Achizitie publica - Reabilitare Grup Scolar Agricol Voinesti
Detaliu pentru invitatia numarul 353007
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353007/27.08.2013
Denumire contract: Reabilitare Grup Scolar Agricol Voinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)Cod fiscal: 4344600, Adresa: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Telefon: 0245/679324, Fax: 0245/679450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediu Primariei comunei Voinesti, com. Voinesti, sat Voinesti, Romania, cod postal: 137525, telefon: +40 245679324, fax: +40 245679450, persoana de contact: Laura Curpene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primariei comunei Voinesti, str. Principala, nr. 145, judet Dambovita - Registratura.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Grup Scolar Agricol Voinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari: Reabilitare Grup Scolar Agricol Voinesti, conform caietului de sarcini ;Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre) :915.496 , 00lei;Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ RON-valoarea lucrarilor de executie: 873.618, 00 lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute: 41.878 lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 41.878, 00 lei, reprezentand un procent de 4, 79% din valoarea lucrarilor de executie
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 915, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 18309lei.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3)si (6)din H.G. nr. 925/2006 , cu modificarile si completariile ulterioare.4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO50 TREZ2715006XXX006024? Trezoreria Targoviste5.Indifrerent de modulde constituire a garantiei de participare , dovada constituirii acesteia se va face prin documentul original , emis de instituitia abilitata si prezentata pana cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor . Datala care se face echivalenta lei / alta valuta ( in cazul in care garantia va fi constituita in alta moneda), este data publicarii invitatiei de participare .6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 23 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .7. 7. In masura in care ofertantii depun o contestatie , iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4653, 61lei in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/20068. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta separat de restul ofertei, in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilorH.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completzrile ulterioare . In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul): a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea- Cazierul judiciar al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.1) Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 din OUG 34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.1 .Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii2)Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.2 adaptat corespunzator, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele.a, c1 si d.Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: Formularul nr. 3il vor completa atat asociatii, cat si subcontractantii.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Sandu Gabriel Danut ? primar Comuna VoinestiPopa Constantin Claudiu ? ViceprimarPopescu Otilia ? SecretarPredica Ileana ? ContabilGavrila Camelia ? Consilier urbanismCurpene Laura ? Responsabil achizitii publiceNicolae Virginia Mihaela ? Responsabil achizitii publiceConsilieri locali: Motoiu Mihaela , Petrescu Gheorghe ; BucuraNeculae ; Lambuta Nicolae ; Sontea Nicolae ; Nicolae Mihail Cristian ;Oncescu Aristotel Marius ; Rosu Vasile ; StroeAurel ; Erculescu Gheorghe ; Antofie Viorel; Troneci Dumitru , Cutoiu Gherghe; Toma Cornel .Aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/ copie lizibila certificata cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa aiba obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, care trebuie sa rezulte din certificatul constatator al operatorului economic, emis de ONRC.Pentru ofertantii pers. fizice sau juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare, existenta obiectului de activitate corespunzator obiectului contractului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind declansarea procedurii insolventei. Documentele vor fi prezentate in traducerere certificata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea certificata. Inainte de data semnarii contractului, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Observatie: 1)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putino lucrare similara (contract) maxim doua contracte , cu o valoare cumulata de cel putin873.618, 00 lei fara T.V.A.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., Cerinta nr. 2Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate , care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. Sef santier care trebuie sa fie inginer, absolvent al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer / licenta, cu experienta specifica de cel putin trei ani.2. Responsabilului tehnic cu executia (RTE), atestat RTE emis de MLPTL, pe domeniul constructii civile , prezentarea in copie conform cu originalul, a documentelor de atestare, in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor;3. Responsabil tehnic cu calitatea - cu experienta in aceastafunctiede minim trei ani, decizie interna de numire / delegare a atributiilor aferente, valabila la data limita de depunere a ofertelor.4. a) Instalator autorizatgradul I D - proiectarea, avizarea tehnica a proiectelor, precum si coordonarea lucrarilor de executie, exploatare, receptie si punere in functiune a acestor obiective;b) instalator autorizat gradul II D - executia si exploatarea lucrarilor aferente acestor obiective;c) instalator autorizat gradul III D - executia si exploatarea lucrarilor aferente acestor obiective.5. Personal muncitor de specialitate: dulgheri, zidari, electricieni, instalatori instalatii sanitare, mozaicari, faiantari, parchetari, pavatori , zugravi- vopsitori, sudor electric, instalatori instalatii termice.Modalitate de indeplinireFormularul nr. 9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurareapersonalului de specialitate pentru indeplinirea contractuluiFormularul nr. 10 - Informatii referitoare la personalul cheie implicat in derularea contractuluiFormularul nr. 10.1 - Angajamentul ofertantului privind resursele umaneSe vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare: ? curriculum vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului10, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate (Formularul 11), insotit de declaratia de disponibilitate se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 10.Formularul 12- declaratie de disponibilitate.? copie conform cu originalul a diplomei de absolvire a studiilor universitare;? copie conform cu originalul a certificatului de atestare/ autorizatii ? pentru specialistii solicitati, valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru personalul de executie, se vor prezenta copii conform cu originalul al documentelor care atesta calificarea pentru care au fost propusiNota: Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie.Nota : RTE nu va prezenta CV ?ul , este suficient copie dupaatestat, in conformitate cu Instructiunea nr 1 ANRMAP pe 2013 ., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 4Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/leasing/ de proprietate/ orice alt document care sa dovedeasca dispozitiaofertantului asupra utilajelor si ca detine acces nerestrictionat pentruutilajele prevazute in caietul de sarcini si anume: -aparat de sudura tip RITMO;
- grup termic de sudura ;
- betoniera cu amestec portat, actionata electric ;
- malaxor pentru mortar ;
- aparat de zugravit actionat electric;
- compactor autopropulasat cu rulouri ;
- placavibratoare ;
- topitor de bitum tractat;
- macara de fereastra ;
- bob elevator mobil ;
- longrina metalica 3 m .Formularul nr. 14 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.2) Se va face dovada echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ., Cerinta nr. 5Operatorul economic, ofertant la procedura are obligatia sa detina autorizatii emise de ANRE, in baza unui regulament specific. Persoanele jurdice au obligatia de a detine autorizatiile necesare in vederea proiectarii si executiei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 6:
Cerinte privind subcontractantii
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 7: Cerinte privind asocierea
Daca mai multi operatori economici depun o oferta comuna, acestia nu au obligatia legalizarii acordului de asociere la momentul depunerii ofertei, ci doar inainte de semnarea contractului, daca oferta este declarata castigatoare.
Confirmarea liderului asocierii.
Nota: Capacitatea tehnica si profesionala, in cazul asocierii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor., Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificare Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 09:03