Achizitie publica - Reabilitare drumuri locale, in Comuna Certesti, judetul Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 326525
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326525/14.05.2012
Denumire contract: Reabilitare drumuri locale, in Comuna Certesti, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERTESTI (CONSILIUL LOCAL CERTESTI GALATI)Cod fiscal: 4089095, Adresa: SAT CERTESTI COMUNA CERTESTI JUD. GALATI, Certesti, Telefon: 0236/337737, Fax: 0236/337536
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT CERTESTI COMUNA CERTESTI JUD. GALATI, Certesti, Romania, cod postal: 807070, telefon: +40 236337737, fax: +40 236337536, persoana de contact: GHEORGHE CARAUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT CERTESTI, COMUNA CERTESTI, JUD. GALATI, ROMANIA, COD POSTAL 807070, SEDIUL PRIMARIEI CERTESTI, CABINET PRIMAR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri locale, in Comuna Certesti, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea drumurilor locale din comuna Certesti, dupa cum urmeaza: Sat Certesti: -pietruire 7650 m; - asfaltare 295 m;Sat Carlomanesti: - pietruire 7650 m;Sat Cotoroaia: - pietruire 7750 m.Latimea actuala a drumurilor este de 3.5 metri si nu poate fi marita datorita limitelor dintre proprietati (locuinte, garduri, alte constructii) amplasate la drum.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 637, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 16.500 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile. Modul de constituire al garantiei de participare se va face in conditiile prevazute de art. 86, alin. (1) din HG 925/2006. Daca operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar, va efectua virarea in contul: RO96TREZ3075006XXX001315, CUI 4089095, beneficiar COMUNA CERTESTI. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, garantia se va constitui in suma de 8250 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a lucrarii este de 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor. Constituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 si completarile ulterioare, (formular 1) si/sau cazier judiciar administratori sau actionari/ certificat echivalent, cazier fiscal ofertant. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea acestora ca incacceptabile.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - (formular 2).Declaratie privind calitatea de participant la procedura (fomrular 3).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)-formular 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 5 Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Sandulache Corneliu Catalin - inspector; Lungu Mirela-secretar al comunei Certesti; Nechifor Cristina - consilier juridic. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie pe propria raspundere data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificate de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nici fata de bugetul general consolidat, nici fata de bugetul local. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Procedura depunerii documentelor este aceeiasi ca si pentru persoanele juridice romane. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN corespondent codului CPV al contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 anisa fie de cel putin 3.200.000 lei., Cerinta nr. 2 - Bonitate/acces la resurse - Ofertantul va face dovada ca dispune, la momentul semnarii contractului, in conditiile in care oferta sa este declarata castigatoare, de suma de 272.000 lei, pentru sustinerea lucrarii pe o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Experienta similaraSe solicita dovada executarii, in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte de lucrari similare (drumuri) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.600.000 lei., Cerinta nr. 2 Lista cu lucrarile executate in ultimii5 ani., Cerinta nr.3 Lista privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune ofertantul.Lista minima obligatorie va cuprinde: autogreder , cilindri compactori pneu-pneu, autogudronator, cilindri compactori liss-liss, statie de preparat mixturi asfaltice modificata cu pudreta de cauciuc si polimeri autorizata/atestata/verificata cu autorizatie in termen de valabilitate sau contract/precontract/alte forme legale de detinere, incheiate cu o societate detinatoare de astfel de statii, pentru livrarea cantitatii de beton asfaltic modificat BA16m prevazuta in listele de cantitati, buldoexcavator, masini de transport cu prelate, perie pentru curatat drumuri., Cerinta nr.4 - PersonalOfertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului cel putin urmatorul personal: - un sef de santier drumuri;
- responsabil tehnic cu executia (RTE);
- responsabil cu calitatea;
- responsabil cu controlul calitatii;
- responsabil mediu autorizat;
- expert cu securitatea si sanatatea in munca atestat; Cerinta nr. 1. Standardul ISO 9001:2000(2008)Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001:2000(2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri., Cerinta nr. 2. Standardul ISO 14001:2005 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 11:01