Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE, EXECUTIE GRUP SANITAR, INCALZIRE CENTRALA CAMINE CULTURALE IN COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 352380
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ARICESTII RAHTIVANI
Numar invitatie: 352380/08.08.2013
Denumire contract: REABILITARE, EXECUTIE GRUP SANITAR, INCALZIRE CENTRALA CAMINE CULTURALE IN COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ARICESTII RAHTIVANICod fiscal: 2842927, Adresa: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Telefon: 0244-380068, Fax: 0244-380036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Romania, cod postal: 107025, telefon: +04 0244380068, fax: +04 0244380036, persoana de contact: Barbu Nicolai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Aricestii Rahtivani, sat Aricestii Rahtivani, nr.75, Aricestii Rahtivani, Romania, cod postal: 107025, telefon: +04 0244380068, fax: +04 0244380036, persoana de contact: Barbu Nicolai
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE, EXECUTIE GRUP SANITAR, INCALZIRE CENTRALA CAMINE CULTURALE IN COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de executie lucrari presupune realizarea unor lucrari de REABILITARE, EXECUTIE GRUP SANITAR, INCALZIRE CENTRALA CAMINE CULTURALE IN COMUNA ARICESTII RAHTIVANI, judetul PRAHOVA.Cheltuieli diverse si neprevazute nu sunt cuprinse in C+ M.Suma averenta acestora este: Lotul 1 Lucrari de reparatii generale si de renovare 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)= 509995 leiDescriere: Lucrari de reparatii generale si de renovare Camine Culturale Aricestii RahtivaniLotul 2Lucrari de executie sanitare 45232460-4 - Lucrari sanitare (Rev.2)Descriere: Lucrari de executie sanitare Camine Culturale Aricestii Rahtivani = 86323 leiLotul 3 Lucrari de executie instalatii de incalzire = 291.951 lei
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 888, 269 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 ? 10199 leiLotul 2 - 1726.00Lotul 3 - 3367.00Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul Primariei 3)numerar depus la casieria primariei. Dovada constituirii garantiei de participare se face prin depunerea in original la sediul Primariei Aricestii Rahtivani. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membrii unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectivLotul 1 - 5099, 95Cursul de schimb mediu este cel comunicat de Banca Centrala Europeana la data de 30 Iulie 2013.
Garantie de buna executie
Cuantum-10% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.Aceasta declaratieva fi prezentata de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acestformular.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se va prezenta si de catre tertul sustinator ( daca este cazul).Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent- Formularul nr.3sau echivalent-In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura. Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 4 sau echivalent.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Acest formular va fi completat si de catre subcontractorOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catreorganelle competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteleOperatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se var prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-.Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Cristea Alexandru Primar, Stroe Gheorgheviceprimar, Ditu Laurentiusecretar, Zegheru Cameliacontabil , Cojan Elena RodicaConsilier local, Sologon Costel Cristian Consilier local , Sima Ion Consilier local, Marcu Ion Dorin Consilier local , Ciobanu Nicolae Consilier local , Voinea Octavian Consilier local, Dragomir Valentin Consilier local, Mandica Angelica Consilier local, Ungureanu Gheorghe Consilier local, Voicu Alexandru Consilier local, Scarlat Constantin-Cristel Consilier local , Scarlat Aurel Consilier local , Rizea Valeria Consilier local, Panait Teodor Consilier local, Barbu Nicolai Consilier UAT si persoana cu atributii in achizitii publice este exclus din procedura de atribuire. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici.Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min.Lotul 1 = 509995 leiLotul 2 =86323 leiLotul 3 = 291951 leipentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Pentru prezentarea cifrei de afaceri : pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte- pentru 2010- pentru 2011- Pentru 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificareConform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte -, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind tertii sustinatori.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractantii.Ofertantii au obligatia de a prezenta -daca este cazul- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.De asemenera, operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispune de un responsabil tehnic cu executia.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara executiei acestui contract, care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul asocierilor -, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, iar suma valorilor lucrarilor incluse in contractul/contractele prezentate ca dovada in acest senssa fie de minimLotul 1 = 509995 leiLotul 2 =86323 leiLotul 3 = 291951 lei, Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la lucrarile executate in ultimii 5 ani.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer