Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare fatada cu extindere cladire pentru amplasare lift


Detaliu pentru invitatia numarul 329037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI"
Numar invitatie: 329037/08.06.2012
Denumire contract: Reabilitare fatada cu extindere cladire pentru amplasare lift
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE"CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI"Cod fiscal: 4318458, Adresa: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, stefanesti, Telefon: +40 0248265499, Fax: +40 0248265499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 0248265499, fax: +40 0248265499, persoana de contact: Alexandru Dragota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI CRONICE SI GERIATRIE "CONSTANTIN BALACEANU STOLNICI", STR. COASTA CAMPULUI , NR.54, Stefanesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare fatada cu extindere cladire pentru amplasare lift
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare fatada cu extindere cladire pentru amplasare lift
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 3030 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia departicipare este: RO71TREZ0465006XXX009217, deschis la Trezoreria Pitesti. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare seconstituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimataa contractului, o suma egala cu: 1516.13 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - prezentare formular 12A; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata-prezentare formular 12B; -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata - persoanele cu functie de decizie Anca Stoiculescu Manager, Corina Dragan Director financiar-contabil, Razvan Anghel sef serviciu administrativ, Alexandru Dragota coordonator achizitii -prezentare formular 5; - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) ? solicitat in vederea verificarii incadrarii obiectului de activitate al operatorului economic in codul C.A.E.N corespunzator lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitii, pentru persoanele juridice/fizice romane- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa traducerea acestora in limba romana, pentru persoanele juridice/fizice straine- Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator pentru persoanele juridice/fizice romane sau a formei de inregistrare ca persoana juridica/fizica pentru persoanele juridice/fizice straine in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu 300.000 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici ? Formular D. Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv - Completare si prezentare formular D - Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari (care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit), informatii privind subcontractantii - In cazul in care parti din contractul ceurmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu va subcontracta partea/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.15, unde se va trece: ?Fara subcontractanti?., Asociatii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociatva trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala aofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup. DinAcordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180. certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 (sau echivalent) privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, pentru activitatile care fac obiectulcontractului - in termen de valabilitate. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii, Certificatului de implementare a sistemului de management de mediu potrivit standardului ISO 14001 (sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului - in termen de valabilitate. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
termenul de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Termenul se exprima in luni. Pentru cel mai mare termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel Tg= (termen de garantie n/ termen de garantie maxim) x punctajul maxim alocat. Termenul minim de garantie acordat lucrarilor este de 60 de luni, iar cel maxim de 120 luni. Pentru un termen de garantie acordat lucrarilor mai mic de 60 de luni oferta este considerata neconforma, iar pentru un termen de garantie de 120 de luni sau mai mare se acorda punctaj maxim. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 120 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer