Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE DRUMURI JUDETENE, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 340009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 340009/26.11.2012
Denumire contract: REABILITARE DRUMURI JUDETENE, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236468060, fax: +40 236468060, persoana de contact: PAULA ELENA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CJGALATI-Strada Eroilor nr.7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE DRUMURI JUDETENE, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie drumuri judetene, Judetul Galtai, conform D.A.L.I.-atasat la prezenta Documentatie de atribuire.Proiectul prevede lucrari de covoare asfaltice, reparatii suprafete degradate, interventii in fundatie, interventie in zona cu pavaj, imbracaminte asfalatica (binder+uzura), eliminare zone periculoase.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 964, 276 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 230.000 lei - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertei- Forma de constituire: scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-se va folosi Formularul model nr. 10. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ; sau -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO25TREZ3065006XXX000230, deschis la Trezoreria Galati.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr.346/2004 si O.G. nr. 27/2006).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract.In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de cazier fiscal al societatii emis in conformitate cu H.G. 31/2003 cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici-Bacalbasa (Presedinte), Paula Elena SIMION (Director executiv Directia Tehnica), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Nicoleta MACRI (Sef serviciu), Daniela DRAGUS (consilier Directia Tehnica), Camelia GRAUR (consilier Directia Tehnica), Florina LUNGU (consilier Directia Tehnica), Andreea ILIE (consilier Directia Tehnica) si consilierii judeteni-membrii ai comisiei buget-finante din cadrul Consiliului Judetului Galati: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian-Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;
-Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale va fi de minim 23.000.000 lei, Fisa de informatii generale, situatii financiare care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie minim 10.000.000 de lei fara TVA pentru executantul de lucrari/ unui contract ce presupune atat proiectare cat si executie de lucrari similare a carui valoare sa fie minim 10.300.000 lei fara TVA. Perioada de 5 ani pentru dovedirea experientei similare de executie se va raporta la data limita de depunere.Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar /client trebuie sa fie insotita de copie conform cu originalul de pe partile relevante ale contractului /lor insotite de: procesul verbal de receptie partiala/procesul verbal de receptie la term. lucrarilor/procesul verbal de receptie finala si Recomandarea/rile , pt ctr. similar de executie lucrari (Formular 6)si proiectare(F6.1) siPV de rec.partiala/ PV de recept la sf. prest.(pt. ctr. de exec si proiectare), Cerinta nr. 2: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Cerinta 3: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada finaliz in ultimii 3 ani (perioada considerata de la data semnarii ctr de servicii) unui contract de proiectare lucrari similare a carui valoare sa fie sa fie minim 300.000 lei fara TVA.Perioada de 3 ani pentru dovedirea expsimilare de executie se va raporta la data lim de depunere.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul).Orice fisa refla un contract cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copie conf cu originalul de pe partile relevante ale contractului /lor, de recomandarea in copie din partea beneficiarului (Formular 6.1.)/clientului respectiv si procesul verbal de receptie partiala/ PV de receptie la sfarsitul prestarii, in copie pentru ctr similar de proiectare. Nota: pt exp. sim. of. pot prezenta fie un ctr de lucrari si un ctr proiectare lucrari similare fie un ctr ce presupune atat proiectare cat si exec. de lucrari similar, Cerinta nr. 4: Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5: Infref la dotari tehnice: Of. tb sa aiba in proprietate/ctr de inchiriere , leasing sau orice forma de detinere, utilaje si mijloace auto: autobasculante cu prelate pentru transport mixturi asfaltice; repartizatoare finisoare mixturi asfaltice;cilindri compactori asfalt, pe pneuri;taietoare de rosturi; utilaj de colmatare rosturi;utilaje terasiere(excavatoare cu cupa, autogredere, cilindri compactori cu vibrare, buldozere);autobasculante pt terasamente; autogudronatoare;laborator de gradul II; Of.l are drept de folos/detine min. o (1) statie de asfalt autorizata/atestata/verificata care sa indepl cond th nec producerii mixturilor asfaltice din D.A.L.I., cu autoriz in term. de valab.Certif/doc.care confirma indepl cer de calif: doc/angaj care dem. dr. de propr si de fol., cap. si/sau caract th ale utilajelor/ echip./instalatiilor ., Cerinta nr.6; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.In acest sens se solicita: -sef proiect cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri, cu experienta in proiectare drumuri;
-inginer topometrist;
-responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, angajament de participare-responsabil cu controlul calitatii, Licentiat al unei facultati de Constructii, angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului-responsabil mediu (autorizat)-responsabil SSM (atestat)-inginer, specialitatea drumuri si poduriSe vor atasa CV-uri, copii dupa atestatele/diplomele/decizia de numire in functie, val. la data depunerii of. si copii conf cu orig dupa angajamentul de particip., Cerinta nr.7: Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.8: Informatii privind asociatii Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr.2 Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: a)-pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului respectiv .b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel : PA = (Pret minim/Pretn ) x 75, 00 . Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv TVA.
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: pentru durata cea mai mica (Te min) se acorda punctajul maxim;pentru o durata mai mare, punctajul se acorda astfel: Te=(Te min/Te n)x10, 0. Durata de executie a lucrarilor minima este de 2 luni si durata maxima este de 18 luni.Prezentarea unei durate de executie a lucrarilor mai mare de 18 luni si mai mica de 2 luni conduce la respingerea ofertei prin declararea acesteia ca neconforma.
Durarat de predare a proiectului tehnic
15
Descriere: pentru durata cea mai mica (Tp min) se acorda punctajul maxim;pentru o durata mai mare, punctajul se acorda astfel: Tp=(Tp min/Tp n)x15, 0.Durata de predare a proiectului tehnic maxima este de 30 zile iar durata minima este de 5 zile.Prezentarea unei durate de predare a proiectului tehnic mai mare de 30 zile si mai mica de 5 zile conduce la respingerea ofertei prindeclararea acesteia ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit;www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer