Achizitie publica - Reabilitare energetica unitati de invatamant - lucrari de izolare termica - 3 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 335005
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335005/06.09.2012
Denumire contract: Reabilitare energetica unitati de invatamant - lucrari de izolare termica - 3 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: GABRIELA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr.8 Brasov, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare energetica unitati de invatamant - lucrari de izolare termica - 3 loturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare energetica unitati de invatamant - lucrari de izolare termica - 3 loturi- conform caietelor de sarcini pentru: LOT 1 - Scoala generala nr.12 corp BLOT 2 - Gradinita nr.32LOT 3 - Gradinita nr.10Garantia lucrarilor executate va fi de 3 (trei)ani, de la data finalizarii tuturor lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 622, 367 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte: Lotul 1- 16663 lei;Lotul 2- 6412 lei;Lotul 3-9371 lei;In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, astfel pentru IMM de va completa Formularul 4 din sectiunea Formulare.Garantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de: Lotul 1 -4613, 16 lei; Lotul 2 -3206, 49 lei; Lotul 3 -4248, 55 lei
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1;
-Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1, conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006.- completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primar: George Scripcaru-Viceprimari: Razvan Popa si Adrian Atomei-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Director Directia Economica: Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice: Isabella Marasescu-Sef Birou contencios: Valeria MavrodinConsilier: Oana Victoria, Agurita Stroe-Secretar: Nicolae ParaschivConsilieri locali: 1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN11. POPA RAZVAN12SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. CHIFU SERGIU MARIAN15. IONESCU LUCIAN16. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN17. TARBA MIHAIL18. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN19. KRAILA VASILE20. MIHAI COSTEL21. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN22. MACEDONSCHI CRISTIAN23. BRAUN WERNER24. SIMION MARIA-ANTONELA25. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA26. SZENTE LADISLAU27. TORO TAMAS-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, -Informatii referitoare la personalul de conducere, -Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului -Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia) atesta MLPTL; 1 inginer constructii -sef de santier;1 coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG 300/2006, actualizata privind cerintele minime se securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile- se vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare/legitimatii in domeniul lucrarilor de constructii -Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent-se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent-, -Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent-se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 16:01