Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare fatade si tamplarie exterioara Scoala generala nr. 11 Nicolae Balcescu


Detaliu pentru invitatia numarul 292885
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519925
Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad
Telefon: 0257281850 int 289
Fax: 0257281850 int 285, 0257284744
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare fatade si tamplarie exterioara Scoala generala nr. 11 Nicolae Balcescu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare fatade si tamplarie exterioara Scoala generala nr. 11 Nicolae Balcescu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.05.2011 15:56
Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Arad, registratura, Arad, Bdul. Revolutiei nr.73
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, camera 22, Arad, Bdul Revolutiei nr. 75.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 255, 114 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în sit. prevart.181/O.U.G.34/2006-Declaratie de part.la proc.de achizitie cu oferta independenta.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF-Certificat de atestare fiscala de plata a impozitelor si taxe locale.-Declaratie privind lista princ. lucr.exec.în ultimii 5 ani, demonstrarea executarii si finalizarii în ultimii 5 ani, a cel mult 2 contr.de lucr.cuval.sa fie 1200000lei fara TVA-Recomandare din partea benef.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al personalului de specialitate si al cadrelor de conducere-Centralizator financiar al obiectelor, -Grafic de timp pentru executie lucrari -CertificatConstatatorORC-Bilant contabil, Cont de profit si pierderi în ultimii 3 ani, realizarea unei cifre de afaceri medii anuale 1800000lei-ISO9001/ 2008; ISO 14001/ 2004 si OHSAS 18001/ 2007
www.e-licitatie.ro Garantia de participare 18000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer