Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare fantana arteziana din Piata Daciei ? municipiul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 353554
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUZAU
Numar invitatie: 353554/10.09.2013
Denumire contract: Reabilitare fantana arteziana din Piata Daciei ? municipiul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUZAUCod fiscal: 4233874, Adresa: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau, Telefon: 0238726092, Fax: 0238717950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau, Romania, cod postal: 120360, telefon: +4 0238726092, fax: +4 0238717950, persoana de contact: Aurelia Turcoman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Unirii nr.163, Buzau, Buzau, Romania, cod postal: 120360, telefon: +4 0238726092, fax: +4 0238717950, persoana de contact: Aurelia Turcoman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare fantana arteziana din Piata Daciei ? municipiul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza servicii de proiectare tehnica (realizare proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie avize, DTAC, verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului) si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii inclus in cadrul proiectului.Valoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat este in cuantum de 1.031.046 lei, fara TVA , corespunzator valorii aferente proiectarii si executiei , (fara valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute), la care se adauga cheltuieli pentru diverse si neprevazute in procent de 1, 166% din valoarea estimata a contractului, reprezentand 12.031 lei.Valoarea estimata pentru proiectare este de 6 % din valoarea estimata a contractului, respectiv valoarea de 63.000 lei fara TVA. Valoarea estimata pentru executie este de 94 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv valoarea de 968.046 lei fara TVA.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute , in pondere de 1, 166% din valoarea estimata a contractului , repectiv 12.031 lei defalcata pe activitati este: -735 lei, fara TVA pentru proiectare ;
-11.296 lei, fara TVA pentru executia lucrarilor.Valoarea totala estimataeste de 1.043.077 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 043, 077 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Cuantumul garantiei de participare este de: 20.000lei3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Date pentru constituirea gar.de participare prin virament bancar cu OP: cont RO14TREZ1665006XXX000378, deschis la TREZORERIA Buzau, cod fiscal 4233874, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta4.In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator ec.ofertant, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, actualizata). In situatia in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din continutul acestoratrebuie sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006 (actualizata), respectiv suma de 4.811lei.5.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G.925/2006, art.88 (actualizata).6.Cuantumul acestei garantii poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de I.M.M.potrivit prevederilor legale in vigoare.7.Cursul de referinta leu/alta valuta pentru operatorii ec. care doresc sa constituie garantia de participare in euro/alta valuta este cel comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare .
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din situatiile de lucrari, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 20), in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa a acestuia.3. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cumodificarilesi completarile ulterioare.Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 52.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 6 - insotita de: a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta;b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: Prin aceste documente ofertantul trebuie sa certifice ca nu are datorii scadente la bugetul local si bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original sau copie legalizata de catre ofertantul declarat castigator inainte de semnarea contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 21 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 8Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? (Formular 4). Persoanele cu functii de decizie (in conformitate cu prevederile Ordinului 170/2012 al ANRMAP) cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: - Boscodeala Constantin ? primar;
- Radu Sebastian ? viceprimar;
-Barla Fanica ? viceprimar;
- Anica Mihai ? consilier local;
- Barbu Ion ? consilier local;
- Bucataru Florin ? consilier local;
- Dunel Alexandru ? consilier local;
- Ene Gabriel-Ciprian ? consilier local;
- Gubandru Aurel ? consilier local;
- Ionescu Constantin ? consilier local;
- Ionita Victor-Stefan ? consilier local;
- Huditoiu Bogdan-Florin ? consilier local;
- Lambru Daniel ? consilier local;
- Mihalascu Gabriel ? consilier local;
- Musceleanu Constantin ? consilier local;
- Negoita Iulius-Paul ? consilier local;
- Nicoara Silviu ? consilier local;
- Oprea Victor ? consilier local;
-Dunareanu Liviu ? consilier local;
-Neagu Marian ? consilier local;
-Rosioru Silviu-Laurentiu ? consilier local;
-Olariu Vasile ? consilier local;
- Olaru Doru ? consilier local;
- Serban Nicolae ? consilier local;
-Gegea Ion ? Director economic;
-Avramescu Auras ? Director economic adjunct;
-Radu Roxelana- Sef Serviciu Juridic;
-Dima Viorel ? Consilier juridic;
-Preda Anisoara- Director tehnic;
-Turcoman Aurelia ? Sef Seviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu Finantare Externa;
-Radu Valentin?Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu FinantareExterna;
-Circu Georgeta-Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu FinantareExterna;
-Raileanu Laura-Inspector Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu FinantareExterna;
-Florea Viorica-Consilier Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu FinantareExterna;
-Vasilescu Ana- Inspector Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Programe cu FinantareExterna;
-Stancu Alina Lorena ? Inspector Serviciul Relatii cu Publicul, Organizare Alegeri. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta valabil la data limita de depunere a ofertelor? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata, certificata ?conform cu originalul? . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea autorizatain limba romana.NOTA: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentariidocumentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.c.In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie de minim 1.900.000 lei fata TVA.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator. (Cumulul valorilor se compara cu cerinta minima), Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces sau are la dispozitie resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de cel putin 300.000 lei, pentru o perioada de 90 de zile., Informatii privind tertul sustinator financiar(daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Servicii proiectare: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Cerinta minima : Indeplinirea in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract, prin care sa se fi prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini , cu o valoare de cel putin 50.000 leiExecutie lucrari : Lista principalelor lucrari din ultimii 5 aniCerinta minima : Indeplinirea in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a cel mult doua contracte prin care sa fi executat lucrari similare celor cuprinse in caietul de sarcini , respectiv lucrari de constructii si amenajari peisagistice in care participarea ofertantului sa fi fost de cel putin960.000 leiPrecizare: in sustinerea experientei similare se pot depunesi contracte deproiectare si executie, nu neaparat contracte distincte de proiectare, respectiv executie., Lista privind efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere , atat pentru proiectare cat si pentru executie., Ofertantul va prezenta lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpe care le considera strict necesare pentru executia lucrarilor in bune conditii, Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul, Informatii privind asocierea (daca e cazul), Informatii privind tertul sustinatortehnic si profesional(daca e cazul) in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractului, Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data limita de depunere aofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii side protectie a mediuluivor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer