Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare, extindere si modernizare sistem rutier strazi Orasul Turceni, Judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 347415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Turceni
Numar invitatie: 347415/27.05.2013
Denumire contract: Reabilitare, extindere si modernizare sistem rutier strazi Orasul Turceni, Judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Dima Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare, extindere si modernizare sistem rutier strazi Orasul Turceni, Judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIEReabilitare, extindere si modernizare sistem rutier strazi Orasul Turceni, Judetul Gorj . Valoarea estimata a fost stabilita in suma de 9284493, 00 lei, fara TVA, la care se adauga 277.460 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 284, 493 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 180000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul AC deschis la Trezoreria Rovinari. insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cursul pentru care se determina echivalenta RON/EURO este cel comunicat de BNR pentru ziua de vineri din saptamana de dinaintea depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prinretineri succesive din situatia de lucrari sauGBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autaritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Autaritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.Modul de restituire a garantiei de buna executie: a)70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pna la aceea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b)restul de 30%din valoarea garantiei la expirareaperioadeide garantie a lucrarilor, pe baza procesului verbal de receptie finala.IMM-urile pot constitui garantia in cuantum de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12A ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12 B;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GILCEAVA DUMITRU primar, CILIBIU CRISTINA-viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-administrator public, DIMA MARIA? inspector, CALMUC ION? inspector TUNARU OLIMPIA-inspector, Tudoroaia Alexandru -consilier local , Urezeanu Grigore ?consilier local , Nicolae Florea-consilier local , Manoiu Octavian-consilier local, Ionitoiu Ion Marius ?consilier local, Fainisi Magdalena-consilier local , Dumitrascu Ion-consilier local , Costescu Florin Constantin-consilier local, Manolache Florina Aurora-consilier local, Dinu Ion-consilier local, Burada Nicolae ?consilier local, Cornescu Doru Ion- consilier local, Sirbu Victor -consilier local, Trasca Constantin-consilier local , Calugaru Nicolae -inspector. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 16.000.000leiPersoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil)sau alte documente justificative inregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducerecertificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie aut. data in fata unui notar sau unei autoritati, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate dedatorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 1.351.054, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 3 luni. In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract privind executia de drumuri, a carui valoare sa fie minim 3.500.000, 00 lei.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de: 1. Buldoexcavator (executia terasamentelor)? 1 buc;2. Incarcator frontal (incarcarea pamantului si materialelor voluminoase si grele in mijloacele de transport) ? 1 buc;3. Autogreder (executia si finisarea platformelor)? 1 buc ;4. Cilindru compactor cu rulouri usoare de 6-8 tone (compactarea initiala a stratului de piatra sparta si a straturilor rutiere) ? 1 buc ;5. Cilindru compactor cu rulouri mijlocii 8-14 tone (compactarea finala a stratului de piatra sparta si a straturilor rutiere) ? 1 buc6. Autobasculante minim 18 tone capacitate de transport ? 5 buc ;7. Repartizor-finisor asfalt (asternerea straturilor de asfalt) ? 1 buc ;8. Statie mixturi asfaltice (productia mixturilor asfaltice) ? 1 buc ;9. Statie betoane (productia de betoane pentru podete si santuri) ? 1 buc ;10. Autobetoniera 5, 5-9 mc (transportul betoanelor de la statie la locul de punere in opera) ? 1 buc ;11. Pompa beton cu brat telescopic ? 1 buc ;12. Automacara minim 12tf (montarea podetelor) ? 1 buc ;13. Laborator de incarcari gradul II de autorizare pentru categoria B (betoane) si D (drumuri) ? 1 buc.Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietatePentru Statia de betoane si Statia de mixturi asfaltice se vor prezenta documente din care sa rezulte ca acestea sunt autorizate, atestate si detin un sistem de masurare/cantarire certificat de BRML, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer CFDP, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil de mediu atestat, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarPt fiecare spec. nom. se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie.Prezentare form 12I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheie, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica., Pentru utilajele solicit. se vor prezenta obligatoriu: - doc privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de doc)Se vor prezenta doc contabile (fise mijloc fix, contracte de leasing, contracte de inchiriere, decl de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echip de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fisa mijloc fix sau contracte de leasing din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul.Cerinte obligatorii-Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echip minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau doc din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Termen de interventie in cazul aparitiei unor probleme in perioada de garantie
5
Descriere: Termen de interventie in cazul aparitiei unor probleme in perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer