Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare echipament hidromecanic la acumularea Ilfoveni


Detaliu pentru invitatia numarul 337328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 337328/12.10.2012
Denumire contract: Reabilitare echipament hidromecanic la acumularea Ilfoveni
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.11.2012 11:47)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu au fost depuse oferte la data si ora limita stabilita in invitatia de participare insotita de documentatia de atribuire transmise in SEAP cu nr. de invitatie 337328/12.10.2012.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: Delia Lita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare echipament hidromecanic la acumularea Ilfoveni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform cerintelor din caietul de sarcini si planselor din documentatie.Contractul se va incheia cf.preved.art.205 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006 numai dupa indeplinirea termenului de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii.
II.1.6) CPV: 45248000-7 - Lucrari de constructii de structuri hidromecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4000, 00 lei-Perioada de valab.a gar.de particip.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Gar.de particip.se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar;instrument de gar.emis de o soc.bancara(scrisoare de garantie bancara formular nr.9, altele), ori de o soc.de asigurari(polita de aigurare, altele), care se prezinta in original;OP in contul AC cont IBAN RO37TREZ0465005XXX005417 deschis la Trez.Pitesti?CIF RO24427093, conf.de banca.Ofertele care nu sunt insotite de gar.de particip.in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, cf.art.33, alin(3)-lit.b din HG925/2006, vor fi respinse.In cazul IMM?rilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea doc.prevazute in Lg346/2004)gar.de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.A.C are dreptul de a retine garantia ptr.participare , ofertantul pierzind astfel suma constituita atunci cind acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita cistigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita cistigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilitate a ofertei;d)in masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din gar.de particip.in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278^1alin(1)din OUG 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
-10%din valoarea contract fara TVA si se constituie: a)Instrument de gar.emis de o banca(formular12)sau de o soc.de asig.care devine anexa la contract;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispoz.AC la o banca agreata de parti.In cazul IMM-se const.50% din cuantum.A.C restituie gar.de buna executie: 70% in termen de 14 zile de la data incheierii p.v.de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pretentii asupra ei, si 30% din valoarea gar.la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor pe baza p.v.de receptie finala. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de gar.trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1-Declaratii privind eligibilitatea completare formular nr. 2 ;2-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34 / 2006-completare formular nr. 3;Documentele solicit.vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: - Ciobanu Dumitru, Director- Matei Iliuta , Director Tehnic- Tanasescu Octavian, Director Economic-Dragusin Mihaela, sef Serviciu Exploatare- Andrei Felicia, Of. Juridic- Stoica Lucia, comp. Achizitii-Titica Cristina serv.Exploatare, -Lita Delia-coordonator comp.Achizitii)completare formular nr. 8 ;incadrarea in sit.prevazuta la art 69^1 din OUG 34 / 2006 modif.si completata cu OUG 76/2010, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata;4-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-prezentarea formularul nr. 4;5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-prezentarea formularul nr. 5 ;6-Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;6-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;Nota: In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate/copii cf.cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925 /19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinteobligatorii: 1. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte : -sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).2. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul).Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul; In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind sit.personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA OBLIGATORIE: Informatii privindsituatia economico - financiara: -Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 400.000, 00lei.(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri)-bilantul economic aprobat si inregistrat la 31.12.2011 vizat si aprobat de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Informatii cu privire la: Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani -prezentare cel putin al unui document / parti relevante din contract/proces verbal de receptie cu o valoare cel putin egala cu 200.000, 00 lei echivalent 44.407, 93 euro (1 euro=4, 5037, curs valabil in data de 19.09.2012).Orice fisa privind experienta similara va fi insotita de: - copie dupa parti relevante ale contractului;
- proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie partiala ;
-recomandare / document constatator eliberate de catre autoritatile contractante la finalizarea contractului/receptie partiala., Cerinta obligatorie: 2. Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul trebuind sa faca dovada ca dispune de echipamente tehnicepentru indeplinirea contractului, conform specificului lucrarii.Pentru utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ce nu le are in dotare, ofertantul va prezenta contracte/conventii de inchiriere sau angajament dat de un operator economic / persoana fizica, de punere la dispozitia ofertantului a utilajului/utilajelor in cauza, in situatia in care acesta va fi declarat castigator., Cerinta obligatorie: 3.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta obligatorie: 4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor. Formularul va fi insotit de CV-uri ale persoanelorresponsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehniccu executie si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii. Cerinta obligatorie: 1.Managementul calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent ptr.managementul calitatii). Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzatoral calitatii, Cerinya obligatorie2. Sistem management al mediului - Standarde de protectie a mediului(certificat ISO 14001/2007).Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer