Achizitie publica - Reabilitare fantani arteziene etapa I - Gradina Publica
Detaliu pentru invitatia numarul 334495
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334495/29.08.2012
Denumire contract: Reabilitare fantani arteziene etapa I - Gradina Publica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare fantani arteziene etapa I - Gradina Publica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare fantana arteziana in forma de cupa, decorata la exterior cu mozaic, amplasata in Gradina Publica, monument aflat pe lista Ministerului Culturii si Patrimoniului National
II.1.6) CPV: 45232100-3 - Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 632, 336 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum 9.000 de lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 100 de zile de la data limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul ? Model scrisoare de garantie bancara Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data primirii ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor . Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 4412, 34 lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVAIMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular . Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager ? Vlaicu Aurel, director economic - Stamate Doina, director tehnic Kovacs Radu, director tehnic adj. Ardean Ionel, Pavlenco Violeta, Manu Mariana, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie);Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelat cu termenul legal al scadentei de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiatifinanciar. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin1.200.000 lei.Pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget, Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006.Astfel se vor prezenta angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ( completare Formular din sectiunea Formulare), Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (se prezinta Formularul din sectiunea Formulare), Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (se prezinta Formularul din sectiunea Formulare), Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractuluiPersonalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: - RTE (Responsabil tehnic cu executia)in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice;
- RTE in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul consolidare/restaurare structuri istorice;
-personal autorizat ANRE in executia de instalatii electrice de joasa tensiune (0, 4kV)Se prezinta copii ale documentelor deabsolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si sevor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate., Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara, in domeniile-lucrari de retele de apa-canalizare-lucrari de instalatii electrice si automatizariprin prezentarea a maxim 2contracte (partirelevante din contract/document/proces verbal de receptie) care sa confirme executarea lucrarilor, Contractele/procesele-verbale de receptie vor fi insotite de minim o recomandare/document constatator., Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul)in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Astfel se vor prezenta: angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Informatii despre subcontractanti(daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUGnr. 34/2006., Informatii privind asocierea(daca e cazul).Prezentare acord asociere Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei documentatii de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 14:24