Achizitie publica - Reabilitare, extindere, modernizare si echipare scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 322161
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322161/21.03.2012
Denumire contract: Reabilitare, extindere, modernizare si echipare scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUSTUCHIN (PRIMARIA COMUNEI BUSTUCHIN)Cod fiscal: 4898827, Adresa: Bustuchin, jud Gorj, Bustuchin, Telefon: 0253475125, Fax: 0253475156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bustuchin, jud Gorj, Bustuchin, Romania, cod postal: 217115, telefon: +04 0253475125, fax: +04 0253475156, persoana de contact: Ion Ciocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bustuchin , judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, extindere, modernizare si echipare scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare, extindere, modernizare si echipare scoala Generala Poiana ? Seciuri, comuna Bustuchin, judetul Gorj
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 726, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
54000 LEINota: (IMM-urile beneficiazade prevedirele legii nr. 346/2004)perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului;Forma de constituire1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contulRO34TREZ3375006XXX000571 deschis la Trezoreria Tg Crbunesti , cu conditia confirmarii efectuarii viramentului prin prezentarea extrasului de cont emis de catre banca emitenta, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratieprivind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006F 12) Certificatului de cazier fiscal al contribuabilului3) Certificatului de cazier judiciar al societatii4) Declaratii privind calit de part la procF 125) Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006, Form 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : -CioceaIon;
-Stoenescu Gheorghe;
-Bublinschi Liliana;
-Oprea Elena Emilia;
-Ezareanu Mariana;
-Danciu Otilia;
-Parghel Daniel6) Certif de part la licitatie cu oferta independentaFormularul 2A7) Declaratia privind neincadrarea in sit prevla art. 181 din OUG nr. 34/2006Form 28) Certif de atestare fiscala eliberat pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele9) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;10) Certif de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local .Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prez Certif constat emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 anii (2008, 2009, 2010), Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim5.400.000 lei (exlusiv TVA).Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 99%., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada 4 luni in valoare de minim920.000 lei conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP, Tert sustinator (daca este cazul )in conformitate cu prevederile art. 186, alin 2)din OUG 34/2006.. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind asigurarile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani uncontract de executie lucrari avand ca obiect Lucrari de constructii similare, in valoare de minimum 2.700.000 lei, fara TVA., Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte / conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculante > 16 to (cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile): ? 2buc.;
- Autogreder (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Buldoexcavator (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Cilindru compactor terasamente (cu raport de inspectie): 1 buc.;
- Cilindru compactor asfalt (cu raport de inspectie): 1buc.;
- Echipament masuratori topografice;
- Laborator incercari grad II, pentru materialele principale de constructie;, Informatii referitoare la persNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie - constructii civile, industriale ?i agricole (CCIA), cu o vechime de cel putin 5 anisi o experienta profesionala relevanta in proiecte similare, de min. 3 ani;
- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca cu o vechime de cel putin 3 ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul CCIA, cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare (RTE);
- 1 responsabil tehnic cu executia atestat pentru lucrarile de alimentare cu gaze naturale;
- 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul instalatiilor electrice;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul CCIA, cuo experienta profesionala relevanta in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);
-1 inginer topometrist, Informatii privind subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in considerare, pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, Informatii privind asocierea, Tert sustinator (daca este cazul )In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat in termen de valab(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat in termen de valab(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
25
Descriere: Pentru cea mai mica durata de exec se acorda punctajul maxim. Pt celelalte durate de exec punctajul se calculeaza astfel : P(n)=(DEmin/DE(n))x 25 unde Demin- cea mai mica dur de execa lucrarii ofertata, DE(n) -durata de exec ofertata de op ec pentru care se calculeaza punctajul . Durata de executie se exprima in luni si este de maxim 6 luni . Peste dur de exec acceptata oferta va fi decl neconforma . Dur minima de exec sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar este de 2 luni .
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim .Pentru alta perioada, punctajul se acorda dupa formula : P(n)=(PG(n)/PGmax)x10 unde PG(n) - perioada de gar ofertata de op ec, PGmax - cea mai mare per de gar propusa. Per de gar minim acceptata sub care oferta este considerata neconforma este de 24 luni si per de gar peste care oferta nu va primi punctaj suplimentar este de 5 ani
Timpul de moblizare pentru constatarea defectiunilor
5
Descriere: Timpul de mobil pt constat defectiunilor Tmcd se va exprima in ore si reprez per de timp in care op se mobil sa ajunga la locul defect si sa constate problema sesizata .Per va fi cuprinsa intre data primirii sesizarii din partea A.C.si data la care acesta va aduce la cunostinta acesteia defectiunea constatata printr-o notificare scrisa inregistrata la sediul A.C.Pentru cel mai scurt Tmcd se vor acorda 5 puncte. Pentru alt timp de mob punctajul se calc astfel: P(n)= (timp min/Tmcd(n))x5 Tmcd maxim admis este 48 oresi minim 2 ore de la primirea sesizarii. Ofertarea unui Tmcd mai mare decat timpul maxim stabilitconduce la declararea ofertei ca fiind neconforme . Aut. Contr. nu va puncta suplimentar ofertarea unui Tmcd mai mic decat cel min prec mai sus
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 17:04