Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare drumuri/strazi in municipiul Fagaras - str Campului


Detaliu pentru invitatia numarul 351062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Numar invitatie: 351062/25.07.2013
Denumire contract: Reabilitare drumuri/strazi in municipiul Fagaras - str Campului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARASCod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: 0268-211313, Fax: 0268-213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268211313, fax: +40 268213020, persoana de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare drumuri/strazi in municipiul Fagaras - str Campului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitare infrastructura rutiera in municipiul Fagaras conform caietului de sarcini atasat in municipiul FagarasValoare conform deviz etimativ 575.440leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 110.000 lei.Procentul cheltuielilor diverse si neprevazute este 19, 12% din valoarea estimata a lucrariiValoare totala contract 685.440 lei
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 685, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Se solicita garantie de participare in cuantum de 11.000 lei, Durata garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire: Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante (scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 modificata de OUG 77/2012 ? In masura in care Consiliul respinge contestatia, ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: conform litera b) Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, data la care se va face echivalenta leu/valuta este data publicarii anuntului de participare la cursul anuntat de BNR
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinireacerintei- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul localdin care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind CodulFiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 din OUG 34/2006Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar - Constantin Sorin Manduc2) Viceprimar - Catalin George Cirje3) Director Economic - ec. Victoria Prescure4) Secretar - jur. Laura Giunca5) Sef Birou Proiecte Investitii Achizitii- ing. Florina Opris6. Sef serviciu ADPP - ing Adrian Bica Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertantIn formular va fi specificata media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Ofertantii (operatori economici sau persoane fizice autorizate) trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 (cinci) ani au dus la bun sfarsit cel putin un contract cu obiect similar cu cel al prezentului contract ce urmeaza a fi atribuit Prezentarea formularului Experienta similara- Prezentarea - Certificari de buna executie (pentru lucrarile prezentate ca similare).-Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si dovada ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: freza pentru asfalt, statie de preparare mixturi sau precontract de livrare cu o statie de preparare mixturi asfaltice, mjloace de transport in stare de functionare.Cerinta nr. 3Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinireacontractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat si un responsabil cu controlul calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer