Achizitie publica - Reabilitare drumuri forestiere in comuna Cristian, Judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 356897
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356897/13.01.2014
Denumire contract: Reabilitare drumuri forestiere in comuna Cristian, Judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CristianCod fiscal: 4240723, Adresa: Com. Cristian, str. I, nr.1, jud. Sibiu, Cristian, Telefon: 0269/579101, 0269/579215, Fax: 0269/579101, 0269/579215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Cristian, str. I, nr.1, jud. Sibiu, Cristian, Romania, cod postal: 557085, telefon: +40 269579101, fax: +40 269579101, persoana de contact: Seuchea Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Cristian, str. I, nr.1, jud. Sibiu, Cristian, Romania, cod postal: 557085, telefon: +40 269579101, fax: +40 269579101, persoana de contact: Seuchea Ioan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri forestiere in comuna Cristian, Judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului: ?Reabilitare drumuri forestiere in comuna Cristian, judetul Sibiu?. Drumuri forestiere cu lungime totala de 9, 6 km, dupa cum urmeaza : - D.F. Pisc Pod Daneasa ? Paraul Surdu = 6, 1 km;
- D.F. Besineu = 3, 5 kmValoarea supusa licitatiei pentru executialucrarii este de4.612.847 (fara TVA), formata din: A. Valoarea estimata a lucrarii: 4.571.631 lei (fara TVA) defacata in: ? Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea terenului: 43.714 lei? Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.436.293 lei? Cap.5Alte cheltuieli: Subcap.5.1.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 91.624 leiB. Subcap.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (0, 92%): 41.216 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 612, 847 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 91.000 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofertei. Perioadade valabilitate si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare.Garantia de participare se constituie conf. art 86 din HG 925/2006. Moneda de refeinta a garantiei de participare va fi in LEI, iar echivalenta depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Date pentru constituireagar. de part.: RO55TREZ4825006XXX000030 ? TREZORERIA SIBIU ? COMUNA CRISTIAN, JUDETUL SIBIU . Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1 din OUG 34/2006 , autoritatea contractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 2781, lit c din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Gar. de part. se va restit. in conf. cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie se efecuteazaconf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 12.Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) valabilitate cazierului fiscal se va raporta la data LIMITA stabilita opentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), din care trebuie sa reiase ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de la punctele de lucru implicate in derularea contractului , care sa reiese ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea sit.datoriilor la data solicitata, op.ec pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de sit.devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din ordinul nr.509/2011.Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalulCerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006-Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Primar: Seuchea Ioan- Vice Primar: Gligor Ioan;
- Secretar: Toparcenu Meluzina;
- Sef serviciu economic: Ghirca Mihaela;Consilieri locali: Gligor Ioan; Balan Cornel; Balan Mihail; Bozdog Constantin; Ciobanu Ilie; Ghisoiu Ioan; Gligor Cornel; Hansa Ioan; Ihora IoanJurca Gheorghe; Parian Dumitru; Pipernea ElenaAcest formular Se va prezenta de catre Ofertant / Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?;1.2Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana ? in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului., cel mult pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013), sa fie cel putin egala cu 9.140.000 lei.-Fisa de informatii generale-Formular 7Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Conform art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie.-Cerinta nr. 2Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 4 luni, respectivpentru suma de 1.828.652documentul/ele prin care ofertantii vor proba detinerea resurselor financiare, se va avea in vedere prevederea ordinului 509/2011.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse reale sau are disponibile resurse reale, negravate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pe o perioada de 4 luni pentru investitia: ?Reabilitare drumuri forestiere in Comuna Cristian, Judetul Sibiu?.NOTA: Potrivit art.185 alin 1 lit.c0 din OUG34/2006 ? ?declaratii privind cifra de afaceri globala, sau daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani? ? aceasta va proceda la actualizarea anilor de referinta (cel mult ultimii 3 ani) invocati in sectiunea III.2.2. a fisei de date ? precizand totodata ca in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri ;Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contractsimilar cu o valoare de minim 4.571.631 lei fara TVA- Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Formular 8- Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular 9Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara, se lasa la latitudinea operatorului economic prezentarea documentelor ce duc la indeplinirea cerintelor de calificare, atat timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 (beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost dose la bun sfarsit).Cerinta nr.2Resurse tehnice: - Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) deutilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei- se va complecta Formularul 10 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? se vor prezenta doc.care sa ateste ca op.ec.au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere?etc) utilaje, instalatii, echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabilela data limita de depunere a ofertelorCerinta nr.3Resurse umane - Operatorii economicivor face dovada cadispunde personal tehnic de specialitate necesarpt. indeplinirea contractului de lucrari: a) Manager proiect: - cu experienta similara ca si Projekt Manager;b) Sef Santier - cu minim 5 ani de vechime;c) Responsabil tehnic cu executia ? cu atestat MLPAT;d) Responsabil CQ;e) Responsabil cu protectia muncii cu experienta de minim 2 ani;f) Responsabil cu controlul tehnic de calitate - studii superioare, cu prezentarea deciziei de numire pe aceasta functie, avand ex. similara in cadrul a cel putin un contract.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani -Formularul 11- Lista personalului tehnic de de specialitate propuspentru indeplinirea contractului de achizitie publicaFormularul 12-Declaratie de disponibilitate - Formularul 12b .Se vor prezenta pentru membrii echipei - CV conform formularului 12a (exceptie de la indeplinirea acestei cerinte face specialistul RTE)Cerinta nr.4In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora -Completare Formular 6Daca persoanele nominalizate sunt din partea unei/unor persone juridice alta/altele decat ofertantul, aceste persone juridice pot aveacalitatea doar de asociat/ subcontractant/ter sustinator si se vor prezenta toate documentele solicitate prin Fisa de date, specific ptr asociat/ subcontractant/ter, dupa caz.Pentru tot personalul mai sus propus se va prezenta Declaratia de disponibilitate in original. Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 11:27