Achizitie publica - Reabilitare gradinita - Schimbare acoperis
Detaliu pentru invitatia numarul 337490
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337490/16.10.2012
Denumire contract: Reabilitare gradinita - Schimbare acoperis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.7Cod fiscal: 17344300, Adresa: 1 IUNIE, NR. 96, NEGRESTI OAS, SATU MARE, Negresti-Oas, Telefon: 0745426524, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 IUNIE, NR. 96, NEGRESTI OAS, SATU MARE, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 455200, telefon: +40 261854342, fax: +40 261854342, persoana de contact: RODICA DANUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Viltorii, Nr.1, Negresti Oas, Jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare gradinita - Schimbare acoperis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare gradinita - Schimbare acoperis : constructie sarpanta si invelitoare
II.1.6) CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 513.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2200 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare va fi conform art 86 din HG 925/2006 actualizata: -virament bancar in contul RO22TREZ54824650271XXXXX, Trez.Negresti Oas, cod fiscal: 17344300, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari, completata conform Formular 23 - Scrisoare de garantie bancara-in original(din sectiunea VIII Formulare), in cuantumul si perioada prevazuta in doc.de atribuire;*Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor;*In cazul IMM pot beneficia de prevederile art.16, alin(2)din Lg.346/2004(cuantumul gar.de partic.va fi redus la jumatate), cu conditia prezentarii doc.din care sa rezulte incadrarea in aceasta categorie.(Form.25-Decl.privind incadrarea in categoria IMM)*In conformitate cu art.278, alin.1lt.a, din OUG 34/2006, actualiz.cu modif si compl. ulter., din gar.de particip.se va retine suma de 1925.13 Lei.Garant.departicip.serestituie cu respectarea dispoz.art.88 din HG925/2006, actualizata.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in doc.de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in IMM- Formular 25 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Este de 10% din val.contr.fara T.V.A. Modul de constit.: *printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr., inainte de semnarea contr.cu ofert.declarat castig.(Form.24-Scris.de garant.bancara de buna exec.din Sect.VIII Formulare)-original; sau *daca partile convin se poate constit.prin retineri succes.din sumele datorate facturi partiale.In acest caz contractant.are oblig.de a deschide la unit.Trez.statului din cadrul org.fiscal competent in administr.cestuia un cont de disponib.distinct la dispoz.autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indepl.contr., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succes.din sumele datorate si cuvenite contractant.pana la concurenta sumei stab.drept gar.de buna executie in doc.de atrib.Se va putea restit.conf.art.92, alin.(4)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declarat./formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Se completeaza: *Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 1;*Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif.si compl.prin Legea 337/2006, cu modif.si compl.ulter.-Declarat. privind eligibilitatea Formular 2; *Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulter.?Formular 3; *Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69*1 din O.U.G. 34/2006, cu modif.si compl.ulter.(pentru ofertant/asociat/subcontr./tert/sustin.)-Formular 4.Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proced.de atribuire: Primar ? Fedorca Aurelia, Viceprimar ? .Cicio Ioan, Secretarul ? Grigoras Ioan, Contabil sef ? Fabian Floare, Oficiul Juridic ? Silaghi Liliana, Consilieri locali: Marincas Gheorghe, Ardelean Adrian Eugen, Miclaus Mihai, JurgeCristian Remus, Gambra Ioan, FaneaIoan Constantin, ,Lohan Vasile, Ciocan Ioan, Berinde Gianny Catalin, Hotca Ioan, Moisa Petre, Pop Gheorghe Viorel, BigMihai, Codre Ioan, Sarca Ioan, Savu Mihai, Director gradinita ? Danut Rodica, Contabil gradinata ? Roman Mariana, Administrator gradinita ? Borchescu Cristian Ioan.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati intr-una din situatiile prevazute la art. 69*1, art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. *Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 5.Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata notarului. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, valabil ? original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in copie lizibila "cf cu orig", se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate docum. in original/copie legalizata.Nota! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceriglobale pe cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin :230.000 Lei.Operatorii economici ce beneficiaza de perevederile art. 16 alin.(2) din Lg.346/2004, vor prezenta 50% din valoare., * Se solicita prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani2009, 2010, 2011, * Informatii privind asocierea.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este oasociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe va atasa Formularul nr. 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? completat, dincare sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari de constructii acoperis, (domeniului de activitate aferent obiectivului contractului), * Inf.ref.la utilajele, instal, echipam.tehnice de care poate dispune oper.ec.pt indepl.corespunz.a ctr.de lucrari.Se va compl.Form.nr.8-Decl.ref.la utilaj., instalat., echipam.tehnice de care poatedispune op.ec.pt indepl.corespunz.a ctr. de lucrari, din sect.VIII Formulare; Ofertantul va asig.(in dotare propr., prin ctr. sau conventii de inchir, etc.)acele echipam., utilaje, mijl.fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pt indepl.ctr.de lucrari. Ctr.sau conventiile de inchir.trebuie sa preciz.faptul ca utilaj, mijl.de transp.resp.se inchir.pt executia acestei lucrari, pe toata perioada.Pt echipam.propr.se vor atasa o copie lizib.cu ment."cf.cu orig."a listei de inventar a ob. dn dotare necesare indepl.ctr.de lucrari.Pt echipam.inchir.iate sau puse la dispozitie, se vor atasa in orig.sau copii lizib.cu ment."cf. cu orig." dupa precontr.de inchir. sau punere la dispoz.Atentie! Daca ofert.nu face dovada dotarii tehn.coresp.acesta va fi exclus de la proc.atrib.ctr.de achiz, * Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului deexecutie a lucrari.Ofert.trebuie sa aiba in componenta personalul calificat necesar pentruindeplinirea ctr.(angajati proprii sau colaboratori).Se va prezenta: - Formularul nr. 9 - Declaratie cu privire la personalul de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului din sectiunea VIII Formulare si se vor prezenta anexat actele doveditoare calificarii.Formularul nr. 10 ? Declaratie de angajament privind resursele umane;Documentele doveditoare specialitatii se depun in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele nominalizate ca responsabile pentru indeplinirea contractului daca va fi cazul se vor inlocui cu altele, curespectarea cerintelor minime impuse, numai din motive obiective si cu acordul scris al autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini., * Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti si specializarea acestora.Se va completa : * Formularul nr. 11 -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora( dupa caz);* Acordul de subcontractare al aestuia/acestora - Formular nr.12. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiareinitiale.Pentru pesoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente, in traducere legalizata in limba romana.Nota! Ofertantul va adapta la situatia proprie Anexa nr. 2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P., publicat in Monitorul Oficial alRomaniei, partea I, Nr. 687/28.09.2011., * Informatii privind asocierea.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta: * Formularul nr. 13 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Anexat la acordul de asociere se vor prezenta : * Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr.14 ;* Declaratie privind legalizarea asocierii - Formular nr. 15.Atentie! In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. * Operatorii economici vor face dovada implementarii sitemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectulcontractului de achizitie publica. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine de la sediul unitati Gradinita cu program prelungit nr.7 Negresti Oas (str. Viltorii, nr.1, Negresti Oas, jud. Satu Mare) intre orele 11am si 14pm.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 13:24