu acesta.Aceasta trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de AC, sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a Constituit, val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin docum.de atribuire, sa aiba inscrisa valab. pt. care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in docum., sa contina parafa lizibila a banciiemitente si/sau semnatura autorizata si sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada const.garantiei pt.participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.Dovada const. garantiei in cuantumul si forma solicitata vor fi la vedere in afara plicului continand oferta.Ofert. pierde garantia de participare, daca: - isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si oricumnu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.6.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006(A) retinind din garantia de participare 7.354, 83 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum garant de buna execut este 10% din val fara TVA a contract de proiect si executie.AC are dreptul de a emite pretentii asupra garant de buna executie, oricand pe parcurs indepl contract, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant de buna execut AC are oblig de a notif pretentia contractant, precizand oblig ce nu au fost respectate.Mod de const: viram bancar sau instrument de garant emis in cond lg de o soc bancar ori de o soc de asig, - retineri succesive din sumele datorate pentru facuri partiale, - depunerea la casierie a unor sume in numerar.Elib garant de buna execut se va face: a) 70% din val garant, in 14 zile de la data incheierii PVR la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)30% din val garant, la expir perioade de garant a lucr executate, pe baza PVR finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )(in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din OUG 34/2006).In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 , alin a, c1, si d .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ?Lixandru Ion, , viceprimarIordache Nicolae, secretar Enuta Ion, ContabilConstantinescu Cristiana , Consilieri : Dragnea Sabin, Iordache Nicolae, Stanciu Gheorghe, Mihalcea Gheorghe, Cismaru Constantin, Staneci Florin, Tuicu Eleonora, Andronache Ilie, Mosteanu Cristian, Teodoescu Ionela-Cristina, Nemulescu Nicolae Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursAtentie: Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentuluiin original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindcifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de7.100.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sectiunea contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente edificatoare, in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a executat urmatoarele : ontracte de proiectare Prestarea siducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani, a cel putin unul sau doua contractesimilare prinvolumul, natura si complexitatea achizitiei mentionate in Tema de proiectare, pentru proiectarea unei astfel de lucraria carui valoare sa fie egala sau mai mare de90.000 lei Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Contracte de executiePrestarea siducerea la bun sfarsit in ultimii 5 ani, a cel putin unul sau doua contractesimilare prinvolumul, natura si complexitatea achizitiei mentionate in Tema de proiectare, pentru executia de lucrariia carui valoare sa fie egala sau mai mare de3.500.000 lei., In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat Iarcerinta va fi considerate indeplinita daca cel putin unul din asociati prezinta documentul.Se vor atasa;i)Fisa de experienta similaraii)Recomandarea beneficiarului( in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ? )iii) Contractele deproiectare si executia lucrariiinvocate ca experienta similarasi actele aditionale( daca exista )( in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ? ), CERINTA 2Utilaje/ DotariDeclaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie .Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: a) Autobasculante ;b) Repartizor finisor asfalt;c) Autogreder;d) Autocisterna ;e) Cilindru compactor;f) Buldoexcavatoare;.g) Incarcatoare frontale;h) Statie de preparat mixturi asfaltice;(i) Dovada detinerii/accesului la un laborator de grad corespunzator (minim grad 2), ptr.care se vor prez. autoriz. de funct., CERINTA 3Capacitatea resurselor umanePrezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului de proiectare si executia lucrarilor.Asigurare responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata-drumuri.Asigurare Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu urmatoarele calificari: coordonator SSM in baza HG 300/2006-, CERINTA 4SubcontractareaInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile de proiectare si executie cefac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati deproiectare si executialucrarilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIE POSTATA PES.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 17:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 19:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer