Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE, EXTINDERE SI MANSARDARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA MURESENII BARGAULUI, JUDET BISTRITA NASAUD


Detaliu pentru invitatia numarul 344022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIHA-BARGAULUI
Numar invitatie: 344022/19.03.2013
Denumire contract: REABILITARE, EXTINDERE SI MANSARDARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA MURESENII BARGAULUI, JUDET BISTRITA NASAUD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIHA-BARGAULUICod fiscal: 4427102, Adresa: str. Principala nr.452, Tiha Bargaului, Telefon: 0263-265654, Fax: 0263-265654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr.452, Tiha Bargaului, Romania, cod postal: 427360, telefon: +40 263265654, fax: +40 263265654, persoana de contact: Dologa Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala nr.452, Tiha Bargaului, Romania, cod postal: 427360, telefon: +40 263265654, fax: +40 263265654, persoana de contact: Dologa Vasile
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE, EXTINDERE SI MANSARDARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA MURESENII BARGAULUI, JUDET BISTRITA NASAUD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE, EXTINDERE SI MANSARDARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA MURESENII BARGAULUI, JUDET BISTRITA NASAUDValoarea estimata totala a lucrarilor fara TVA este de 1.370.766, 00 lei, din care suma de 65.274 lei (5%) reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 370, 766 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este :26000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? cf. Art. 85 lit. b, din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si sa fie depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participarese va constituifolosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari: - contul in care se va viragarantia de participare este: RO87TREZ1015006XXX000184, cod fiscal 4427102In cazul Scrisorii de garantie bancara, se va completa formularul nr. 16 anexat in sectiunea Formulare.Nota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retinepotrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare la licitatie o suma egala cu 5085, 49 leiEchivalenta leu/valuta se va face la cursulstabilit de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive.Autoritatea contractantaare dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumateprin contract.Operatorul economic are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, potrivit HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata ? Formular nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata ? Formular nr. 5Cazier fiscal al operatorului economic ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dologa Vasile, Oniga Gheorghe, Curean Vasile, Belei Constantin Nicolae, Hangan Grigore, Rinzis Iacob; Pop Ancuta Maria, Curean Miadela; Bugnaru Constantin, Busuioc Ioan Corneliu; Cioanca Ioan; Cioanca Nicolae Ilie; Galben Pavel; Georgita Cornel; Georgita Toader; Hangan Grigore; Oniga Gavril; Rinzis Iacob; Sut S. Vasile; Sut L. Vasile; Tomoroga Vasile; Tarca Toader, Bugnar CalinNota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?insotite dupa caz de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Neprezentarea documentelor solicitate sau nerespectarea cerintelor va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa rezulte ca obiectul de activitateal ofertantului include si obiectul supus procedurii.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 aniva fi cel putin/minimum 400.000 lei.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an. In cazul in careofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M. in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere de 50%. Daca un grup de op.ec. depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Neindeplinirea cerintei solicitate duce la declararea oferteica inacceptabila.2.Bilantul contabil pentru ultimii 3 aniinsotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat de organele competente.Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .In situatia in care bilantul contabil nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut. Contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op.ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc., in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei ec. si financiare a ofertantului.3. Tert sustinator financiar ? daca este cazulIn conformitate cu prevederile art. 186 al.(2) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si financiara invocand sustinerea acordata, in conf. cu prev. alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angaj. ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofertantului resursele finaciare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin un contract/maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin 1.000.000 lei. Raportarea experientei similare se face la valoarea contractului fara TVA."Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani" poate fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin aceste certificari, ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin un contract/maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin 1.000.000 lei.Pentru contractele care au fost incheiate in alta valuta cursul lei/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, iar valoarea experientei similare se face la valoarea fara TVA.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din proiectul tehnic.Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precumsi ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta urmatoarele doc.: -CV , in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune: ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat.- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare etc.- decizie interna de numire, pentru specialistul responsabil cu controlul tehnic de calitate.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, semnat de catre reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului. Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer