Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE GRADINITA DOBRA


Detaliu pentru invitatia numarul 175200
Autoritate contractanta
SCOALA CU CLASELE I-VIII SUGAG
Cod de identificare fiscala: 12899106
Adresa: Sebes, str. Calarasi, nr. 80, judet Alba, Sebes
Telefon: 0746621699
Fax: 0258746105
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITARE GRADINITA DOBRA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI - PROIECTARE SI EXECUTIEConform caietului de sarcini, se vor executa urmatoarele lucrari :1.proiectare si inginerie2.inlocuire tamplarie3.montaj pardoseli4.instalatii electrice5.instalatii termomecanice in CT6.instalatii termice interioare7.instalatii sanitare interioare8.lucrari de reparatii exterioare9.lucrari de reparatii interioare10.retele exterioare apa si canalizare
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 03.10.2008 14:41
Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Scoala cu clasele I-VIII Sugag, nr. 230, comuna Sugag, judetul Alba, cod. 517775
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII Sugag, nr. 230, comuna Sugag, judetul Alba, cod. 517775DIRECTIUNE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cerinte minime obligatorii-FORM 12A-Decl. priv. neincadr in sit. de la art. 180, 181 din OUG nr.34/2006 FORM 12B-Certif. constatator emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data dep. ofertei, valabil in original-Pers. fizice/juridice straine: sa doved o forma de inreg in conf. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata-Fisa de informatii generale Form 2B-fomular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, F12D-cel putin un contract finalizat similar in val. de min. 200000 lei+scrisoarea de rec-inf priv nr. mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat ...+cu CV-urile -sef de lucr, dirig de sant-Form 2B pt. contractant si toti subcontract. cu o pondere de peste 10% : ?Lista cu subcontract. Decl. priv. calit. de particip. la pocedDescriere mod in care contractantul princip va monitoriza ... activit subcontractate?Decl. priv neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006?FORM 12A
Contra cost (100 lei)de la Secretariatul Scolii cu clasele I-VIII Sugag, nr. 230, jud. AlbaSecretar : Furdui VioricaDirector: Nicoara Ileana
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: In conformitate cu art. 209(1), lit. , ,b" din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, ..., cu modificarile si completarile ulterioare, Comisia de evaluare emite Hotararea nr.566 / 16.10.2008, privind anularea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica, deoarece toate oferte depuse sunt inacceptablie si necorespunzatoare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer