Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare fatada principala sediu Administratia Bazinal de Apa Arges Vedea


Detaliu pentru invitatia numarul 321790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 321790/13.03.2012
Denumire contract: Reabilitare fatada principala sediu Administratia Bazinal de Apa Arges Vedea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: 0248 223449;0740247811, Fax: 0248 220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare fatada principala sediu Administratia Bazinal de Apa Arges Vedea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarii Reabilitare fatada principala sediu Administratia Bazinal de Apa Arges Vedea, str. Calea Campulung, nr. 6-8, Pitesti, jud.Arges, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini. Contractul se va incheia conform prevederilor art.205, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006 numai dupa indeplinirea termenului de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 938, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 18000.00lei;valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor;se exprima in lei si poate fi constituita prin: virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garantie bancara(formular 9), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;ordin de plata in contul IBANRO37TREZ0465005XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti(CIF 18293604), confirmat de banca;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 33, alin(3), lit.b din HG 925/2006, vor fi respinse.In cazul ofertantilor din categoria IMM?urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autor.contr. are dreptul de a retine garan.partic.in sit: isi retrage oferta in per.valab.;nu constituie gar.buna execut. in per.valab.a of.ca fiind castigatoare;refuza sa semneze contr. in per. de valab.a of.;in masura in care CNSC respinge o contestatie se retine in raport cu val. estimata o suma in conf. cu prev.art.278^1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 10%din val.contr.fara TVA;Constituire: conf. art. 90 alin 1 din HG 925/2006; sau retineri succesive avand in vedere prevederile HG nr.1045/2011. Autorit.Contrac. are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie astfel: -70% din val. garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p.v.de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-30% din val.garan., la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pa baza p.v.de receptie finala.P.v.de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.In cazul ofertantilor din categoria IMM?urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in situatiile prev.la art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2 din Modele de formulare);
-Cazier judiciar. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completare formular 3 din Modele de formulare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69, alin 1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Cerinta obligatorie: completare formular 8 din Modele de formulare).Pers. autorit.contr. care detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea preocedurii: Adrian Moisescu-director, Marian Coman-director tehnic, Carmen Paius, Liana Bardeanu, Feraru Valerica, Silviu Florea.-Declaratii privind calitatea de participant la procedura(prezentarea formularul 4 din Modele de formulare).-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Cerinta obligatorie: prezentarea formularul 5 din Modele de formulare).-Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate.(in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila);
- Certificat constatator pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de consiliul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate, (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila);In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art.36, alin1, lit.b din HG 925/19iulie2006 cu modificarile si completarile ulterioare). -Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: sediul actual al societatii;obiectul de activitate care trebuie sa corespunda in codul CAEN.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art.36, alin1, lit b din HG925/925 din 19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare).-In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr.571/2003 (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se solicita cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei)ani, sa fie cel putin egala cu 1877000.00lei sau 432.159 euro 30.01.2012- 4, 3433lei/euro. In cazul ofertantilor din categoria IMM?urilor(dovada prin prezentare documente prevazute in Legea 346/2004), cifra de afaceri se constituie in procent de 50%. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerinta obligatorie, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Bilant contabil 2008, 2009 si 2010 vizat si inregistrat de organele competente(prezentate in copie, semnate de reprezentantul legal si stampilate pe fiecare pagina cu mentiunea "conform cu original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii cu privire la: Lista principalelor contracte de executie lucrari in ultimii 5 ani: ofertantul sa fi incheiat contracte de executie lucrari cu o valoare cel putin egala cu 920.000 lei echivalent a 211.820 euro(30.01.2012 - 4, 3433 lei/euro), contracte finalizate ale caror obiect a fost executia de constructii similare de tipul: constructii civile. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta contractele de executie care certifica experienta similara, insotit de copii ale Proceselor Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata, si recomandari., -Recomandaridinparteaaltor beneficiari/ clienti: autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii cel putin una sau mai multe recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru prestarea de servicii similare (inclusiv de la beneficiarii contractului sau contractelor de valoare minima impusa)., -Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: ofertantul trebuindsa faca dovada ca dispune de echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului., -Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., -Informatii privind personalul tehnic despecialitate responsabil pentru executia lucrarilor.Formularul va fi insotit de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu exceptie si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii., -Informatii privind subcontractantii, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze -Managementul calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent ptr. managementul calitati). Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., -Sistem management al mediului (Standarde de protectie a mediului, certificat ISO 14001). Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer