Achizitie publica - Reabilitare Grup Scolar Industrial de Petrol Ticleni
Detaliu pentru invitatia numarul 335458
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335458/14.09.2012
Denumire contract: Reabilitare Grup Scolar Industrial de Petrol Ticleni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL DE PETROL TICLENI-GORJCod fiscal: 4666363, Adresa: STRADA STADIOUNULUI, NR. 1, ticleni, Telefon: 0253234391, Fax: 0253234391
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA STADIONULUI, NR. 1, Ticleni, Romania, cod postal: 215600, telefon: +40 253234391, fax: +40 253234391, persoana de contact: Istrate Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Grupul Scolar Industrial de Petrol Ticleni, str. Stadionului nr. 1, oras Ticleni, judetul Gorj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Grup Scolar Industrial de Petrol Ticleni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reparatii, de termoizolare, tencuieli, confectionare si montare jgheaburi si burlane la Grupul Scolar Industrial de Petrol Ticleni.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 606 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2900 leiValabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie: a) prin virament in contul RO63TREZ3375004XXX000537, Trezoreria Tg Carbunesti, cod fiscal 4666363 , cu ordin de plata sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original, Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, va prevedea angajamentul societatii bancare/de asigurari de a platisuma determinata conform prevederilor art. 278 alin.1 din OUG 34/2006Dovada constituirii garantiei se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridice straine poate fi in alta limba, insotita detraducere autorizata si legalizata.Pentru IMM, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, in original, anexate scrisorii de inaintare si scrisorii de garantie bancara. Restituirea se face in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Ofertantul pierde garantia atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie.Neprezentarea garantiei duce la respingerea ofertei.Depunerea garantiei este obligatorie.Garantia constituita de ofertantii necastigatori, se va returna, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la expirarea perioadei de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Constituire in cel mult 15 zile de la semnarea contractului prin: a) instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006b) Conform art. 90 ((3)*) Daca autoritatea contractanta este autoritate publica, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91.Restituirea garantiei se va face cu respectarea art. 92 alin (4) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Se va prezenta in original Formularul 1- Declaratie privind eligibilitatea.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii. In cazul in care operatorul economic ofertant beneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se va prezenta de asemenea in original Formularul 1 completat de catre tertul sustinator.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertant beneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se va prezenta de asemenea in original. Formularul 2 completat de catre tertul sustinator, cu mentionarea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.3) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. A se vedea anexa la Declaratie cu numele consilierilor localiSe solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii, terti sustinatori (daca este cazul) si subcontractanti (daca este cazul)4) Conform Ordinului 314/2010 se va prezenta in original Formularul 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director: Istrate Mihai, Contabil: Burtea Lucia, Consilieri locali: Mazilu Constantin Gheorghe, Bobeanu Sorin, Branescu Constantin Alexie, Burtea Nicolae Alin, Carnuta Gabriel, Coltescu Iulian, Dunga Matei Catalin, Licurici Constantin Adrian, Munteanu Ion, Rebedia Sever, Sprinceana Silviu Tudosie, Stancu Victor, Ticleanu Virgil, Ungureanu Ilie Ion, Varoagea Valentina) Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.b) In vederea demonstrarii neincadrarii in prevederile art. 181, toti membrii asocierii vor prezenta urmatoarele documente in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul : - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat emise de autoritatile competente, din care sa reiasa inexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelor.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele locale din care sa reiasainexistenta unor obligatiilor scadente pentru luna anterioara lunii in care are loc deschiderea ofertelorNota: Conform art 182 din OUG 34/2006 : (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara deorigine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate la alin (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Pentru persoane fizice/juridice romane: Se va prezenta de catre fiecare operator economic ofertant sau membru al asocierii, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor dincare sa rezulte ca ofertantul are ca si activitati declarate ( conform Legii 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) activitati similare celor solicitate prin caietul de sarciniCertificatul constatator va contine si informatii referitore la: denumirea operatorului economic si datele sale de identificare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatoruluieconomic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate declarate a fi desfasurate conform Legii 359/2004.Documentul va fi prezentat in copie conform cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, - filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniile de activitate declarate a fi desfasurate care sa corespunda codului CPV aferent prezentului contract
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Capacitatea tehnica - Declaratie privind lista principalelor lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari, a carui valoare sa fie de cel putin 800.000 lei fara TVA.b) Prezentarea copiei contractului/contractelor sau dupa caz a unor copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa partile, obiectul contractului, valoarea si termenul de indeplinire, documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara; Prezentarea copiei procesului verbal de receptie a lucrarilor prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare., Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 5 ani. Operatorul trebuie sa dispuna de inginer constructii si instalatii, responsabil tehnic cu executia, controlul calitatii pt. Instalatii si constructii, manager de mediu- Declaratie referitoare la utilajele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi prin completarea in original -Formular 9, Cerinta nr. 4Informatii privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Formularul 10 -?Acord de asociere? , precizand sarcinile care revin fiecarei parti. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici au ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 20:49